/i/Yardım

  1. 1.
    +1 -33
    gençler şimdi aklıma koydum bayramdan sonra gidip içicem ilk olucak biraz araştırma yaptım tuborg bira içicem galiba büyük ihtimal 2 kişi olucaz ne kadar almam gerek kafamız hafif güzel olsun yeter çok sarhoş olmaya gerek yok ve de hangi çeşidini alalım
    ···
  1. 2.
    +22 -1
    Liseli detected amk
    ···
    1. 1.
      0
      Yeminle ben de lisede böyleydim
      ···
  2. 3.
    +6
    Ahahahah amk ergeni ahahahahah
    ···
  3. 4.
    +1 -2
    hiç bira içmedin mi hayatında cahil bin
    ···
    1. 1.
      -1
      Bira içmeyince cahil mi olunuyor
      ···
  4. 5.
    +22
    Bayram harçlığıyla içeni ilk defa görüyorum
    ···
  5. 6.
    0
    sg lipton ice tea al onu iç.
    ···
  6. 7.
    0
    Ne harcligi amk çifte gunah olmasin ehueheheh
    ···
  7. 8.
    0
    Kırmızı tuborg
    ···
  8. 9.
    +5 -3
    Liseli diyen malların liseli olduğu gerçeği 😌
    ···
  9. 10.
    0
    Lan olm ilk olucak zütü kaybetmeyeyim diye yardım istedim pişman etmeyin hadi
    ···
  10. 11.
    +1
    2tane sarı tuborg iç kafi.
    ···
    1. 1.
      0
      Galiba 33 lük 50 lik falan oluyormuş hangisi oluyor
      ···
    2. 2.
      0
      50lik iç
      ···
    3. 3.
      0
      Çok sağol
      ···
    4. diğerleri 1
  11. 12.
    +2
    Amsterdam al tadı iyi kolay kafada yapar
    ···
  12. 13.
    +4
    Iki kişiyseniz birer kırmızı tuborg bir tanede extra alın kücük olanlardan zannimca çakır keyif olursunuz. Ama söyleyeyim tadını beğenmeyeceksiniz, ilk başta eğer ergenseniz zaten ilk yudumdan sonra bırakırsınız içmeyi. Ve 18 yaşını doldurmadıysanız içki içmeyin çok pişman olabilirsiniz sonra.
    ···
    1. 1.
      0
      Babam dayyimla zaman buldukca iciyor. Ne zaman gorsem iksini biryerde tassaklari sermis yaylaniyorlar. He aq pismanlar
      ···
    2. 2.
      0
      Birincisi 18 yaşindan küçüksen dedim ikincisi içtiğine pişman olacagını kast etmiyorum. 18 yasindan küçük ve ilk defa içiyorsa her türlü bela başlarına musallat olabilir, en iyi ihtimalle polise yakalanırlar belki gülebilirsiniz ama organ mafyası bile kaçirabilir amk.
      ···
  13. 14.
    0
    Up up up
    ···
  14. 15.
    0
    Up up up
    ···
  15. 16.
    +3
    Liseli bile değil bu amk liseli olupta deneyimi olmayan yoktur ilkokullu felan herhalde bu
    ···
    1. 1.
      0
      Nalaka amk kişisel tercih isteyen istediği zaman içer ne salakça bi cevap
      ···
  16. 17.
    0
    Nickinden , entryinden belli nasil bir anadolu comari oldugun
    ···
    1. 1.
      0
      Bir nick in ne olduğu seni ilgilendirmez urfalıyim comarlikla ne alakası var bi gelde sana kim çomar göstereyim ikincisi anadolu comari ne aptal bin laf atmak için atma
      ···
  17. 18.
    +1
    carlsberg iç panpa
    ···
  18. 19.
    0
    Liseli olduğunu düşünerek cuguyu bastım.
    ···
    1. 1.
      0
      Bende insan olduğunu düşünerek sordum özür dilerim
      ···
  19. 20.
    -1
    Lan liselisin bu kadar belli etme amk
    ···
    1. 1.
      0
      Sende bu kadar mal olduğunu belli etmemelisin
      ···
    2. 2.
      0
      Ay çen alındınmı ay kıyamam
      ···