/i/Hikaye

Herkesin bir hikayesi var, ya senin hikayen nedir?
  1. 676.
    0
    Hshshahsban
    ···
  2. 677.
    0
    Şuraya bi ayraç atayım
    ···
  3. 678.
    0
    Kanka metin2ye geri başla hikayede dıbına koyim
    ···
  4. 679.
    0
    Devam pampa cok sardi cCc
    ···
  5. 680.
    0
    13 de kaldim
    ···
  6. 681.
    0
    Rezerve
    ···
  7. 682.
    0
    Sahura kalkmak çılgınlıksa ben ciksi bir çılgınım
    ···
  8. 683.
    0
    metin2 den ferre aferim saçmaladın.
    ···
  9. 684.
    +11
    yemek fazla yiyemiyordum babamlar filan soruncada , işte böyle böyle diye geçiştiriyordum , leyla yemektende ye deyince kırmamak için, yedim gerçekten ya açlığıma denk geldi yada çok güzel yapmıştı, semaverde çay demlerken ali gel buraya oğlum dedi abim, altıma işedim gülmekten ben amcamlarda kalıcam diye tutdurdu, kal gara yiğenim dedim ben gazı verdikçe abim olmaz diye israr ediyor çocukta, gidip leylanın kucağına oturuyor, abim çıldırdı evlatlık alın bari diyor,

    çay faslı başlayınca çocuk cebimden anahtarı aldı , gitti kapıyı açtı bindi dreksiyona , sıpa ilgi istiyor , babası göstermeyince bana yanaşıyordu, gayet güzel bir şekilde babamları uğurladık ali bizde kalıyordu, leyla bana baktı , bu yaşlardaki çocuklara iyi davranmalısın yoksa büyüyünce senin ile ilgili kötü anılara sahip olur dedi, şaşırdım amk leyla aliye analık yap desem hadi kaçıralım çocuğu diyecek, gece 3 e kadar oturduk leyla ile çay sigara yapıyorduk, gayet hoş vakit, geçiriyordu arabadan inmiyor arada bir marşa basıyordu el freni tuşlu olduğundan araba hareket etmiyordu, aliye araba kullanmayı öğretiyimmi diye sordum leylaya,

    L: aşkım saçmala çocuk daha arabayı kaçırır sonra
    B: aynı benim küçüklüğüm bende arabaların içinde takılırdım
    L: aferim sana evde durmuyorsun zaten işin gücün araba işin gücün
    B: aynen de sabah bayram namazına gideceğim yatalım
    L: tamam hadi al aliyi gel
    B: ali hadi amcam
    A: amca ne oldu burdayım ben
    B: yatalım ali artık
    A: amca burda yatsak olmaz mı
    L: aşkım çocuğun bayramlığı varmı acaba
    B: aynen aşkım
    L: gece buluruz belki bir yer bulamasakta dondurma yeriz
    B: ali geç arkaya
    A: amca ben sürüyüm
    B: gel hadi

    amk kucağıma oturunca ben sürüyorum diyordu arabayı lan o kadar mutluydu ki bebe , ankaranın altını üstüne getirdim sıhhiyede aldık buna bayramlık , leyla 4 tane alda hergün ayrı ayrı giyinsin dedi, kıyafetleri aldık ayakkabısına kadar 4 çeşit, leyla dondurma dedi, ayıktım, dondurmayı nerde buluruz acaba dedim , çiftlikte bulduk bunlara dondurmayı alınca ali arka koltuğa oturdu, poşetlere bakıyor , sıpa güldükçe leyla bana gülüyordu bende mutlu oluyordum, eve girdiğimizde saat 4 bucuktu uyu uyayabilirsen fırat dedim, ali çoktan uyumuştu , aldım kucağıma odaya yatırdım, leylaya döndüm

    L: aşkım bu odayı ona yapalım geldikçe kalsın
    B: aklımdan geçenleri okuyorsun sen
    L: aynen bak oyuncak filan alırız belki babasının annesinin fırsatı olmaz
    B: bencede haklısın
    L: uyuyalım
    B: uykum kaçtı
    L: çay demleyim mi
    B: demle aşkım sabah olmuş zaten
    L: bak nasıl sevindi çocuk
    B: aynen çocuk olmak vardı
    L: sen de çocuksun
    B: niye
    L: yeniden doğdun çünkü
    B: bu sefer beni sen doğurdun
    L: çok isterdim sana bir evlat vermeyi
    B: sıkma canını evlatlık alırız belli mi olur hem belki tedavinden sonra olur çocuğumuz.
    L: iyiki tanımışım seni
    B: çay işi ne oldu hani
    L: sabahlayalım diyorsun yani
    B: aynen sabahlayalım

    beyler son partları atıyım bitiriyim çok tepki gördüm ama , severek yazdım bu hikayeyi,
    Tümünü Göster
    ···
    1. 1.
      0
      güzel hikaye olmuş eline sağlık abi
      ···
  10. 685.
    0
    Reserve
    ···
  11. 686.
    0
    anasını gibtiğim hikaye nerlere geldi okumuyorum kör oldum laaan
    ···
  12. 687.
    0
    Rezerved
    ···
  13. 688.
    0
    32 bitti rezz
    ···
  14. 689.
    +16
    bayram sabahı olmuştu abdestimi alıp alinin elinden tutup camiye gitmiştik , ali gözüme bakıyor gülüyordu bayramlıklarını alınca çok sevinmişti , aslında ben çocuk olamamıştım bile , tarla tapan inekler derken çabuk büyümüştüm ailemden şevkat görmemiştim , belkide sebebi ve nedeni odur , leyla ile ikimiz, çok zor zamanlar geçirdik, aslında leyla ile tanışmamız eve ilk geldiğinde bana söyledikleriydi, ben işe gidiyorum diye dışarı çıkıp hastaneye gidince onunla karşılaşmıştık oda benimle aynı hastalığa yakalanmıştı, ilk o iyileşmişti ama çocuğun olmaz demişti doktor , bende ise kalıcı olan şey sinirsel şeylerdi, ben ve leyla bu hayatta mutlu olmak için hastalıktan kurtulmak , için her şeyi yaptık , bol bol tatiller yaptık, ve şuanda köydeydik bayram namazından sonra aliyi kucağıma aldım eve gittik, biz leylayla sabahlamıştık, hastalıklarımızı anlattıkça bana ve leylaya cesur olmamız , hayattaki en büyük şansımız olduğu aklıma gelmişti, leyla hasta olunca morali yükselmesi için ona estetik yaptırmıştık, bende iyileşirsem sırtıma ikimizin resmini dövme yaptıracağım demiştim, artık çok iyidik ve bayramlaşmak için leyla tamda karşımdaydı, siyah pantolonu ve beyaz gömleği vardı üstünde, saçlarını ilk günkü gibiydi , ali kucağımdaydı, leyla gelip elimi öptü bizde bayramlaşmada eş kocasının elini öperdi, bende onun yanaklarından öpmüştüm, hem aliye hemde leylaya para verdim evin reisi bendim , belkide bu şekilde mutlu oluyorduk , çok ağır ilaçlar kullandığımdan sinirsel krizlerim oluyordu, ama bunuda atlata bilirdim, leyla kahvaltı masasını hazırlamıştı, bizde masaya oturduk, ali çayını suyla ılıtıp içiyordu biz se ona bakarak belki bir gün bizimde çocuğumuz olur diyorduk,

    B: paşam eve zütürelim mi seni
    A: olmaz ben sizle kalmak istiyorum
    L: aliciğim annen özlemiştir seni
    A: onlar bana araba sürdürmedi bana
    B: amcam gidelim sonra hep bize gelirsin ben sana araba sürdürürüm
    A: amca sizde gelin
    L: bizde geliceğiz zaten ama sen benim elimi hiç öpmedin
    A: sende bana harçlık vermedin
    L: amcası hadi para verde bana aliye bayram harçlığı veriyim
    B: ali bak televizyonun önünde şekerlikle kolanya var al gelde şeker yiyelim

    ali içeri koşarak gidince leylaya 500 lira para verdim hepsini verde çocuk sevinsin dedim, leyla parayı verince ali çok sevindi, yarım saat sonra babamların evine gittik, gerçektende eski bayramlar gibiydi, leyla midem bulandı diyerek lavovoya koştu, dünden beri çok yorgunduk aslında 1 saat bile uyku uyumadık , oruçta tutunca belliydi üşüttüğü ali annesin kucağında bayram harçlıklarını sayarken , dedesi çok şaşırdı, çünkü tam 750 lira bayram harçlığı toplamıştı , leyla yanıma gelince sordum iyimisin diye, iyiyim dedi, dün üşüttük bahçede diyince , evet sabaha karşı soğuktu diye bildim,

    bayramlaşma bitince biz leyla ile eve döndük, birlikte çay içip bayramı kutluyorduk, gelen çocuklara şeker ve para veriyorduk, akşam olmuştu ve yemeğe oturmuştuk, ne leyla nede ben yemek yiyebiliyordum, ali olsa aslında yerdik demişti leyla, zaten onunda bize alışmasını çok seviyordu, leyla o kadar güzel kalpli bir kızdı ki herşey ona değerdi. bir den kapı çaldı, leyla çocuklar gelmiştir diyerek kapıya , gitti.
    Tümünü Göster
    ···
  15. 690.
    0
    Rez okuyorum kaybetmiyim
    ···
  16. 691.
    0
    rez devam
    ···
  17. 692.
    0
    Rez panpa
    ···
  18. 693.
    0
    Rezerved
    ···
  19. 694.
    0
    Yaz dibina koyum
    ···
  20. 695.
    +18
    içeri ali koşarak girdi babamlar bizim eve bayramlaşmaya gelmişti , ali direk kucağıma gelip cebimden anahtarı aldı, aradan 15 dk geçti leyla tekrar lavoboya gitti annem nane limon içsin dedi, benimde midem ağrıyordu, belki yediğimiz bir şey dokunmuştu, saat 23 gibi babamlar kalktı, alide giderken, bize el salladı, bizde ona el salladık sabah erkenden hastaneye gidip kan verdik, bende üşütmüştüm leylada sonuçları beklerken bu hastanelerde çok zamanımız geçti, sende bende buralarda yorulduk bugün iyiyiz ama diyince , çok mutlu olmuştum, doktor sonuçlar çıkınca bizi içeri davet etti, ilk benim tahlilime baktı , ters bir şey yok sadece üşüttüğümü söyledi, ama buruk bir sevinç vardı içim de ya leyla ne olacaktı, leylanın tahlinini eline aldı elini sıkıca tutdum, unutma ölürsekte beraber öleceğiz dedim, destek verdim ona

    D: leyla hanım sıkça mide bulantısı oluyormu
    L: 4 saat de bir
    D: peki mucizelere inanırmısınız
    L: şuan karşınızda duruyorsak bu bir mucize
    D: tebrik ederim hamilesiniz
    L: nasıl yani
    D: leyla hanım rahatsızlığınız tamamen iyileşince gebe kalmışsınız
    L: gerçekten mi fırat duydun mu
    B: bence ben iyi değilim kulaklarım delik yanlış şeyleri duydum
    D: fırat bey leyla hanım gebe hayırlı olsun
    L: aşkım
    B: hadi canım sende sen ben birde çocuk
    L: evet
    B: hayattaki en çılgınca yaptığım şeydir bu
    L: kim bilir belki bana benzer
    B: bana hiç çekmesin mümkünse
    L: neden
    B: ben kendimi biliyorum 4 yaşında traktör sürer
    L: evet

    çok mutluyduk çok sevinçliydik, allaha şükürler olsun bizimde bir evladımız olacaktı, zaten bayram bize güzel geçmişti herşey o kadar güzel gidiyordu ki çok sevinerek çok , yaşam hevesi gelmişti içimizden köye dönünce her çocuğa şeker dağıtmıştık, artık neler olurdu bilinmezdi belki de köyde kalmaya devam ederdik , en sonunda dilediğimiz şeyler bir bir gerçek oluyordu, evin bahçesine oturduk, ben sigaramı yaktım, sevinçten ağlama başlamıştık, artık ben ve leyla vardı bu yalan dünyada,

    okuyan herkese teşekkür ederim hikaye bitmiştir



    bu hikayeyi yazarken çok tepki aldım, lakin kurgusal olduğunu bir türlü kimseye anlatamadım, evet hikaye bitti fakat yazmaktan çok keyif aldım amacım dün gece bitirmekti evimize misafir gelmişti, okuyan şuku atan herkese teşekkür ederim, kurgu olduğunu unutmayalım, yeni hikayelerimle görüşmek dileğiyle

    (bkz: asosyal eleman) adlı kardeşime sözüm vardı hikaye yazacaktım vede yazdım, kendisi hastaymış geçmiş olsun, grip olmuş dün bana mesajlar atıp teşekkür etti ben onun için düşündüm, ve yazdım, eğer sizlerde kendinize özel hikaye yazdırmak istiyorsanız seve seve yazarım,

    (bkz: bricci 1979)

    nick altı girenlere teşekkür ederim şimdi den



    HEPiNiZi SEViYORUM , EVLi OLDUĞUM iÇiN AKŞAMLARI PEK FAZLA GiREMiYORUM, SADECE KUSURA BAKMAYIN, YENi HiKAYELERiMDE GÖRÜŞMEK DiLEĞiYLE ALLAHA EMANET OLUN, TAKiPTE KALIN TAKiP EDiN EN GÜZEL GÜNLER SiZiN OLSUN



    YENi HiKAYELERiMDE GÖRÜŞMEK DiLEĞi iLE
    Tümünü Göster
    ···
    1. 1.
      0
      On numara beş yıldız 👌
      ···
    2. 2.
      0
      adamsın abi çok teşekkür ederim bi sonraki hikayede görüşmek üzere ((:
      ···
    3. 3.
      +2
      Çocuk zenci olursa o zaman gör şamatayı sjdjjdjdkdjdmskd
      ···
      1. 1.
        0
        bu iyiydi panpa şuku
        ···
      2. 2.
        0
        Hagibtir hahahahaha
        ···
      3. diğerleri 0
    4. 4.
      0
      gavat karıyı zenciye gibtirdin simdide mutluyuz diyorsun izmirin neresi ? (bkz: gavatbricci1979)
      ···
    5. 5.
      0
      Bkz: osbircibalina
      ···
    6. diğerleri 3