/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 1.
    +2
    beyler valla çok içten yazıyom kendimi kötü hissediyorum amk. sizde de oluyo mu böyle. depresyona girdim pgiboloğa falan mi gitsem amk
    ···
  1. 2.
    -4
    AĞLA YIKIK huur ÇOCUĞU SENi ZAAAA
    ···
  2. 3.
    +1
    Bi anlık boşluk kardeşim takma
    ···
  3. 4.
    0
    Neden panpa bir sıkıntın mi var
    ···
    1. 1.
      0
      belli bir sıkıntım yok ama kötü hissediyorum kendimi hayatım çok boş sanki boşa yaşıyomuş gibi hissediyorum
      ···
  4. 5.
    +1
    Ya mala vurucaksın öyle bi özgüven geliyor ki
    ···
  5. 6.
    0
    Ne oldu panpa
    ···
    1. 1.
      0
      depresyondayım 1-2 haftadır
      ···
      1. 1.
        0
        Sebebi ne pnp
        ···
      2. 2.
        0
        bilmiyorum sanırım boş beleş takılmam
        ···
  6. 7.
    +1
    O aşamayı atlattıktan sonra deli divane bir tip oluyorsun pnp.

    Kendimden biliyorum.

    http://c12.incisozluk.com...11501/7/3033197_o9a47.jpg
    ···
    1. 1.
      +1
      inşallah öyledir
      ···
  7. 8.
    +2
    Bana da oluyor o cidden sanki boşa yaşıyormuşum gibime geliyor dibe vurmuşluk hissediyorum. 2 3 gün sürer sonra geçer fakat iğrenç bir durum.
    ···
    1. 1.
      0
      ramazan geçse de içsem rahatlasam amk
      ···
  8. 9.
    +1
    KANKA NEDENSiZCE iCiN BURKULUYOSA O BENDE DE OLUYO AMK
    ···
    1. 1.
      +1
      bi anda doldum amk
      ···
  9. 10.
    +1
    Hayatı ne kadar boş yaşadığınla alakalı. Bir uğraş bul kendine.
    ···
  10. 11.
    0
    Bu dediklerinin hepsi bende fazlasiyla 2 senedir var ve hep icim icimi yiyo gibi bi his var amk gecmiyo ama gibtir edicen baska cagre yok
    ···