/i/Oyunlar

Hayat bir oyundan ibaret değil midir ?
  1. 1.
    +71 -5
    efsane oyunları yazıyorum
    Mount&Blade:Warband
    Gta vice city
    Gta san andreas
    Need For Speed Most Wanted
    Need For Speed Underground 1,2
    Counter Strike 1.6
    Crazy Taxi
    Fifa 2007
    Half Life 2
    Max payne 1,2
    L.A. Noire
    Bully
    Assassin\\\\\\\'s Creed 1,2 Brotherhood
    Unuttuklarım varsa alta ekleyin yazayım
    Sizden gelenler
    Mafia 2
    Need For Speed Carbon
    Skyrim
    Call of Duty 4,2
    Metin 2
    Fry Cry 3
    Fallout 1
    @16,@19
    Crysis 1,2
    ···
  2. 2.
    +38 -2
    La. Noire mi ??
    Salak misin sen aq az mi istiyor o oyun
    ···
    1. 1.
      0
      ortalama bir pc açamaz mı
      ···
      1. 1.
        +3
        Açamaz
        ···
      2. 2.
        0
        en az quad cpu + hd 5850 ya da gtx 750 falan lazım lowda açar ama yine rahat
        ···
      3. 3.
        0
        ortalama pc açar, ama low'a alman gerekir
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      0
      Lenovo g570im vardi en low da bi kac fps aliyodum galiba
      ···
    3. 3.
      0
      Orta bir PC de normal de oynuyorum
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 3.
    +9 -1
    Half life 2 efsane dir. Bu arada hala cs 1.6 oynuyorum her gün
    ···
  4. 4.
    +8 -1
    sue giydirmece
    ···
  5. 5.
    +3 -3
    Biz bilmiyodum teşekkür ederiz
    ···
    1. 1.
      0
      age of empires 3 yaz oraya kardeşim.
      ···
    2. 2.
      0
      hepsini oynamayan yavşağın oğludur net
      ···
    3. 3.
      0
      Bilmiyodum ayrı
      ···
    4. diğerleri 1
  6. 6.
    +3
    serious sam 1-2
    far cry 1
    crysis 1
    singularity
    bioshock
    call of juarez 1
    call of juarez bound in blood
    fear serisi
    timeshift
    half life serisi
    ···
  7. 7.
    -3
    Witcher3
    ···
    1. 1.
      0
      ciddi misin
      ···
  8. 8.
    +3
    Borderlands
    Fallout 3
    Overwatch
    Metal gear solid 1,2,3
    Metal gear rising
    Dragon age origins
    Mass effect 1,2,3
    Quake 2,3
    Doom 3
    Tales of berseria
    Limbo
    Ori and blind forest

    Daha çok yazarım da yeter bu kadar abartmayalım.
    ···
    1. 1.
      0
      tamamdır
      ···
  9. 9.
    +2 -1
    Bunları bilmeyen ölsün zaten aq
    ···
  10. 10.
    -1
    Mafia2 de var
    ···
    1. 1.
      0
      yazdım
      ···
  11. 11.
    -1
    God of war, 3
    ···
  12. 12.
    0
    Red alert tüm serileri
    ···
  13. 13.
    0
    Rezervasyon
    ···
  14. 14.
    0
    Şu fotodaki nfs karısına bile ossbir çektiğimi bilirim. Sesi tahrik ediyordu amk
    ···
  15. 15.
    0
    Rayman origins
    ···
  16. 16.
    0
    Maykraf nerde api
    ···
  17. 17.
    0
    Mayın tarlası
    ···
  18. 18.
    0
    Ekle bunları
    Sniper Ghost 1-2
    Cs Source
    Ets1
    Farming Simulator
    MotoGp ( hangi sürüm hatırlamıyorum)
    Battlefield 1
    Battlefield 2
    ···
    1. 1.
      0
      ilkokulda bilgisayar derslerinde çaktırmadan açıp motogp oynardık amk simdi aklıma geldi.
      ···
  19. 19.
    0
    dursun köşede
    ···
  20. 20.
    0
    Most wanted ve crazy taxi çocukluğumun oyunuydu be hâlâ özlemle anırım
    ···