/i/Yemek ve Giyim

Yemek ve giyim hakkında her şey
3
  1. 1.
    +56 -8


    finger buskuvi



    3 paketi 1.45 ve her paket çok büyük bim den a101 den alın evde depolayin bozulmazda zaten fabrikasi geri donen buskuvilerden un yapıp yeniden satiyormuş
    Gurme önerimiz le Cola ile tuketin





    Ankara makarna



    eskiden bimde ankara diye satılan makarna şimdi candella olmus yinede 85 kuruş amk yerim ben ekmekten ucuz makarna lan hemde 500 gram
    Gurme önerimiz salça layin ve ayran ile tuketin





    nazo



    fakir içeceğidir toz dur 1 bucuk litre su için hazırlanmıştır ama biz fakiriz illa 2 litre olacak orjinali 85 kuruş a101 deki cakma olan 45 kuruş eneyi miyim ben amk ikiside boya ikiside şeker
    Gurme önerimiz peynirli citos ile tuketin


    ···
  1. 2.
    +2
    bim makarnası :(
    dost yofurt
    ···
    1. 1.
      +19 -1
      Sarımsak nane ve yağda kavrulmuş salça birazda hayal gücü ile makarna mantı olur
      ···
      1. 1.
        0
        amk Ç:ASDssdf
        ···
      2. 2.
        0
        puhahaha
        ···
      3. 3.
        0
        Kardesler restorant unutmussun ekle
        ···
      4. diğerleri 1
  2. 3.
    0
    acktim pij
    ···
    1. 1.
      +2
      nazo eskiden 250bin değil miydi
      ···
    2. 2.
      +4
      Nazlı ysa beş posta
      ···
  3. 4.
    0
    Lapalipoaozsk
    ···
  4. 5.
    +18


    TUZLUyannan YiYEBiLiRSiNiZ



    bikerekte agzınıza sokmayın bogazınız yırtılabilir


    ···
    1. 1.
      0
      Tuzluyannanı tuzluyarak yesem nasil olur?
      ···
    2. 2.
      0
      keyfin bilir kanka klavyenin azizliği olmuş
      ···
  5. 6.
    +1 -5
    dün ve bugün mangal'da antrikot kızarttım kendime. vicdan azabı çekiyom şu anda.
    ···
  6. 7.
    -11
    Fakirler Ölsün Porsche'dan Selamlar !!1!11!!
    ···
    1. 1.
      +12 -1
      KES LAN huur ÇOCU
      ···
    2. 2.
      +1
      Kes lan kadın çantası
      ···
  7. 8.
    +1
    SiMiT
    ···
    1. 1.
      0
      1 simit alacağına o parayla 1 ekmek al ekmek arasına ekmek koy daha besleyici
      ···
  8. 9.
    0

    FAYDALI BiLGi REZ

    ···
  9. 10.
    +2
    fotoya geldim haykırdım amk şuku
    ···
  10. 11.
    0
    (bkz: fucker dostu yiyecekler)
    ···
  11. 12.
    -1
    beyler dayımı gibtim.
    ···
  12. 13.
    0
    a101 de 3 liraya satılan 2 kiloluk mısır gevreği
    ···
  13. 14.
    0
    ÇiĞ KÖFTE iSTiSNASIZ
    TAVUK DÖNER
    ···
  14. 15.
    +1
    ölümüne fakire bunlar işlemez
    ···
  15. 16.
    +1
    (RONDO) Yerken sanki bir hiçliğin midenden indiğini hissetmene rağmen 50 kuruş ile güzel bir ambalajda birşeyler yemenin hazzını veren öğrenci dostu, fakir dostu.
    ···
  16. 17.
    +1
    1 liraya ekmek al mk doyarsın
    ···
  17. 18.
    +1
    çift lavaşa sarılmış yarım dürüm adana (adana'nın ne kıyması belli olmamalı)
    ···
  18. 19.
    +2 -1
    Zenci yannanı. Üstüne para bile verirler.
    ···
  19. 20.
    +1
    adam 15 gündür mod seçimlerinde aq
    ···
    1. 1.
      0
      aynen amk
      ···
    2. 2.
      0
      15 gündür sözlükte yokum amk
      ···