/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +811 -41
    Diktatör Namık A inat sukuya bas ve bu entryi trende çıkar diktatör çıldırsin
    ···
  1. 2.
    +8 -104
    Çugu verdim
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      O zaman sende diktatörun bir adamisin
      Pardon adam dedim
      ···
      1. 1.
        0
        Bi git trende çıkmak icin böyle gerizekalıca bşi yazmışın sni trend yapanlarda hata
        ···
      2. 2.
        0
        Neden böyle düşündün pnp
        ···
    2. 2.
      -1
      @1 primin dıbına koydun oç
      ···
      1. 1.
        -1
        Sadece primin değil ananin da amina koydum
        ···
  2. 3.
    +84 -1
    Fazla derin xD
    ···
  3. 4.
    +6
    Jdjhhhhshwhhxhshfbehxhs
    ···
  4. 5.
    +1 -1
    cevap fazla derin
    ···
  5. 6.
    +16
    Bu gerçekse yer yerinden oynar
    ···
    1. 1.
      +2
      Kesin bilgi kardeşim yayalim
      ···
  6. 7.
    +3
    Çaktırmadan bir ufak up *
    ···
  7. 8.
    +109 -4
    Fazla derinlere inme orda ben varım xDxD

    http://c12.incisozluk.com...11504/2/2553822_o055c.jpg
    ···
    1. 1.
      0
      Zuhahaha xD
      ···
    2. 2.
      +1 -1
      Biraz altında da anan var ben ona vardım bile
      ···
    3. 3.
      0
      buna ilk defa şuku atıyorum
      ···
    4. 4.
      0
      vay amk bu elemana şuku atıcağım aklıma gelmezdi
      ···
    5. 5.
      0
      100. şukun da benden olsun lan pekekent
      ···
    6. diğerleri 3
  8. 9.
    +1
    Namik gelmeden afit up
    ···
    1. 1.
      0
      Ups JP up
      ···
  9. 10.
    0
    ben doldurdum
    artık trende çıkabilirsin
    ···
  10. 11.
    +8 -4
    Trende girerse zütüme 45 lik dildo sokçam
    ···
    1. 1.
      0
      Trendde zaten amk yağlama ya başla sen xD
      ···
    2. 2.
      0
      Bekliyoz
      ···
    3. 3.
      0
      Soksana bin
      ···
    4. 4.
      +1
      Trend bahane
      ···
    5. 5.
      0
      Vazelin lazım mı
      ···
    6. diğerleri 3
  11. 12.
    0
    up up up
    ···
  12. 13.
    0
    upupupup
    ···
  13. 14.
    0
    up up up up up
    ···
  14. 15.
    +1
    eyvallah kibritgibenat demek sen de namık karşıtısın
    ···
    1. 1.
      0
      aynen pnpam
      ···
  15. 16.
    +1
    namikin anasının amı
    ···
  16. 17.
    +1
    Namikin anasının.ami
    ···
  17. 18.
    +1
    Diktatör namik
    ···
  18. 19.
    0
    Trend rezerved
    ···
    1. 1.
      0
      anasının amı
      ···
  19. 20.
    +1
    Didiktatör namik
    ···