/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +30 -5
    eşim hamile erkek çocuğum olacak inş ve isim koymada inci sozlüğün de katkısı olsun istedim isim önerileriniz alayım beğendiklerime nick6 gireceğim
    ···
  1. 2.
    +13 -1
    Hayırlı olsun kardeşim

    Erol olabilir kardeşim adaş oluruz *

    (bkz: zutgibenosek v2)
    ···
  2. 3.
    +14
    Domatesli mantı koy.
    ···
  3. 4.
    +5 -44
    Kendi yaptı zannetmiş
    ···
    1. 1.
      +2
      Bu baban icin gecerli yavrum bak bakalim postaciya mi benziyorsun sucuya mi
      ···
  4. 5.
    +11 -1
    Serkan koy
    ···
    1. 1.
      +4
      O nasil nick yıkık huur çocuğu
      ···
    2. 2.
      0
      Bence çok güzel nick anneciğinle beraber seçmiştik
      ···
    3. 3.
      +1
      fena cakti
      ···
    4. 4.
      +1
      Yeeaaah biçıss
      ···
    5. diğerleri 2
  5. 6.
    +15 -3
    Allah analı babalı büyütsün hocam Türkce bir isim koy yeter be .d
    ···
    1. 1.
      0
      Bende türkçe isim olsun istiyorum
      ···
    2. 2.
      +1 -1
      Nick entry amkdnskksak
      ···
  6. 7.
    +64 -1
    15 Temmuz milli beraberlik ve demokrasi veledi
    ···
    1. 1.
      +1
      Hahahahah amk
      ···
    2. 2.
      0
      Ulan asksoflfocpvpvpcp
      ···
  7. 8.
    0
    Sarassa çok hoşuma giden bir isim.
    ···
  8. 9.
    0
    Ediz koy
    ···
  9. 10.
    +3
    Joker koy
    ···
    1. 1.
      0
      Yanınada Allâme koysun panpa olur mu
      ···
    2. 2.
      0
      Bir de santi fena gitmez
      ···
      1. 1.
        0
        Panpa o zaman ortaya dropshit çıkar
        ···
  10. 11.
    0
    Emir mete ve kayra bence güzel isimler
    ···
  11. 12.
    0
    emre koy benim ismim
    ···
  12. 13.
    +1
    Allah analı babalı büyütsün kardeşim Metehan koyabilirsin hep hoşuma gider bu isim
    ···
  13. 14.
    +1
    Cesur veya Yiğit koyabilirsin panpa bu arada Allah analı babalı büyütsün (:
    ···
  14. 15.
    +5
    feriha koy
    ···
    1. 1.
      0
      ince herkes anlar
      ···
  15. 16.
    0
    ilteriş * hikayeci panpa selamlar
    ···
  16. 17.
    +1
    Erhan koy adaş olalim
    ···
  17. 18.
    0
    Tuğşad koy benim hosuma gidiyor bu isim *
    ···
  18. 19.
    0
    Hocam Cengiz han yada. Oguz guzel isimleer
    ···
  19. 20.
    0
    Murat koy murat
    ···