/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
https://www.google.com.tr...-on-facebook%2F&docid
  1. 1.
    +65 -154
    🌎DÜNYA ŞOKTA !🌍
    🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
    ⭕-AMERiKA : ERDOĞANI iNDiREBiLSEYDiK MÜSLÜMANLAR KAYBEDECEK BiZ KAZANACAKTIK. PLANI ERDOĞAN VE TÜRKLER BOZDU.40 YILLIK YAPILANMA 4 SAATTE BiTTi.

    ⭕-iSRAiL : BÜYÜK PROJEMiZ BOZULDU. ERDOĞANIN NE YAPTIĞINI ANLAMAK MÜMKÜN DEĞiL ÖNCE iSRAiLE SONRA AMERiKAYA MEYDAN OKUDU.TÜRKLER KORKUTUCU.

    ⭕-iNGiLTERE : BÜTÜN MÜSLÜMAN ÜLKELERiN YÖNETiMiNi DEĞiŞTiRDiK. ERDOĞAN TEK BAŞINA MEYDAN OKUYOR. PLANLARIMIZ OLMADI.TÜRKLER ÇOK CESUR.

    ⭕-ALMANYA : ERDOĞANLI TÜRKiYENiN BÜYÜMESiNE ENGEL OLAMIYORUZ.TÜRKLER DURDURULAMIYOR.

    ⭕-FRANSA : ERDOĞAN 10 YIL DAHA DEVAM EDERSE AVRUPA TÜRKiYENiN ÇOK GERiSiNDE KALACAK.

    ⭕-ERMENiSTAN : TÜRKLERiN BÜYÜMESi KORKUTUCU.DÜNYAYA MEYDAN OKUYORLAR.ÖLMEKTEN KORKMAYAN TEK MiLLET.
    BiRiLERi TÜRKLERi DURDURSUN ARTIK.

    ⭕-ÇiN : TÜRKLER BiZi DE YENMiŞLERDi.ŞiMDi ORTADOĞUYA HÜKMEDiYORLAR. ERDOĞAN ÇOK CESUR.

    ⭕-ÇEÇENiSTAN : TÜRKLERi KiMSE YENEMEZ. ESiR ALAMAZ.ŞEHiT OLMAK iÇiN BiRBiRLERiYLE YARIŞIYORLAR. AMERiKAN iŞGALCiLERiNi BiR GECEDE YOK ETTiLER.

    ⭕-TÜRKMENiSTAN : TÜRKiYE DÜNYAYI YÖNETiYOR.HER ÜLKEDE SÖZ SAHiBi ERDOĞAN DÜNYA LiDERi OLDU.

    ⭕-AZERBEYCAN : TÜRKiYEDEN BAŞKA LiDER ÜLKE TANIMAYIZ. ERDOĞAN NE iSTERSE YAPMAYA HAZIRIZ.

    ⭕-LÜBNAN : BiZ DARBECiLERDEN KAÇTIK.TÜRKLER ÖLÜM PAHASINA ÜSTLERiNE GiTTi.BU MiLLETiN YENiLMESi iMKANSIZ. AMERiKA iŞGALiNi YOK ETTiLER.

    ⭕-KATAR : ERDOĞAN ÇOK CESUR.ÖNCE iSRAiL SONRA AMERiKAYA MEYDAN OKUDU.TÜRKiYENiN YANINDAYIZ. EKONOMiK OLARAK NE iSTERSE YAPARIZ.

    ⭕-SUUDi ARABiSTAN : MÜSLÜMANLARIN DUASI ERDOĞAN VE TÜRKiYEYE KOCAMAN YÜREKLi iNSANLAR. ALLAH YARDIMCILARI OLSUN. KAHRAMAN BiR MiLLET.

    ⭕-RUSYA : ERDOĞAN iŞGALCiLERiN PLANLARINI BOZDU.TÜRKiYE iLE iŞBiRLiĞi YAPMAK ZORUNDAYIZ.
    TÜRKLER ÇOK CESUR TANKA MERMiYE KARŞI ÖLÜME KOŞTULAR.TÜRK MiLLETi KAHRAMANCA iŞGALCiLERi YOK ETTi.TÜRKLER VATANLARI iÇiN ÖLÜME GiDERLER.

    ⭕-PAKiSTAN : ERDOĞAN BiZi YÖNETSiN 5 YILDA DÜNYAYA HÜKMEDERiZ.TÜRKLER BiR SÖZÜYLE ÖLÜME KOŞTULAR

    ⭕-TÜRKiYE : BiZ BiTTi DEMEDEN BiTMEZ.BÜTÜN ETAPLARINIZLA GELiN.ŞEHiT OLMAK iÇiN BEKLEYEN MiLYONLAR VAR.
    BAĞIMSIZLIĞIMIZ iÇiN HERKESLE SAVAŞIRIZ.ÖLÜRÜZ YiNEDE TESLiM OLMAYIZ iŞGALCiLERE.DÜNYA TiTREYECEK TÜRK DESTANI YENiDEN YAZILACAK. OSMANLININ TORUNLARI DÜNYAYA BiR DAHA HÜKMEDECEK. ALLAH BiZE YETER. 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
    ···
  1. 2.
    +12 -6
    Kesin trend comar

    edit: böyle comarlari ülkeden atacaksın zaten hiçbirsey yapmasak bile kalkiniriz
    ···
    1. 1.
      0
      Helal et panpa ; adam zütünüzdeki kıldan vergi alıcak hala lider diyo
      ···
      1. 1.
        0
        aynen gardaş reis büyük lider ama yanındakiler biraz şey hep onlar yüzünden kandırılıyor.
        ···
    2. 2.
      0
      Adam büyük ihtimalle ironi yapıyor panpa bu kadar yüklenme.
      ···
    3. 3.
      0
      Araştırdım adam ılımlı akp lilerdenmiş reis. Yani yorum senin.
      ···
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +1 -13
    Trend olursa çüğüleyin
    ···
  3. 4.
    +11 -6
    Kardeşim solcularla sağcıların arasındaki fark budur ışte bellemişsiniz çomar çomar asıl çomar sizsiniz
    ···
    1. 1.
      +1 -2
      Helal etme istemiyem

      Hayret "yazilimi öğrenin" çomarı yazmamış bu çomar yazmış silikmi yedi acaba yediyse söz verdiğim nick6 şoleni yapıcam

      Edit:Yememiş
      ···
  4. 5.
    +13 -5
    biri şunun zütüne 2 torpil atsın, daha köy yolunda yürüyemeyecek adamlar savaşa gidiyor vay mk.

    edit: ha ayrıca buyuk yazmak yasak, müdahale etmeyen moda da selam söylüyorum.

    zorunlu edit: daha geçen seneye kadar, amerika sevici olan, putini şeytan görenler, şimdi emperyalist düşmanı, putin sevici olmuş. 2 aya esadla yine denize de girersiniz şimdi siz. ha sanırım a haber vermiyordur. Türkiye su anda ekonomik bulanilimdan çıkmak için israil ile çeşitli projelerle anlaşıldı ama haberiniz yoktur şimdi sizin. çok filistin severler.

    dayanilamayan edit: he mk bizi 15 senedir yönetiyor. göğe erdik. yabancılara yol, köprü yaptır 50 seneye kirala sonra. ahh parti çalışıyor yhaa :S dış mihraklar bizle oynuyor. üst akılın eli var bu işte. hepsi algı operasyonu bunların...
    ···
    1. 1.
      0
      Büyük harfle yazmak yasak değil gavat büyük punto ile yazmak yasak
      ···
  5. 6.
    +13
    ilk basta ironi zannettim de adam ciddi lan
    ···
  6. 7.
    +1 -1
    Bu ne aq okumayın çomar oldum
    ···
  7. 8.
    +3 -3
    lan şunu her gördüğümde gülüyorum amk çomarları
    ···
  8. 9.
    +4 -4
    Başka bir şey demiyorum sizin gibi kanıbozuklara. Kardeşim daha güzel fikirleriniz, düşünceleriniz varsa antitez olarak sunabilirsiniz. Yani burda klavye başında çomar diyerek ötmeyle olmuyor. Okuyun araştırın biraz.
    ···
    1. 1.
      0
      Siyaset Bilimcisiyim ama okumak copy-paste ile maalesef olmuyor. Piyasaya sunduğunuz anayasayı 1,5 haftadır tek tek inceliyorum. Bana okuyup araştırmak bahsetme, hele mesleğimi öğretmeye dahi kalkma.
      ···
    2. 2.
      0
      ben zaten okumak copy paste ile oluyor diye bi şey demedim ki. Farklı görüşlerde ki insanlara çomar demenizin çirkin bir şey olduğunu anlatmaya çalıştım. Siyaset bilimcisiymişsin fakat saygısızın tekisin.
      ···
  9. 10.
    +1 -1
    Çomar var çugu
    ···
    1. 1.
      0
      Kıymetlı başkanmızı desteklemek çomarlıksa evet ben bir çomarım kardeşim. ATAM'ın kurduğu bu demokratik ülkede her türlü görüş vardır.
      ···
  10. 11.
    +3 -1
    Sen nasil bi gerizekalisin amk vatan hainisin olm sen.
    ···
  11. 12.
    +4 -1
    Kardeş kullandığın tinerim markasını yazarmisin çok güzel kafası var belli yahudi cesaret ödülü alan adamı israile kafa tuttu diye desteklemenin baska bir açıklaması olamaz
    ···
  12. 13.
    +1 -2
    Aq dolar 4 lira olmus euro 4 bucuk lira olmus herşey fiyat olarak fırlamış. Asgari maas 1300 ev kirasi 1000 faturalar 250 300 bu insanlar ne yesin ne giysin bunu dusunen yok. Bu yazilarida yaziyor tayipin yalamalari boyle havalaniyor buda
    ···
    1. 1.
      +1
      Kardesim harbiden haklisin dj controller larımı alicaktim 1.5 yil once 4000 lira olan set suan 12.217 lira yeter artik aq ya
      ···
  13. 14.
    +2
    Yazmayın şöyle şeyler amk sonra facebookta ciddiye alıp paylaşıyorlar whatsapptan falan salak aile gruplarından falan mesaj olarak geliyor amk.
    Not: Ayrıca çalıntı başlık
    ···
  14. 15.
    +7
    A haber izledim sanki
    ···
  15. 16.
    +1
    Sabah sabah kahkaha attım kardeş saol
    ···
  16. 17.
    0
    Yalan bunlar amk
    ···
  17. 18.
    0
    Bu emojili liseli huuryu gibiyim
    ···
  18. 19.
    -1
    Darbeden sonra ülke başkanlarının erdoğanın zütünü yalamak için yapılan açıklamalar...
    ···
  19. 20.
    0
    Kardeş kaçıncı bu
    ···