/i/Ben

Kendini ifade et !
Bu entry silinmiştir
  1. 1.
    +28
    bunu neden yaptın;(
    ···
    1. 1.
      +2
      Hakkını helal et panpa yazmasam içim de kalırdı (bkz: )
      Kuran çarpsın lisedeki Merve nin bacaklara bakarken bu kadar zevk almamıştım
      ···
  2. 2.
    +51 -1
    Kızsın galiba, bacakların çarpık gibi
    - kötü bişi demedim arkadaşım yanlış anlama
    ···
    1. 1.
      0
      Lan frida sana mekgiba tarzi dogi style yapa yapa gibim
      ···
  3. 3.
    0
    Onlar başkasının değil miydi?
    ···
  4. 4.
    +17
    O bacaklar ne amk ahahaja
    ···
  5. 5.
    +5
    Allah affetsin
    ···
  6. 6.
    +1 -1
    O nasıl bacak aq iki tane diz var
    ···
  7. 7.
    +55 -2
    Sana 31 Çekeyimde aklin başına gelsin
    ···
  8. 8.
    +11
    Her boydan yarak bulursun bu bacaklarla
    ···
  9. 9.
    +3 -1
    Git tırnaklarını yaptır amk
    ···
  10. 10.
    +11

    =

    http://c12.incisozluk.com...11509/9/2238039_ob8d8.jpg
    ···
  11. 11.
    +1
    güldüm binospu
    ···
  12. 12.
    +1
    Ahahaha çarpık bacaklı ökçe Allah'a şükürler olsun anneannem beni hep güneşe yatırırmış ondan çarpık değilim birde erkeğim kız değilim amk
    ···
  13. 13.
    +2
    irfan ???
    ···
  14. 14.
    +1
    Harun abi yine mi sen?
    ···
  15. 15.
    0
    Harun abi
    ···
  16. 16.
    0
    Hasgibtir la benim de ege aşkım
    ···
  17. 17.
    0
    Nüfus cuzdanin bile buldurur
    ···
  18. 18.
    0
    Traş olmuşsun, sıhhatler olsun
    ···
  19. 19.
    0
    Sevgili bulmayami gidiyon oraya huur
    ···
  20. 20.
    0
    kardeş 1 yıla yakındır body yapıyorum benim bacaklar o kadar kalın değil lan ehuheuehu .

    sana kim baksın ag kezosu
    ···