/i/Ben

Kendini ifade et !
3
  1. 1.
    +19 -70
    Evet beyler bu taktikle 31 sizin için bir hayal olacak , Bugünden itibaren benim de başladığım bir taktikle kökten sorunu çözecez bir daha aklımıza dahi gelmeyecek elinizi gibinize atmaya dahi tereddüt edeceksiniz

    Bu olay yok babanneni düşün yok amuda kalkıp gibinde buz kır gibi saçma sapan sizi cinsellikten soğutacak şeyler değil işkenceyle değil kafamızda çözecez olayı
    Niye bırakıyoruz panpa diyeceklere gitsinler zararlarına baksınlar ufak bir araştırmayla bulabilirler

    Neyse beyler taktiğe geçecek olursak;

    Öncelikle başta biriktirebildiğimiz kadar para biriktiriyoruz miktarı bütçenize göre
    (para mı var yhaa yapacak olan dallamalar sigarandan alkolünden cipsinden kıs 1 ay)

    Paramızı biriktirdikten sonra ise her 31 başına belirli bir para belirliyoruz
    MiKTAR NE KADAR YÜKSEK OLURSA O KADAR iYi
    Farzedelim 150 liranız var diyorsunuz ki her 31\'im 50 lira değerinde
    Sonra yapacağınız tek şey her 31 çektiğinizde 50 lirayı çıkarıp yırtıp çöpe atmak

    Burada dikkat edeceğiniz husus kararlı olmanız ve sözünüzden dönmemeniz yani dayanamayıp çektiğinizde o parayı yırtıp atacaksınız
    Giden 50 lira olsun sağlığınız olacağına
    Zaten bunu belirlediğinizde 31 o kadar saçma gelecek ki beyin bir süre sonra şunu diyecek size
    Çektiğin her 31 50 liranı yırtıp atmak gibi
    Bu kadar saçma bir şeyi yapmamalısın

    Önemli husus ise bir kez daha tekrarlıyorum sözünüzden dönmeyin çektiyseniz gidip yırtın o parayı hatta parçalayın ki beyniniz yaptığınız saçmalığın farkına varsın
    Gerekirse 50 liranız gidecek ama 50 liradan çok daha değerli şeyler kazanacaksınız

    BUGÜNDEN iTiBAREN BENLE BERABER BAŞLAYIN VE SONUÇLARINI HEP BiRLiKTE GÖRELiM HAZIRDA 50 LiRASI OLAN ANINDA BAŞLAYABiLiR 20 10 DA OLUR AMA MiKTARI ÇOK DÜŞÜRMENiZi TAVSiYE ETMEM

    Çünkü beyninize döllerinizin değerli olduğunu aslında işliyorsunuz ve bunu işleyebilmek demek kendinizin değerli olduğunu kendinize göstermek demek
    Bu da özsaygı ve özgüven anldıbına geliyor...

    HAYDi BAŞLAYALIM KATILANLAR NOT DÜŞSÜN VE ALTINA 5 GÜNDE BiR EDiT ATMALARINI iSTiYORUM...
    Bi 20 KiŞiYi NOT EDiP GELiŞiMLERiNi iLK iKiNCi ENTRYE EDiTLEYiCEM DÜZENLi OLARAK

    Bu cengaverleri takip edebilirsiniz
    ···
  2. 2.
    0
    EDiT SAYFASI
    ···
    1. 1.
      0
      link ver amk
      ···
    2. 2.
      0
      Link atsın birii
      ···