/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 1.
    +6 -1
    Bir birayı tek başınıza bitirebiliyorsanız
    Mesaj geldiğinde faturalara küfredip okumuyorsanız bile
    Ay sonu sms'iniz neredeyse harcanmamışsa
    Derdiniz olduğunda konuşucak insan bulamıyorsanız
    Online oyunda bot bile atamıyorsanız
    Artık insanlardan bişey beklemiyorsanız
    Hatta mutlu gününüzde bile yalnızsanız
    Bu hayatta artık canınız pek kolay yanamaz
    ···
  1. 2.
    0
    haklısın.
    ···
  2. 3.
    0
    Bisey hissetmiyorum dostum hayat o zaman daha kolay
    ···
    1. 1.
      +1
      Çünkü kaybedicek bişey yok
      ···
  3. 4.
    +1 -1
    Ona dert mi diyosun benim sağlık sorunlarım var bundan 1 hafta öncesinde doktora muayene olmak için gittim önce beni güzel muayene etti sonra film çektirmeye gönderdi gittim çektirip döndüğümde açtı ekranı sonra dedi skolyoz var ve duruş bozukluğu var ben zaten farkındaydım sürekli canım yanıp ağrı sızı oluyodu sonra fizik tedaviye yönlendirdi fizik tedaviye başladım 1 hafta parasını annemden Allah razı olsun çıkarttı şuan devam ediyorum ya bunları geçtim de ders bile çalışmama engel oluyo 19 yaşındayım omurga sorunlarıyla hayat daha da zor oluyo piskolojim de çok bozuk onunda farkindayim kaygı da yaşıyorum hani insan böyle olunca gelecegi düşünmeye basliyo napicam ileride okuyamiyorumda falan filan çok kötü ya onun dışında başka şeyler de var da anlat anlat insanın içi içini yiyo uzuluyo kalsın bende
    ···
    1. 1.
      0
      Ahbab öncelikle geçmiş olsun
      Ama benim demeye çalıştığım olay ister harika bir yaşam geçir ister ölmek üzere ol eğer yanında birinin varlığını hissetmezsen hissetmediğin daha fazla şey olur
      ···
    2. 2.
      -1
      Yalnızlık o kadar sorun edilicek bise degil bence
      ···
      1. 1.
        0
        Olay zaten dertten saymamak hissizleşmek hiçbişeyi umursamamak
        ···
  4. 5.
    -1
    kurtuluş osbirde.
    ···
  5. 6.
    0
    Bi an kendimi okudum knk
    ···