/i/Ben

Kendini ifade et !
3
  1. 1.
    +43 -4
    panpalar ben tek başıma yaşıyorum çalışıyorum alt katımızdada 2 kadın yaşıyorlar biri dul biri bekar bunlarla tanıştım baya samımı konuşuyoruz gece işe gidiyorum bende gündüzleri evdeyim 26 yaşındayım kadında 30 35 yaş arasında ama sarışın taş gibi

    sürekli kapımı çalıyor işte patates varmı açacak varmı un varmı her defasında birde bolca parfüm kokusu ruj eller ojeli öyle geliyor karşıma konuşuyor uzun uzun gülüyor sanki teklif etsem hemen atlıcak eve.

    Napmak lazım panpalar utanıyorum taktik verin nasıl girebiliriz konuya kadında hamle yapamıyor
    ···
  1. 2.
    +82 -2
    gib bence
    ···
    1. 1.
      +1
      nasıl gibcez o raddeye nası gelcez iştE
      ···
    2. 2.
      -1
      Gel içeri ben sana hıyar vericem de
      ···
  2. 3.
    +14 -4
    Ya amq gib gitsin neyi bekliyon
    ···
  3. 4.
    +28 -1
    benimde vardı öyle bir tane , hoş ben senden büyüğüm.
    Başıma bela oldu.
    Aman diyim.
    ···
    1. 1.
      0
      bulaşmıyayım mi panpa gidiciiym zaten buralarda ama
      ···
    2. 2.
      0
      Panpa tak başlığı sık
      ···
  4. 5.
    +16
    Wowowowoww haram kardes
    ···
  5. 6.
    0
    zütünü kolla pnp
    ···
  6. 7.
    +6
    Kaç kesin erkektir
    ···
  7. 8.
    +55
    Aga çaya davet et ver odunu boğazına kadar sok yanıyordur o şimdi kaçırma fırsatı benide çağır bende diğerinin göğsünü deleyim nolır nolır nolısıın
    ···
    1. 1.
      0
      :D panpa bu yaptığın ters tepmesin
      ···
  8. 9.
    +5
    Sana adam akıllı bi tavsiye veriyim al bunu bi bak nasıl iyi mi kıvamda mi diye olmadı yapmazsın azcik ucundan belli et niyetini. Sonra yapmadim diye düşünüp elini gibersin büyüdün artık neyinden utaniyon
    ···
  9. 10.
    +5
    Stepmom amk
    ···
  10. 11.
    +1
    Film izleyin
    ···
  11. 12.
    +4
    Dula boynuna reiz
    ···
  12. 13.
    +3 -1
    Panpa dediklerimi dene ; diyelimki geldi ve un istedi ; geldiğinde onu mutfağa davet ve kapıyı kapat biraz otur sohbet et ağzın biraz laf yapsın gerisi mutlu son
    ···
  13. 14.
    +22
    Böbreği kaptırma da
    ···
  14. 15.
    +24
    Taktik maktik yok bam bam bam
    ···
  15. 16.
    -2
    gibine guveniyosan. geldiginde malı kaldir çadırı kur görünce zaten atlar amk.
    ···
  16. 17.
    +2
    Aynı binadasın bence bulaşma kardeş, bak baytar dedi dersin, hatta kadını tersle kafan rahat etsin şimdiden git adam akıllı birini bul kendine
    ···
  17. 18.
    +3
    Milf en sevdiğim
    ···
  18. 19.
    +28
    Ne demek ne yapıyım, un, şeker ne istiyorsa ver sevap lan amk.
    ···
    1. 1.
      0
      Değil mi
      ···
  19. 20.
    +1 -1
    Inş... Travestidir
    ···