/i/Tespit

  1. 1.
    +161 -11
    en büyük müslüman sensin şimdi.

    vayy be içki iç dedikodu yap kul hakkı ye ama aman diyim domuz eti yersen cehennemliksin.
    ···
  1. 2.
    +1
    d0ru şuku
    ···
  2. 3.
    +1
    Yedim hemde alasini .
    ···
  3. 4.
    +5 -1
    Yemedim. içki içtim. Müslümanım.

    Soruları alayım kafir pisliklerrr
    ···
    1. 1.
      0
      metal dinliyorsun baştan münafıksın
      ···
    2. 2.
      0
      Kedi kesiyorum doğru
      ···
      1. 1.
        +2
        black sabbath god is dead? dinlerken is god dead dediği yerde hayır ölmedi allahım affet dinimiz amin diyorum
        ···
    3. 3.
      0
      Vay huur çocukları bensiz satanist muhabbetlerimi yapıyonuz lan
      ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    +1 -3
    Ülkedeki en büyük sorunları çıkaranların, din haricinde insanlara saygısı olmayan bütün müslümanlar ibadetlerini ekgibsiz yapıyor ama hiçbiri dinlerin asıl amacını anlamıyor, insan kırdıktan sonra yaptığın şeylerin ne önemi olur ki? Ayrıca dediğin tipler de çok.
    ···
    1. 1.
      0
      evet malesef
      ···
  5. 6.
    +2 -2
    bakın en iyisi dinleri gibtir etmek ateistim de değil hiçbirşey olmak en iyisi
    ···
    1. 1.
      0
      O zaman ateist oluyon işte panpa
      ···
      1. 1.
        0
        yoo ateistim demedim ki illa tanrı yok demiyorum
        ···
  6. 7.
    0
    Yediği üzerine zütümü koyarak bahis açabilirim
    ···
    1. 1.
      0
      yemedim ama fırsatım olmadı panpa yoksa yiyebilirim
      ···
    2. 2.
      0
      Hadi aç lan aç
      ···
  7. 8.
    +1
    Yemedim içki içmedim hiç bir kötü alışkanlığım yok ulan ne güzel insanım be
    ···
    1. 1.
      0
      Namaz yok knk gg
      ···
  8. 9.
    0
    Domuz eti yemek zorunda da degilsen yeme pekekent olmuyo mu yani hem hijyen acisindan da cok kotu, bulgar gocmenisin ve bulgaristana gidip domuz eti mi yedin
    ···
    1. 1.
      0
      gibtir pok
      ···
  9. 10.
    +1 -1
    Domuz etini hristiyanlar bile yemiyor zararlı
    ···
    1. 1.
      +2
      Ya kardeş mal mısın ya nerden duyuyon bunları
      ···
    2. 2.
      0
      domuz etinde insana da etki edebilen zararlı bakteriler bulunuyor ama hristiyanlar bile yemiyor demek yanlış olur, zira Avrupada domuz eti demek Türkiyedeki tavuk eti demek. Yani fakir kesimin eti.
      ···
      1. 1.
        0
        zararlı bakteri her türlü ette var. yeterince pişirdiğin müddetçe sıkıntı yok.
        ···
  10. 11.
    0
    Kardeşim çok güzel başlık valla taktir ettim
    ···
    1. 1.
      0
      Takdir etsen daha iyi olurdu panpa
      ···
  11. 12.
    0
    huur çoçu adam bir sürü günah yapmış daha fazla yapmak istemiyor ondan yemiyor nerden bilionki şimdi sinirlendirdin .
    ···
    1. 1.
      0
      yok yani diğer günahları havada karada yaparken yurtdışında böyle sanki über müslümanmış gibi ayyy bu domuzlu muuu demeleri sinir bozucu
      ···
    2. 2.
      0
      sanane züt
      ···
  12. 13.
    0
    Yaptığın günahı başkası üstünden pirim yaparak silemezsin kardesim herkes kendine müslüman
    ···
  13. 14.
    0
    bu başlığa poldi panpamızı bekliyoruz gereken cevabı verecektir
    ···
  14. 15.
    0
    allah kulunu bildiği için domuz etine bile makul miktarda müsaade etmiş, ama diğer otu taku bunlardan öğren işte
    ···
  15. 16.
    0
    Gunahin birini isliyor diye digerinide islemek zorunda degil.
    Evlendin karin sana bi hata yapti ve yalan konustu. Sirf bu yuzden bide uzerine baskasiyla gibisip seni aldatmak zorunda degil mesela
    ···
  16. 17.
    0
    uma thurman
    ···
  17. 18.
    0
    Bu nasıl bir mantık amk
    ···
  18. 19.
    0
    Benim dinim bana seninki sana bebeyim sana ne bundan?
    ···
  19. 20.
    0
    Yo ben Domuz eti yedim
    ···