/i/Ben

Kendini ifade et !
Bu entry silinmiştir
  1. 1.
    0
    Harbi aq ahahahahaha
    ···
  2. 2.
    0
    Fakir içerlenmiş
    ···
  3. 3.
    +1
    memnun musun verdiğin oydan ne düşünüyorsun köpek
    ···
  4. 4.
    0
    kanka havuzu dolduracak su bulamassın ona göre
    ···
  5. 5.
    0
    zütü hazırlayın beyler iyi yağlayın
    ···
  6. 6.
    0
    100 bin doların hesabını yapsınlara güldüm şuku
    ···
  7. 7.
    0
    Mal lan bu.
    O zengin ailelerin mal varlığı zaten dolar şeklinde, salak seni, paraları katlanıyor ama tabii senin dünyadan haberin olmadığı için.
    ···
  8. 8.
    0
    yanlış bir düşünce ama trollüğüne şuku
    ···
  9. 9.
    0
    inanmışlığını, adanmışlığını kutlar seni öperim.
    ···
  10. 10.
    0
    Troll olmasa şukular çüğüydu simdj
    ···