/i/Para

    başlık yok! burası bom boş!
  1. 1.
    +104 -105
    Beyler yurtdışında yaşayan bir mühendis bir abiniz bir kardeşinizim.
    Aylık dolar üzerinden sağlam bir gelirim var.
    Doların artmasıyla malum maaş da yükseldi otomatikman.
    Parada pulda gözümüz yok çok şükür.
    Bir üniversiteli kardesime aylık burs vermek istiyorum.
    Doğduğumdan üniversitenin bitişine hatta yüksek lisansa başlayana kadar başım dertten zütüm gibten pek kurtulmadı.
    Yine çok şükür bi şekilde kendimizi çekip çevirdik.
    Durumu sıkıntılı olan ama gelecek vaad eden insanlara ihtiyacımız var.
    Burda her ne kadar denyo olsa da içten içe dünyayı değiştirebilecek hayal gücüne sahip,
    20 yüzyıl buhranına kapılmış,
    Kendini bitik gören ama bir yandan da bir şeyleri yapmak isteyen insanlar var.
    Ben kadere inanıyorum.
    Eğer tutarsa gerçekten, bu paraya ihtiyacınız var demektir.
    Entry sonu 0707 ile biten kim olursa burs onundur.
    Hayırlısı neyse o olsun beyler.

    Edit: 4 rakam çok olmuş lan hakkaten. 1/9999 düşük ihtimal.

    Yeni 3 haneli 707 sayısı. ihtimalleri düşürelim.

    Eğer tutturan olursa PM atsın mutlaka göremezsem falan diye.

    edit: (bkz: muhabbetadami) tutturdu.

    http://incisozluk.com.tr/e/200748707/

    Bidaki yükselişte görüşmek üzere
    ···
  1. 2.
    +14 -1
    sazan. avii
    ···
    1. 1.
      0
      yok lan ciddiyim.

      Kanıt isteyene kanıt atarım.
      ···
      1. 1.
        0
        ben de yurtdisinda muhendisim ve buradan cok ogrenciyi okuttum kardesim, basarilar.
        ···
    2. 2.
      +2 -1
      LA BU BiLGiSAYAR MÜHENDiSLERiNiN ALAYI MI AYDA 20 K DAN FAZLA KAZANIYOR gibECEM YALANINIZI HE
      ···
  2. 3.
    +6 -1
    Ne mühendisisin iş olanakları nasıl?
    ···
    1. 1.
      +1
      bilgisayar mühendisiyim. Network'çüyüm. Bir telekom firmasında solution support olarak operasyon departmanında çalışıyorum. IT şekli
      ···
      1. 1.
        +11 -2
        Mayınkıraft vidyosu çek
        ···
      2. 2.
        0
        Ben de ODTÜ'de bilgisayar mühendisliği okuyom zanza ihtiyacım var da napim amk diyecek bişeyim de yok bana az taktik ver
        ···
      3. 3.
        0
        yazılım mı network mü biladerim
        ···
      4. 4.
        0
        Daha bu sene 1 e geçtim reis
        ···
      5. diğerleri 2
    2. 2.
      +1 -1
      Ben de mühendislik düşünüyorum. Bilgisayar mühendisliği nasıl? Maaş aralığı nedir? Bir de yorucu mu sürekli ekran başında olmak?
      ···
      1. 1.
        +1 -1
        Bilgisayar mühendisi ol. Sadece bu kadar diyorum sana. elektronik haberleşme de olabilir. Ama makine falan kesinlikle olma. Kontrol otomasyon okuyup robotçu olabilirsin. Uçak mühendisliği de olur. Ama elektrik mühendisliği falan boş işler. Çok arkadaşım işsiz kaldı elektrik mühendisi olup. Ama açık ara en iyisi bilgisayar mühendisi.
        ···
      2. 2.
        +1
        maaşı boşver bende kalsın ama iyi gayet. Türkiye'de de iyi maaşları var. Yurtdışında danışman olarak çalışırsan yerine göre tabii ki en az 6-7k $.
        ···
      3. 3.
        0
        Mekatronik mühendislik nasıl ? @erald coil
        ···
      4. diğerleri 1
  3. 4.
    +5
    Hebele hübele
    ···
  4. 5.
    +3
    bir umuttur yaşatan insanı...

    hadi yavrum kemik:
    ···
  5. 6.
    +4
    Knk 4 rakam az olmuş ya 2 3 rakam daha ver
    ···
  6. 7.
    -1
    update edildi
    ···
  7. 8.
    -1
    ulan burs verelim diyoruz 5 eksi yiyoruz aq
    ···
  8. 9.
    +1 -1
    gibtir aq
    ···
  9. 10.
    0
    Sak sak
    ···
  10. 11.
    -1
    update update
    ···
  11. 12.
    0
    vay aq. neyse beyler dicek bişeyim yok. siz bilirsiniz aq.
    ···
  12. 13.
    0
    hay aq nasil tutcak o
    ···
  13. 14.
    +1
    Inandim
    ···
  14. 15.
    0
    ya tutarsa
    ek: neyse ben zaten gelecek vaadetmiyordum
    ···
    1. 1.
      +2
      Bunu diyen insan gelecek vaad ediyordur.
      ···
  15. 16.
    0
    Fak offff
    ···
  16. 17.
    0
    Ben mobil app tasarımına meraklıydım ama nereden başlayacağımı bilmiyorum.
    ···
  17. 18.
    0
    Bi hennesy yolla yeter
    ···
  18. 19.
    0
    geleceğin inşaat mühendisi olma yolunda eğitime devam ediyorum ve Yardımınıza ihtiyacım vae
    ···
  19. 20.
    0
    Panpa tutmaz bu malesef ama gönlünden ne koparsa verirsen sevinirim.
    ···