/i/Tespit

  1. 1.
    +13 -1
    Siz nasıl bir embesilsiniz amk sonra da doğudaki halk batıya gelince beğenmiyorsunuz.
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      10 entryden 8 inde embesil kelimesini kullanıyosun yeni öğrendin galiba.
      ···
    2. 2.
      +1 -1
      Orada çomar çomar yaşasınlar aq burda ne isleri var
      ···
  2. 2.
    +8
    Her şehire üniversite taku yüzünden oluyor bunlar
    ···
  3. 3.
    +3
    Açıkcası ülkenin daha fazla üniversiteye değil daha fazla meslek okuluna ihtiyacı var.
    ···
  4. 4.
    +2
    mantigini gibiyim senin insan durumlari yok diye okuyamiyo oralarda 3 5 tane okuyan gencinde universitesini kapatirsan anana sövmezler mi
    ···
  5. 5.
    +1
    Doğuda ünivesite varda bölüm yok amk ve o üniversiteleri her şehirde açıyorlar amın feryadı; Doğuda güzel bir bölüm yok diye batıda okuyoruz ama gel gör ki senin gibi salaklarla aynı havayı soluyoruz adeletini, sistemini gibeyim Türkiye... Ayrıca bugün böyle der yarın niye doğu cahil hdpye oy veriyor dersin
    ···
  6. 6.
    +1
    Cahil adamı eğitmezsen doğu her zaman cahil kalacaktır amk malı seni.
    ···
  7. 7.
    +2 -2
    üniversiteler özelleştirilsin devlet eğitimden elini çeksin
    ···
  8. 8.
    0
    Trump istifa etmiş senin gibi bir deha varken ben yokum diyor
    ···
    1. 1.
      0
      Trumpla ne alakası var dıbına koduğumun hödüğü.
      ···
  9. 9.
    +18 -19
    100 kişiden 90 ı ilkokulu bitirip kapatıyo eğitim hayatını doğudaki okuma oranı afrika ülkeleriyle eşdeğer seviyede bu tarz yatırımların doğuya değil de batıya yapılması gerek.
    ···
  10. 10.
    -1
    Şarktaki cahil garptaki zırcahil. Be dıbına koyayım oraya hizmet zütürmezsen cahilliği nasıl yok edeceksin? Okuma yazma yetiyor adamlara çünkü hayal güçleri geniş değil. Bir şey olmayı hayal etmemişler edememişler. Bu onların olduğu kadar bizim de suçumuz.
    ···
  11. 11.
    +3 -5
    Doğu birilerinin anasının ufak deliğine basmış galiba zütler yanıyor yine hahaha aq köpekleri
    ···
    1. 1.
      +3
      Dino dino dino geh gehh gehh amk k*rdü.
      ···
  12. 12.
    +8 -10
    doğuya yapılan her türlü yatırım askerimize kurşun sıkmak demektir
    ···
    1. 1.
      0
      Doğuya yapılmayan her yatırım bir örgüt üyesi daha demektir
      ···
  13. 13.
    +1 -4
    Kes lan.

    http://c12.incisozluk.com...11502/5/2901835_o44c9.jpg
    ···