/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır...
  1. 51.
    0
    Silah çeksem ne yapabilir ki
    ···
  2. 52.
    0
    Tabi hocam sonra da benim odaya geçip pijama partisi yapariz soz mu diyip malzemesi arkadan yapıştırır ve havuza gecerdim
    ···
  3. 53.
    0
    gibtir amk
    ···
  4. 54.
    0
    Meme yok ama züt var
    ···
  5. 55.
    0
    belini kavrayip yardimci olurdum
    ···
  6. 56.
    0
    Olmaz sevgilim var
    ···
  7. 57.
    0
    hocam bu saatte malmısınız derdim ne dicem aq
    ···
  8. 58.
    0
    @1icin saygı duruşu
    ···
  9. 59.
    0
    mekanı terkederdim
    ···
  10. 60.
    0
    Giberim
    ···
  11. 61.
    0
    Yüzme bilmiyom aq
    ···
  12. 62.
    0
    Hanife yenge kendine gel sirkan inci reis görürse bizi mahveder derdim
    ···
  13. 63.
    0
    Benim kadın hocalar bu şekilde durunca karaya vurmuş balina gibi durcağından midem kalktı.
    ···
  14. 64.
    0
    beraber boğuluruz amk ben de bilmiyorum ki
    ···
  15. 65.
    0
    Hayal gucune bak amk
    ···