/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +414 -163
    Ölüdürücü kanser bunlar...
    ···
  1. 2.
    +6 -2
    Adam hakli
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      @2 helal et

      Irkçılığınıza soxam

      Al bir Türk şarkısı: https://m.youtube.com/watch?v=_GOZDXq7I-I

      Al bir Ermeni şarkısı: https://m.youtube.com/watch?v=SqZNMvIEHhs
      ···
      1. 1.
        +2
        Tarkanla bi rock grubunu mu kariılaştırdın dıbına kodum salağı 500 tane rock grubu varken tarkanımı buldum koysana bi maNga amk
        ···
      2. 2.
        -2
        Türk'le Ermeni'yi karşılaştırdım. Bunu Pop ile Metal olarak da görebilirsin, Müzik ile Müzik olarak da, insan ile insan olarak da.Ben insan ile insan olarak gördüğüm için Türk'le Ermeni'yi karşılaştırdım. Yağni mesele başka.
        ···
      3. 3.
        +1
        Her konserinde fuck Turkey diye bağıran bi grubun seviciliğini yap anca puşt
        ···
      4. 4.
        +1
        O zaman getir dandik bir ermeni şarkıcıyı Neşet Ertaşla kıyasla. Ne de olsa maksat Türkle Ermeniyi kıyaslamak. Amk malı seni. Bütün Türk Sanat Müziğinin inleyen nağmeleri zütüne girsin çürük dişli sefil huur çocuğu
        ···
      5. 5.
        -1
        dıbınakoduklarım benim anlatmak istediğim bir Türk iyi ve başarılıyken bir Ermeni kötü ve başarısız olabilir evet ama bunun tam tersi de olabilir. Gelip yok şununla karşılaştırsaydın yok bununla karşılaştırsaydın demeyin.
        ···
      6. diğerleri 3
    2. 2.
      0
      Helal et
      Ulan oç Atatürkçüyüm devletçiyim sosyalistim (Hitler gibi milliyetçi sosyalizm)
      Sana ne zararı var oç devlet ekonomisinin
      ···
  2. 3.
    +67 -58
    Bide kurtler
    ···
    1. 1.
      +3 -1
      Seni doğuran ananın ben ta dıbına koyim
      ···
    2. 2.
      -2
      iyi kürtlere ayıp olmasın diye onu koymamışlar panpa. Yoksa kürtlerin çoğu pkk yandaşı, hain ve bu ülke için zararlıdır bunu herkes biliyor
      ···
    3. 3.
      -1
      He dıbına koyim pkk yandaşı çoğumuz öyleyiz dıbına koyim adamlar dışlıya dışkıyla ne hale getiriyor sonra PKK yandaşı diyor barış yandaşıyım ben diğerlerine bilemem
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +1
    Arap gibiciler oh yea
    ···
  4. 5.
    +6 -1
    Nasıl uzak duralım bunlar her yerdeler
    ···
  5. 6.
    +56
    Sosyalist feminist ermeni çomarım. Şeriatla yönetilmek istiyorum. Bı 10 sene falan sonra da komünizm gelirse iyi olur pattis yeriz
    ···
    1. 1.
      0
      Seriatci sosyalist tamm knk hll
      ···
    2. 2.
      +2
      Eskiden devrimci faşisttim neyseki şimdi doğru yolu buldum
      ···
  6. 7.
    +1
    Hepsinin anasini gibeyim
    ···
    1. 1.
      +2
      Haydi sende bi şuqu at kanser risklerini azaltmaya yardımcı ol
      ···
  7. 8.
    +22 -7
    Bide fenerbahçe

    edit:amk bende fenerliyimde kanser olunmayacak gibimi
    ···
    1. 1.
      +1
      Hakli amk. Fenerliyim hakli amk sigara icmeyen alkol almayan adamim su yasimda kanser oldum Fenerden. Ama sevgisi baska bisey.
      ···
  8. 9.
    0
    Hlll karşim
    ···
  9. 10.
    +27 -18
    CHP lileri Eklemeliydin huut çocuğu
    ···
    1. 1.
      +2
      Onları gönlümüzden sildik biz güzel kardeşim karede olmasa ne yazar
      ···
    2. 2.
      +1
      kendine sansür atan bir muallak..
      ···
      1. 1.
        +2
        Onu da atamamış amk hahahaha :D
        ···
    3. 3.
      0
      Ananida eklemeliydik liseli çomar
      ···
    4. diğerleri 1
  10. 11.
    +4
    Annende var
    ···
    1. 1.
      0
      Sg burdan liseli
      ···
  11. 12.
    +10 -1
    Sahte Kemalistler ?
    ···
    1. 1.
      +4 -1
      Sahte kemalist ne aq saht Atatürkçü de bari kemistler zaten sahte insaardır Türk tarihinin Atatürkten oluştuğunu sanatlar çomarlarda osmanlıdan sanıyor ben şahsen Atatürkçüyüm ama kemalist asla !
      ···
      1. 1.
        +3
        Aynen moruk bugünkü çomarların Atatürk'ten nefret etmelerinin en önemli sebebi kemalistlerdir. Yani bütün suç çomarlarda değil %50 %50 suç payı var
        ···
      2. 2.
        -1
        bi soytarisin
        ···
    2. 2.
      0
      Ç O M A R L A N D I N .
      ···
    3. 3.
      0
      Gerceklerde
      ···
    4. diğerleri 1
  12. 13.
    +7 -4
    Kürkçülerle ülkücüleri unuttmuşsun pnp
    ···
    1. 1.
      -2
      Türk Kürt kardeştir buna karşı gelen kalleştir
      ···
    2. 2.
      -1
      Ülkücüye uzanan dilini keserim
      ···
    3. 3.
      +1 -1
      Ülkücülere laf etme kucaga alırlar seni
      ···
    4. 4.
      0
      Soldyak seni çok almışlar yavru kurt sen kucakta zıplamaya devam et
      ···
    5. diğerleri 2
  13. 14.
    +6
    Anani eklemeyi unutmuşsun
    ···
  14. 15.
    +22 -2
    sosyalistleri çıkar dıbına korum
    ···
    1. 1.
      0
      Nie amcığa bak
      ···
    2. 2.
      0
      Hitler sen ne diyon
      ···
  15. 16.
    +1 -3
    Sözlük komünist sosyalist ve vatan haini kaynıyor cuguya boğarlar seni
    ···
    1. 1.
      0
      Yapma ya bizde onları türk bayrağımızın kanıyla boğarız kardeşşş
      ···
  16. 17.
    +21 -13
    dıbına kodumun sosyalistlerin sana ne zararı var da gelip sosyalistlere kanser felan diyorsun, kime ne zararı olmuş amk sosyalistlerin,

    Sosyalistiz, eşitlikten yanayız.

    Var ol kızıl devrim..






    ···
    1. 1.
      +4 -3
      Tembelin çalışkanı sömürdüğü sisteme ise sosyalizm deniyo bundan olabilir mi
      ···
      1. 1.
        +1 -3
        Zenginin fakiri her gün gibmesinede kapitalizm deniyor. Sen kimsin ki yaradanın kulunu kendinden daha küçük hor görüpte kamçılıyorsun. Kahrplsun kapitalizm.
        ···
      2. 2.
        +1 -1
        dıbına kodumun ekonomiden anlamayan liseli çomarı iki tane komunist belgesel izlemiş bişey bildiğini zannediyor sorsan kapitalizm ne demek
        "ZeNgin FaKiRi gırbaclıyor len mq" der eline bi tane analitik felsefe kitabı almamış amk beyinsizi
        ···
      3. 3.
        0
        Sen filozofsun demi oruspu çocuğu nazi köpeği seni
        ···
      4. 4.
        0
        Sana katılmayanları nazi diyerek susturmaya çalışarak gerçek faşistin kim olduğunu gösterdin şimdi gibtir git iki sayfa ekonomi iki sayfa da siyaset oku sonra tartışalım
        ···
      5. diğerleri 2
    2. 2.
      0
      Ben şimdi bize ihanet edip arkamızdan bıçaklayan araplarla eşit mi olacam?
      ···
      1. 1.
        0
        Senin o araplardan fiziksel olarak ne gibi bir üstünlüğün olabilir ki ?, yada ekonomik olarak ?
        ···
    3. 3.
      0
      Onlardan daha onurluyum, ingilizlerle anlaşıp müslüman kardeşlerimi arkadan vurmadım, onların atalarını katledip karnını deşmedim. Yeterli mi?
      ···
    4. diğerleri 1
  17. 18.
    +9 -9
    Tembelin çalışkanı sömürdüğü sisteme ise sosyalizm denir
    ···
    1. 1.
      +4
      Sırf babasından fakir olduğu için kıt kanaat hurda satıp cebine koyduğu paralarla kitap almaya çalışan çocuklar mı tembel ?

      Yoksa babası sırf milyarder diye hiç okumadan bile fabrika sahibi olan çocuklar mı çalışkan ?
      ···
    2. 2.
      +2
      Cahil Cühela eleştirisi. Liseli senin kafan bunlara basmaz
      ···
    3. 3.
      0
      Senin gibilerine de çomar deniyor berdelci huur evladı seni
      ···
    4. diğerleri 1
  18. 19.
    +15
    he amk liselisi haklarında binlerce kitap yazılan ideolojiler senin tek lafınla saçma, aynen
    ···
    1. 1.
      0
      Saçma diye bişey mi dedim yannan beyinli apo bunlar kanser sebebi bildiğin
      ···
  19. 20.
    +5
    Her türlü ideolojiye sapkınlık derecesinde bağlı olanlardan uzak durmak daha iyi. Her ideolojinin çomarı vardır.
    ···
    1. 1.
      +1
      doğru diyon panpa. insan özgür bir Vatansever olmalı bence
      ···