/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 1.
    +2 -1
    dertleşmek insanın en temel ihtiyaçlarındandır. hadi gelin dertleşelim
    ···
  1. 2.
    0
    Anlatırdım ama uzun be panpa
    ···
    1. 1.
      -1
      Kısa anlat o zaman amk
      ···
    2. 2.
      0
      Etrafımdaki herkes haketetmeden en iyi yerlere gelirken bedavadan memur subay olup yaşarken ben ipsiz sapsız oldum ne denediysem olmadı renk körü çıktım polislikten elediler kafa yok zaten uni olmadı kpss den en az 90 almak lazım ondanda atanamadim 9 ayrı yere iş başvurusu yaptım olmadı daha bir sürü var durum bu geleceğim belirsiz
      ···
      1. 1.
        0
        Kardeş pes etmemek diye bir şey var. Ali baba şirketinin kurucusu onlarca defa reddededilen bir insan. Yani işin anahtarı defalarca denemekten geçiyor. Kafa basmıyo falan diye bişi yok yani
        ···
      2. 2.
        0
        Aga yapman gerek tek sey var bence ne yapmayi seviyosan onunla ilgili bi ise basla yada kur oncelikli amacin bi sure kâr olmasin sadece gelistir kendini gerisi gelir
        ···
    3. 3.
      0
      9 ayrı yol denedim sence fazla degilmi
      ···
      1. 1.
        0
        Fazla değil demiyorum ama yine de kazanma şansın var
        ···
      2. 2.
        0
        Bakalım kardeşim allah büyük şimdilik hergun canımı sıkmaya devam ediyorum
        ···
      3. 3.
        0
        Di mi insan diyor başkasında var bende niye yok diye ama saygı duymak gerekiyormuş
        ···
      4. diğerleri 1
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    0
    Ugruna olmeyi goze alacagim kisi beni umursamiyor be aga
    ···
    1. 1.
      0
      Kim aga bu kişi?
      ···
    2. 2.
      0
      Dunyalar guzeli bi kiz aga
      ···
      1. 1.
        0
        Kardeşim benim, kız için kendini 1 saniye bile üzme. Bak ben bundan aylar önce sözlükte saat 00.27 ve ben onu düşünüyorum tarzı başlıklar açardım. Ama şimdi hikaye oldu. Bilmem kaç sene sevmiştim halbuki
        ···
  3. 4.
    +1
    Dert deyince neden hemen karı kız konuları açılıyo bu dünyada daha ciddi sıkıntıları olan insanlarda var
    ···
    1. 1.
      0
      Zaten en büyük sıkıntılarda kız çok küçük bir etken oluyo genelde
      ···
    2. 2.
      0
      Bende oyle dusunuyodum aga 1 kac ay once bi tutuldunmu hic bisi umrunda olmuyo be
      ···
      1. 1.
        +1
        Aga zaten aşık olunca en büyük dert en büyük soruna sahip kişiymiş gibi düşünmeye başlıyor insan. Tabii ki bunun sebebi hormonlar.
        ···
    3. 3.
      +1
      @2 doğrudur panpa bende yaşadım o durumları aslında
      ···
      1. 1.
        0
        Ee anlat işte olum niye açtım başlığı
        ···
    4. 4.
      0
      Anlattım @2 ye bak
      ···
    5. diğerleri 2
  4. 5.
    0
    Up up up
    ···
  5. 6.
    0
    Up up up
    ···
  6. 7.
    0
    Up up up
    ···
  7. 8.
    0
    Up up up
    ···
  8. 9.
    0
    Up up up up
    ···
  9. 10.
    0
    Up up up u p
    ···
  10. 11.
    0
    Up up up up hp
    ···
  11. 12.
    -1
    Up up u pu p u p u
    ···