/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +40
    Hayat bilgisi de yazabilirdi...
    Buna da şükür
    ···
    1. 1.
      +1
      huur çocuğu seni o nedir lan öyle dıbına koyduğumun züt veren muallaksi şunu editle "di"yi bitişik yaz ananı giberim
      ···
      1. 1.
        +1
        Özür dilerim farketmemişim 😭😭
        ···
  2. 2.
    +18 -3
    Liseli huur evladı derhâl anası gibile

    http://c12.incisozluk.com...11505/5/2901415_o4d05.jpg
    ···
  3. 3.
    +10
    Liseli binçccc
    ···
  4. 4.
    +2
    Kış kış liseli kış kış yallah liseli yallah

    http://c12.incisozluk.com...11508/0/2901620_o4c01.jpg
    ···
  5. 5.
    +1
    Yıkık liseli seni
    ···
    1. 1.
      0
      Berkecanım
      ···
  6. 6.
    0
    huur çocuğu
    ···
  7. 7.
    0
    Liseli detected
    ···
  8. 8.
    0
    10. Sınıfa kadar matematik yazmayı öğrensen iyiymiş
    ···
  9. 9.
    0
    Ulan dıbınakodumun evlatları liseli liseli diyip sövmüşsünüz ama eminimki aranizda ortaokullu bile var aminakoyayim gelmiş burda boş muhabbet yapiyosunuz derhal zütleriniz gibile
    ···
  10. 10.
    0
    oha özel okulda okuyo züt
    ···
  11. 11.
    0
    Kes lan amk 10. Sınıflısı
    ···
  12. 12.
    0
    10.sinif AMK salagaaaa
    ···
  13. 13.
    0
    Ortaokula mı gidiyor bu?
    ···
  14. 14.
    0
    Bu ne lan ilkokulda öğretiyorlar artık bu konuları
    ···
  15. 15.
    0
    gibi ders çalış ders
    ···
  16. 16.
    +1 -1
    Kesinlikle reşit bir genç
    ···
  17. 17.
    0
    liseli...
    ···
  18. 18.
    +1 -1
    Amın a kodumun evladı utanmadan paylaşıyor bide gibtir git buradan huur cocupu
    ···
    1. 1.
      0
      Ne var lan sen lise okumadın mı muallak
      ···
  19. 19.
    0
    Reserved
    ···
  20. 20.
    0
    polinommm
    ···