/i/Tespit

  1. 1.
    +83 -14
    tartışmasız yer yatağıdır aksini idda eden zengin zütün tekidir
    ···
  1. 2.
    +9 -17
    ananın memelerine kafamı yaslayıp yatmaktır
    ···
    1. 1.
      +3
      Anancı huur evladı senin ben annenin dıbına freni patlak komyon gibi dalarım orrrooooossspuuuuu evladı seni şeref yoksunu adi bin aşık olduğun o kız var ya hah aklına geldi dimi şu an, onun dıbını dilleyim bin
      ···
    2. 2.
      0
      Sakin mk
      ···
  2. 3.
    +1
    Fotodaki sen misin
    ···
    1. 1.
      0
      Evet benim
      ···
    2. 2.
      +1
      Cok guzel cikmissin kanka
      ···
    3. 3.
      0
      Eyvallah panpam
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +2 -1
    Zenginim ama bencede yer yatağı en iyisi
    ···
    1. 1.
      -1
      Zenginsen senin de dıbına koyayım
      ···
      1. 1.
        0
        Yakıştıramadım sana
        ···
      2. 2.
        0
        Ben sana yakıştırdım ama dıbına koyduğumun zengini seni
        ···
    2. 2.
      +1
      Entry nick uyumu
      ···
  4. 5.
    +1 -1
    Zengim çükü

    http://c12.incisozluk.com...11504/3/2671613_odf59.jpg
    ···
    1. 1.
      0
      dıbına vurduğumun zengini eksilemiyorum lan seni züt
      ···
    2. 2.
      0
      Zengin olsa burda mı olur amk
      ···
      1. 1.
        +1
        Neden olmasın !
        ···
    3. 3.
      0
      Sen evli degilmisin len amk
      ···
      1. 1.
        0
        Evet şimdi ne alaka ?
        ···
    4. 4.
      0
      Winston slim ne amk enteli
      ···
      1. 1.
        0
        Oğlum Marlboro redden başkasını içmezdim büfeye gittim bitmiş bende hanimin sigarasindan içiyorum
        ···
      2. 2.
        +1
        Yengeye selamlar abi
        ···
      3. diğerleri 0
    5. diğerleri 2
  5. 6.
    0
    Yatağı falan bırakma o foto ne la öyle :D
    Gül gül öldüm
    ···
    1. 1.
      0
      Fotodaki benim panpa
      ···
  6. 7.
    0
    Tamam da foto ne amk sürreal mi çalıştın?
    ···
    1. 1.
      0
      Benim fotom panpam
      ···
  7. 8.
    0
    Şu fotı birtek beni mi ürpertiyo mk
    ···
    1. 1.
      0
      Ürkme panpa benim o
      ···
  8. 9.
    +1 -1
    En rahatı ananın kucağı eheheh
    ···
  9. 10.
    0
    Zenginim yer yatağini tercih ediyorum cugu
    ···
  10. 11.
    0
    fakirim ama normal yatağı seçiyorum cugu
    ···
  11. 12.
    0
    Bende yer yatağını seviyorum ama zenginiz napalım amk
    ···
  12. 13.
    0
    Yok la belini agritiyor
    ···
  13. 14.
    0
    yok olm beli gibyor zengin falan değilim
    ···
  14. 15.
    0
    Niye amk niye ortopedik falan filanı geçte bunu açan beynini de buraya daha rahat yazanların da amk
    ···