/i/Tespit

  1. 1.
    +171 -18
    işte.

    Sen misin ingilizlere yardım yataklık yapıp Bir gecede binlerce Türkmen askerin ölümüne sebep olan. Filistin cephesinin dağılmasına Osmanlının Arap Yarım adasından çekilmesine neden olan.

    Al şimdi böyle öperler. Acıyanı gibsinler. onlar bize gram acımadı.
    ···
  1. 2.
    +2
    Haklı suku
    ···
    1. 1.
      0
      ingilizler ile anlaşıp harp sırasında ingilizleri bırakıp bizi kestiler karşılığında ingilizlerden para ve yahudileri topraklarına kabul edip vergilerini aldılar gel zaman git zaman Yahudilere toprak sattılar örneği Türkiye'nin aksaray kadar yerini sonra kendileri aksaraya haps oldular eden bulur. Arap için bir damla göz yaşı dökmem hainlik bunların kanında var.
      ···
    2. 2.
      0
      Mescidi aksa biraz daha sag tarafta allahin embesili
      ···
  2. 3.
    +4 -13
    tutar.

    .
    .
    .
    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .
    .
    .

    ama başını
    ···
  3. 4.
    +16
    Yesinler birbirlerini aq
    ···
    1. 1.
      +5
      izleyeceksin olum kenardan. Allahın sopası yok işte
      ···
    2. 2.
      0
      Olum ya arapların dıbına koyayım bu israilin planladığı ülke sınırının içinde Türkiyenin Güney Doğu bölgesi var. Tek bir korkum var o da Vatanım be...
      ···
  4. 5.
    +1
    Ortadogu karisacak
    ···
    1. 1.
      +22
      Zaten çok durgundu amk
      ···
  5. 6.
    +5
    olay ne?
    ···
  6. 7.
    +22 -4
    Bu nasıl bi zihniyettir ? O halde Rusya nın baskısından dolayı Türkiyeye sığınan Azeri askerin geri iade edilmesi emrini ismet inönü verdi . O askerler iade edilir edilmez kursuna dizildi . Ne yani bu olay yüzünden olası bir toprak bütünlüğümüzü tehdit eden gelişme olduğunda da sevinecek misin ? boraltan köprüsü olayı
    ···
    1. 1.
      +3
      amk arap beyinlisi
      ···
  7. 8.
    +28 -6
    Kudüs yillarca el degistirmis bi yer ve farkli farkli milletler hukum surmustur burda kudüs u onemli yapan sey ona sahiplik yapan millet degil dinimiz acisindan onemi ve yuceligidir sirf araplar o bolgede diye orayi umursamamak nasil bi acizliktir oyleki bundan 100 yil once turklerindi
    ···
    1. 1.
      +6 -1
      Evet sonra araplar bizi gibtir etti simdi de onlari gibtir ediyolar izleyerek haz alıyorum kudurun
      ···
    2. 2.
      +4
      Ya Arkadaş Kudüs zaten yıllardır israilin elinde. Bir gecede ne değişti. Bugüne kadar neden kimse ses çıkarmadı. Siyasal oyunun bataklığına gidip saplanıyorsunuz.
      ···
      1. 1.
        0
        Yillardir derken 30 40 yildir oda kimse tanimiyordu lakin dune kadar
        ···
    3. 3.
      +2 -2
      araplarda olcağına israilde olsun amk
      ···
    4. 4.
      +1 -1
      Yahudilerin orda hicbir hakki yokken suan nerdeyse o bolgenin tamamina sahip durumdalar yillardir ele gecirmek icin ugras veriyorlar cunku oranin mahiyetinin farkindalar keske bizimkilerde farkina varabilse
      ···
    5. diğerleri 2
  8. 9.
    +3 -8
    Kundaktaki bebeğin ne sucu var onu soyle
    ···
    1. 1.
      0
      genetik olarak suçlu atası neyse oda aynı tak
      ···
  9. 10.
    +2
    giberler kamil hepimizi giberler
    ···
    1. 1.
      +1
      Napicaz be kaptan
      ···
    2. 2.
      +1
      Imına kodumun taksörü ne işler açtı başıma
      ···
  10. 11.
    +1
    Bende acimiyorum ama olay çok farklı boş kafayla düşünmeyin biraz ileri görüşlü olun
    ···
  11. 12.
    0
    Orası islam dini için çok önemli bir yer acımak değil mesele bizim izzetimizde önemli orası Yahudilere bırakılamaz
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Lan olum yıllardır zaten Yahudi yönetiminde şehir. israile ait. Başkent yapmalarımı olayı değiştiriyor? Abi neden başkent yaptılar dersen orası onlar içinde kutsal.
      ···
    2. 2.
      0
      Sadece islam. için değil 3 din içinde kutsal böyle bir yer Yahudi bir devletin başkenti olamaz
      ···
  12. 13.
    +3
    bu dünya haklı haksızı giblemez, sadece güçlü ve güçsüz vardır.
    zütü yiyen gitsin kurtarsın boş laf zaman kaybıdır devam edin
    ···
  13. 14.
    +1
    Neden bende aynı düşünceler içerisindeyim arkadaşlarımla çok ters düştüm bu konuda
    ···
  14. 15.
    0
    olay ahid sandığı beyler onu açıp teknolojide ilerleyecekler ahid sandığının içinde neler var neler ohoo..
    ···
  15. 16.
    +1
    islâm Dini, sıhhatin(sağlığın) büyük bir nimet olduğunu bil­dirmiş,mü'minlere yüklediği vazifelerle sıhhat kazan­dırıcı ve koruyucu bütüntedbirleri günlük faaliyet programı içine almıştır. Dinimiz, bu maksatla ve güzelliğe erdirmek ama­cıyla temizliğe sonderece ihtimam gösterilmesini em­retmiştir.
    ···
  16. 17.
    0
    Rezervasyon
    ···
  17. 18.
    0
    Peki orada eziyet göre el kadar çocukların ne suçu var sorarım sana.
    ···
    1. 1.
      +1
      Peki sorarım sana Filistin Cephesinde 13 - 14 yaşında şehit olan vatanı için savaşan çocukların ne suçu vardı? Zamanında bizi istemediler. Şimdi kendileri savaşsınlar çocukları için.
      ···
  18. 19.
    0
    Arıyım bizim adamları 5 6 f16 bakar
    ···
  19. 20.
    0
    Ya kardeşim bak şimdi bunun akp dönemiyle ne alakası var
    ···