/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +1429 -94
    Köydesin.
    Tarlada uğraşıyorsun.
    Gazetelerden Yunanlıların Ege' yi işgal ettiklerini okuyorsun.

    Yaşadığın köye çok uzaktalar. Sana gelene kadar durdurulacaklarini ve köyüne gelemeyeceklerini düşünüyorsun.

    iki gün sonra gazeteye bakıyorsun.
    Komşu şehirdeler. Yolu yarılamışlar.

    Endişeleniyorsun.

    Birkaç gün sonra gazete de çıkmaz oluyor.

    Çevre köylerden haber geliyor.
    Hepsinin basılıp yakıldığını duyuyorsun.

    Bıçak kemiğe dayanmış.

    Gidecek yerin de yok.

    Bekliyorsun. Sabah oluyor , akşam oluyor sonra tekrar sabah oluyor .

    Belki bizim köye gelmezler diyorsun.

    Köyden silah sesleri gelmeye başlıyor.

    Kaçınılmaz son geliyor.

    Artık senin köyündeler.

    Düşünüyorsun.

    Eşini kızını ve oğlunu kilere saklıyorsun. Silahını alıp evin camından dışarısını gözlüyorsun.

    Dakikalar sonra evin önünde 30 kişilik düşman müfrezesi görünüyor.

    Basıyorsun tetiğe.
    Biri indi.

    Bir daha basıyorsun. Bir düşman daha indiriyorsun

    Üç dört beş derken mermin bitiyor.

    Dalıyorlar evin içine. Dipçik ile suratını dümdüz ediyorlar.

    Aman beni vurup gitsinler de ailemi bulmasınlar diye dua ediyorsun.

    Buluyorlar.

    Askerlerden üçü " Biz bunu bir sorgulayalim " deyip pis pis gülerek eşini sürükleyip ahıra zütürüyor.

    Diğer üçü de kahkahalar ile " Biz de bunu sorgulayalim" deyip kızını bahçeye çıkarıyor.

    Askerlerden biri oğlunu işaret ediyor.
    " Öldürün bini. Büyüdüğünde intikam almak ister"

    iki asker vurmak için oğlanı evin arkasına zütürüyor.

    Çaresizsin.

    Beni vurun onlara dokunmayın diyorsun ama nafile.

    Ellerin bağlı. Bir şey yapamıyorsun.

    "Herşey buraya kadarmış" diyorsun.

    Tam bu esnada köyde silah sesleri başlıyor.
    Ancak bu sefer çığlıklar köylülerden değil düşman askerlerinden geliyor.

    Türk askeri giriyor köye.

    5 Mehmetçik evin arkasına koşuyor oğlanı kurtarmak için. Düşman askerini indirip oğlanı kurtarıyorlar.

    4 Mehmetçik. Ahıra saldırıyor eşinin ırzına geçmesinler diye. Son anda yetişiyorlar. Orada ki düşman askerini de vurup hatunu kurtarıyorlar.

    Diğer Mehmetçikler evin bahçesine dalıyor. Kısa sürede çatışma bitiyor. Kıza da zeval gelmeden kurtarıyorlar.

    O asker senin canını, namusunu , serefini kurtarıyor.

    Şimdi sen bu askerlere " Oruç tutuyor musun, namaz kılıyor musun , cumaya gidiyor musun, hangi partilisin, mezhebin nedir, dinin nedir " diye soru sorar mısın ?

    O noktadan sonra senin için önemi olur mu ?

    Bizi birleştiren partimiz , rengimiz, dinimiz ya da mezhebimiz değildir.

    Bizi birleştiren maya akrabalıktir, Türklüktür.

    Birbirinize sahip çıkın.

    Sizin köyünüze sıra gelmeden.

    -Alıntıdır.

    Edit: Arkadaşım,bu yazı alıntı diyoruz biz yazmadık. Ayrıca ben bu yazıyı kendim yazmış gibi göstermek için değil ; Türkiye'de yaşanan olaylardan dolayı ayrıma düşmemizin saçma olduğunu kafanıza sokmaya çalışıyorum.
    ···
  1. 2.
    +146 -273
    Alıntı değil direk copy paste
    ···
    1. 1.
      +12 -4
      Paragrafın sonun baksan anlarsın alıntı olduğunu kodumun üşengeci
      ···
      1. 1.
        +4
        Trend manipülasyonu yapma lan gavat
        ···
      2. 2.
        +1
        ikisi çok farklı şeyler mk
        ···
    2. 2.
      +13
      Alıntı yazısı bile copy paste mk
      ···
      1. 1.
        +3
        Guldum lan .d.d
        ···
    3. 3.
      +1
      Aynı şey değil mi aq
      ···
    4. 4.
      +1 -1
      Ne fark var beynini gibtiğim
      ···
    5. 5.
      +1
      Şu fotonu değiştir habire gülüyorum amk
      ···
    6. 6.
      +1
      güldürdün bin verdim şukunu
      ···
    7. 7.
      0
      Direk değil direkt
      ···
    8. 8.
      0
      Konumuz bu mu peki yıkık?
      ···
      1. 1.
        +2
        Kes amin oglu daha 2 hafta önce açıldı bu başlık
        ···
    9. 9.
      0
      Direk sana girsin dıbına koyım "t" nerde ebenin dıbına mı kaçtı. Direkt diyeceksin
      ···
      1. 1.
        0
        Qes mq dilbilgisi islemiyoz burda
        ···
    10. 10.
      0
      nick entry
      ···
    11. diğerleri 8
  2. 3.
    +7 -22
    Cok uzun mk
    ···
    1. 1.
      +1
      Senin sevgilini gibmediler mi oc
      ···
    2. 2.
      0
      Gibtiler aga napam mk
      ···
    3. 3.
      0
      Nasil gibtiler la
      ···
    4. 4.
      0
      Harbiden nasıl gibtiler aq
      ···
    5. diğerleri 2
  3. 4.
    +22
    Uzun yazı şuku
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Üstte kalsın diye yazıyorum helal et

      Ulan dıbınakodumun dırzoları hala şu başlığa bile şaka yapmaya çalışıyorsunuz ulan sizde ne ders çıkarma var ne taktir etme var sadece taşak geçmeye çalışıyorsunuz ve onu bile beceremiyorsunuz dıbınıgibtimin beyinsizleri
      ···
      1. 1.
        -2
        ya bi sg dırzoymuş diil diğer köyü basmak vatanımın diğer ucunu bassalar ruhu vermeden mücadeleyi bırakmam ayrıca neymiş oruç tutuyo u diye sormazmışım bizim derdimiz omu amk bizim derdimiz oruç tutana namaz kılana mani olmaması inanmaya bilirsin ama bilki bu gün zütünün altında koltuk varsa bu inançlı insanların 276 kiloluk mermiyi milyarda bir ihtimalli olan bi hedefe geminin bacasından indirmesine borçlusun çanakkalede yüzlerce mermi yemesine rağmen ölmeyen yeşil sarıklı askerlere borçlusun gibi gibi dostum böle saçma sapan bi başlıkla dalga geçmeyip napıcaz
        ···
  4. 5.
    +10 -18
    primci.
    ···
    1. 1.
      0
      O zaman bizim köye gelmeden biz onların köyüne gidelim
      ···
    2. 2.
      0
      Olum prim olucak diye millet bi gibim yazmasınmı
      ···
  5. 6.
    +64 -6
    Ç'alıntı yazaydın be
    ···
    1. 1.
      0
      Paragrafın sonuna bak
      ···
    2. 2.
      +1
      Tamam baktık alıntı yazmışsın adam da çalıntı yazsaydın demiş
      ···
  6. 7.
    +14 -1
    Sorana çomar diyorlar bro
    ···
    1. 1.
      0
      Ermeniyim çüğü xD
      ···
  7. 8.
    +1
    Hakli suku
    ···
  8. 9.
    +18 -37
    köylü değilim düşünemem.
    ···
    1. 1.
      +3 -3
      işte ülkeden ilk gibtir olup gitmesi gereken sizsiniz
      ···
    2. 2.
      0
      huur çocuğu
      ···
    3. 3.
      0
      Adam ironi yapıyordur az sakin olun. ironisi bile hiç hoş değil bu arada.
      ···
    4. diğerleri 1
  9. 10.
    +1
    UP UP UP UP
    ···
  10. 11.
    +3 -1
    insanların anlayamadıkları da bu işte
    ···
  11. 12.
    +6
    Helal olsun pampa çok doğru dedin
    ···
  12. 13.
    +1
    Up Amina koyayım up
    ···
  13. 14.
    +43 -1
    Dedem anlatırdı yunanlılar nazilliden çıkarken köprülerde ölüleri boyundan asarak bırakırlar iş ordu onlarla vakit kaybetsin diye hala durur o köprüler burda ama kim hatırlar o günleri gençleri, altında üstünde öpüşmek için uğraşır zamane gençleri
    ···
    1. 1.
      0
      Aydınlı mısın lan
      ···
      1. 1.
        -1
        Naz naz
        ···
      2. 2.
        0
        Vay amk ilk defa bi aydınlıyla karşılaştım
        ···
      3. 3.
        +3
        insan uzaylı görünce bu tepkiyi verir amk
        ···
      4. 4.
        0
        Bende aydınlıyım mq
        ···
      5. 5.
        0
        Genclerr nazilli iibf de okuyom bende
        ···
      6. 6.
        0
        Vay amk kaç kişiymişiz meğer..
        ···
      7. diğerleri 4
    2. 2.
      -4
      Niye öpüşmek kotü bir eylemmi
      ···
      1. 1.
        +2
        Bizde zütürüyoruz karıyı kızı oraya buraya da gidip de mezarlık yakınlarında yada ne bileyim toplu mezarların olduğu yerde değil
        ···
    3. 3.
      0
      8yıl yaşadım bende (: Denizlideyim şimdi
      ···
    4. 4.
      0
      Vay be güzel yazmışsın kardeşim bu arada bende kuş adasında kaldım bi ara
      ···
    5. diğerleri 2
  14. 15.
    +1
    Up up up
    ···
  15. 16.
    +3
    Nutkum tutuldu amk
    ···
  16. 17.
    +11
    Bunu kim yazmışsa harbi güzel yazmiş
    ···
    1. 1.
      0
      Haklısın bro, beğendim
      ···
  17. 18.
    +10
    Yılmaz Özdil mi yazmıştı bunu
    ···
  18. 19.
    +2
    Tüylerim diken diken oldu panpa şuku
    ···
  19. 20.
    +1
    Kaç yıl önce açılmıştı bu başlık hatırladım
    ···