/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
Bu entry silinmiştir
  1. 1.
    +2 -2
    Yanacaksın namik
    ···
  2. 2.
    +1 -1
    Seni sevmeye başladım sürü pgibolojisi iyi bir şey değil.
    ···
  3. 3.
    +1
    Cehennem çok ateşli adamım huhuuuu

    http://c12.incisozluk.com...11501/0/3311640_ofce7.jpg
    ···
    1. 1.
      +1
      OOOOOOOOOHHH BUNLARLA BERABER YANALIM ANAM
      ···
  4. 4.
    +1
    AAAPP AMK AAAAAAAAAAAAAAPPP
    ···
  5. 5.
    +1 -1
    Ateistim falan diye ortalarda gezip bi de aradığınız mutluluğu huzuru yakalamış gibi davranıyorsunuz ya, en çok ona bitiyorum...

    Günahsa, aynı günahı müslümanlar da ateist olmadan yapabiliyo zaten
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Böyle daha zevkli moruq
      ···
      1. 1.
        0
        sen hayatında zevk görmemişsin kanka : )
        ···
      2. 2.
        0
        Eheheh yapma ya eheheheh neymiş o zevkler
        ···