/i/Hikaye

Herkesin bir hikayesi var, ya senin hikayen nedir?
Bu entry silinmiştir
  1. 1.
    +1
    rezerved tutar
    ···
    1. 1.
      0
      Sen eskiden de yazmazdin ki
      ···
      1. 1.
        0
        neyi lan
        ···
      2. 2.
        0
        Ne demek neyi oglum yazmiyodub işte
        ···
  2. 2.
    +1
    Rezerved
    ···
  3. 3.
    +1
    yazmaya devam et, 5 dkya gelicem okucam
    ···
  4. 4.
    +1
    Geldim okuyom
    ···
  5. 5.
    0
    Yaz panpa
    ···
  6. 6.
    0
    Rez alayım
    ···
  7. 7.
    0
    Rezervasyon
    ···
  8. 8.
    0
    Okurum bi ara
    ···
  9. 9.
    -1
    Cinler eski Arap kültüründe olan varlıklardır inanmayın
    ···
  10. 10.
    0
    Rezerve
    ···
  11. 11.
    0
    Rezervasyonmmm
    ···
  12. 12.
    0
    Rezerved
    ···
  13. 13.
    0
    Rezzzzzzz
    ···
  14. 14.
    0
    Takipteyim başkan =)
    ···
  15. 15.
    0
    12 den devam
    ···
  16. 16.
    0
    Korku var rezers
    ···
  17. 17.
    0
    Kardes yazsana cok iyi rez,
    ···
  18. 18.
    0
    Rezervesex
    ···
  19. 19.
    0
    devam reis devam
    ···
  20. 20.
    0
    Rez okurum cinli falan
    ···