1. 20.
    0
    Ulan kahpe karılılar insanlar artık kavga etmiyor barışıyor ülke de kan gövdeyi zütürmeyecek diye sevinmek yerine neden insanları bölmeye çalışıyorsunuz ben bu fotoğraf karesinde barışmak isteyen insanlar görüyorum.
    ···
  2. 19.
    +1 -2
    Yahu CHP sayesinde HDP meşruyet kazandı. Bi şu yorumlara bakın ya.
    Selahattin gibi bi teröriste suçu kanıtlanmamış diyen mi ararsın, nolmuş HDPliler de bu ülkenin vatandaşı diyeni mi ararsın ulan şerefsizler
    HDPnin 2015 seçim şarkısını açın da dinleyin ne diyo huur çocukları
    "Tek bayrağa hayır, tek dile hayır, tek halka hayır"
    HDPnin mitinglerinde pkk paçavralarını istediğiniz gibi görebilirsiniz. Siz nası Türksünüz la ?
    Öyle bi dönemdeyiz ki Kürt milliyetçileri Türk milliyetçilerinden daha çok olmuş. Yazıklar olsun size.
    HDPliler bu ülkenin vatandaşı değildir. PKK üyeliğinden hapse atılan teröristlere oy kullandırsan hepsi PKKya oy verir. Dışarda olup da HDPye oy verenlerin içerdeki pkklılardan tek farkı insan öldürmemiş olmasıdır. Bu köpekler işte bunlar;
    https://www.youtube.com/watch?v=EnBpCJqBfJY
    ···
  3. 18.
    0
    iyi parti iyi gelecek
    ···
  4. 17.
    +3
    Altinciye dikkat
    ···
    1. 1.
      0
      Pmye bak. 2 gün önce nedensizce çaylak yedim caylagımı açın (bkz: atla yarisan ejderha zutu)
      ···
  5. 16.
    0
    (bkz: muharrem incenin komunist hayranlığı)

    bunlardamı montaj
    ···
  6. 15.
    0
    Bu nasıl bir montajdir yarabbi! Seni tanımak istiyorum yiğidim. Beni mutlaka ara
    ···
  7. 14.
    +4 -1
    La amın feryatları HDP yi meclise kim soktu ?

    Kim Kürdistanı Tanıyoruz dedi ?

    Kim Türk milletini ayaklar altına aldı ?

    Barzani deki bayrağı Türk bayrağının yanında dalgalattiran kimdi ?

    Siz işinize geleni görürsünüz.

    Sonra ben halimden memnunum.
    Memnun olursun tabi dıbınakodumun Yobaz herifi sorgulamıyorsun ki
    ···
  8. 13.
    -1
    incenin montajına inanan amipler buna Hayli hayli inanır. Yapmayin
    ···
  9. 12.
    -1
    Tam olarak bu
    ···
  10. 11.
    -3
    gibtirgit muharrem ince
    Bu başlığa girip o fotonun ne zaman çekildiğini inceyle ve chp ile bi alakası olmadığını görürsünüz
    bu başlıkta @11 e bakmanız yeterli
    ···
  11. 10.
    +12 -8
    inanmıyanlar açsın bi diyar bakır mitingi ni şzlesin tezahüratları dinlesin açılan bayrakları görsün mitinge gelenlerle yapılan röportajı izlesin muho adam olsaydı onları susturur o bayrakları indirir di oTürk bayrağıyla o paçavralar yan yana gelince hiç mi şehit aileleri aklınıza gelmior aq
    ···
    1. 1.
      +4 -3
      Aynen moruk burgulu makarnami istersin fiyonk makarnami?
      ···
    2. 2.
      +3
      şehit aileleri sizin aklınıza gelseydi rt erdoğan a düşman olurdunuz
      ···
    3. 3.
      0
      Tek sen zekisin dimi amk
      ···
    4. 4.
      -2
      Aq malı çözüm sureci çözüm sureci diye diye sicip sivadilar. Bugün savastigimiz teroistlerin ulkemizden geçişine izin veridiler. Daha neyin kafasını yadiyorsun aq mali ?
      ···
    5. 5.
      +1 -1
      haburda itleri otobüslerle karşılatırken, terörle yıllarca mücadele eden engin alanı terörist diye 5 sene içerde yatırırken şehit ailelerini düşünmeyip te 2 hdp bayrağı açıldı diye şehit edebiyatı yapma dıbına kodumun makarnacısı

      not: hdp bayraklarıylada gelebilirler ne var bunda ? keşke hdp ile türk bayrakları yan yana gelse keşke türk kürt yan yana gelse keşke kürt kardeşlerimizi pkk lı itlerin kucağına atmasak ta sahip çıksak şu terörü hep beraber bitirsek ? ama sizin gibi koyunların güdülmek için terörle mücadele haberleri lazım bu hükümetin işine gelmez terörü bitirmek
      ···
    6. 6.
      -1
      Verdiğin tepkinin büyüklüğü ve bunun kat be kat fazlasını yapan ak parti karşısındaki soğukkanlılığın... Geberseniz de kurtulsak amk
      ···
    7. 7.
      0
      Siz ne midesiz karektersiz huur çocuklarısınız amk itleri kim buna göz yumuyasa anasını gibeyim ha a partisi ha b partisi dıbına kodum cocuguna bak ak oarti başlığı altında olsa ona derdim dexerin mitinginde açılmış die bunda açılınca sıkıntı yok mu aq nasıl bir huur çocugu zihniyetiniz var
      ···
    8. diğerleri 5
  12. 9.
    0
    Şizofren xd
    ···
  13. 8.
    +10 -1
    bi kaç komünist hdp flaması ile mitinge geliyor diye bütün chp lileri suçlamayazsın.
    ···
    1. 1.
      +3 -1
      Birkaç derken ulan dıbına koyim yarı yarıya hdp mitingiydi aq
      ···
    2. 2.
      +1 -2
      araların da 1 tane bile iyi insan varsa bile suçlayamazsın
      ···
    3. 3.
      +9 -2
      Birkaç kişi rte nin züt kılıyız dediği için de sende koyun diyemessin oruspu evladı kendi partinizden öyle eminsiniz ki ah zütunuzden gibiyim sizin
      ···
      1. 1.
        0
        haklısın
        ···
      2. 2.
        +1 -1
        Sen kralsın ccc melik
        ···
      3. 3.
        0
        Panpa sorunumuz bu herşeyi genelliyoruz amk ben akpliyim yalnız herkesi dinler söz hakı veririm huloooğğğ diye bağırmam devlet yanlış yapar eleştiririm doğru yapar yaptı derim bu böyle yani birbirimizi yemenin bi anlamı yok kardeşiz lan kavga da ederiz barışırızda ama hdp dışındakiler iiçib geçerli hdp bir parti değildir ondan öte hdp seçmenleri potansiyel örgüt mensubu dur hala hdp yi Meclis’e sokanlar utansın
        ···
      4. 4.
        0
        Ek bir lafım var
        Akp yanlışları diyorsunuz lakin size şöyle bir şey diyim
        Benim amcam milli eğitim müdür yardımcısı
        Bir kere sınava kimliksiz geldim çıkaramadım uşengeçlilten adamı aramadım alsınlar diye sınava baktık olmuyo babam aradı amcam dediki kurallar var o sınava sokmadı beni hemde açık öğretim sınavı yani büyük bi sınav da değil şimdi şöyle düşünelim benim amcam dinine adalete bağlı bi insan ayrıca vicdanlı fakat adaleti vicdanının önüne geçiyor burdan birşey çıkarırsak oda şu her partide çalan çırpan olucaktır chp hdp mhp akp kim geçerse geçsin para devşirecektir yapmamız gereken ne orası biraz belli değil ayrıca bahsettigim amcam akpli ama şu ana kadar bir kişiyi bile torpille işe sokmadı kapiş gençler herkesi birbiriyle karıştırmayın
        ···
      5. 5.
        0
        kardeş ben akp ye destek veren herkese çomar demiyorum adamın yazdığına konuştuğuna bakıyorum çomar olup olmadığını anlıyorum. Ama sizler direk chp ye oy veren terörist diyorsunuz.
        ···
      6. diğerleri 3
    4. diğerleri 1
  14. 7.
    +2
    Shop gibi
    ···
  15. 6.
    +11 -3
    inaniyorlar boyle fotolara aq
    ···
    1. 1.
      +2
      Vay aq binlerce var bundan asıl inanmayan maldır
      ···
    2. 2.
      +2
      Bunlar sol comar işte panpa ne desen inanmazlar akplirden beter amk
      ···
      1. 1.
        0
        Kesinlikle
        ···
  16. 5.
    +2 -2
    Mükemmel montaj
    ···
  17. 4.
    +20 -5
    Ulan montaj belli Atatürk resmi ayın üstünde
    ···
    1. 1.
      0
      Hee montaj
      ···
  18. 3.
    +31 -21
    Ya sitiri git orspcocu seni sen makarna ye
    ···
    1. 1.
      +7
      Sem önce resmi açıkla anası gibilmiş
      ···
      1. 1.
        +4
        Neyini açıklayacaklar bro pkklı olduğunu nezaman inkar ettilerki
        ···
  19. 2.
    +9 -4
    CEHABE gibim
    ···
  20. 1.
    +74 -121
    bunu gerektirir.
    ···