/i/Devlet

  1. 1.
    +22 -23
    yazık anasını avradını gibeyim geldiğimiz son noktaya bakın cehapeli olduğum halde cehape zihniyetinden utanır oldum.. kadıköyde saat 12:00den sonra barlar sokağında sızan sevişen çiftler, troları görmeden usanır oldum.. bu kadar olmaz arkadaş bu kadar olmaz gençlik nereye gidiyor.. kimin eli kimin cebinde değil gibinde olmuş.. bu nedir arkadaş bu nedir vatandaş... ben bu ülkede çocuk mu yapacağım he ? suratınıza tükürmek isterdim de siz ondanda anlamazsınız ki ..

    hepinizin anasını avradını gibeyim orospou ç9cukalrı

    CEHAPE ZiHNiYETi BU DEĞiL BEYLER BU OLMAMALI :(
    ···
  1. 2.
    +1 -8

    BU ENTRY GÖRÜNMEZDiR ;)

    ···
    1. 1.
      -1
      LAN ÇOCUK 3 SAAATTiR EDiTLiYORSUN MAL MAL ŞEYLERi DEĞiŞTiRiYORSUN gibLENMiYORSUN iŞTE SUS ARTIK
      ···
      1. 1.
        0

        ANANI AYNALI gibTiM XD

        ···
  2. 3.
    +4
    Milleti galeyana getirme puşt. yabancılar
    ···
    1. 1.
      0
      Çekli olma ihtimalleri çok yüksek
      ···
  3. 4.
    0
    bence japon bunlar
    ···
    1. 1.
      +2
      Helal et bin
      Ulan aynasını gibtiğim tahiri provakatör huur evladı link at. Kız kardeşinin telefonundan mı buldun bin?!
      Ben kaç başörtülüye yalattım uyuyun siz. Saxo da AKP zihniyeti bir numara ağzına akıt içiyorlar o derece
      ···
      1. 1.
        0
        sen ne diyon lan anası umum helada gibişmiş
        ···
  4. 5.
    +2
    Nie amk bak os1 malzemesi işte
    ···
  5. 6.
    0
    Tahir haklı
    ···
  6. 7.
    +6
    off keşke benim de böyle arkadaşli grubum olsa da dıbına el soksam kızların
    ···
  7. 8.
    0
    Bune lan
    ···
  8. 9.
    0
    Link atsana oc
    ···
  9. 10.
    +8 -4
    Alinlarinda chp mi yaziyo amk comari
    ···
    1. 1.
      +3 -5
      kadıköy belediyesi kime ait assanım boş boş konuşma gibmeyeyim obez zütünü
      ···
      1. 1.
        +8 -1
        Bu mantiga göre akepe zihniyeti de cocuk gibmektir
        ···
    2. 2.
      0
      chp gençlik kollarına üyeyim bu arada
      ···
    3. 3.
      +3
      ya ne aptal huur çocuğusun sen kadıköy belediyesini chp kazandı diye içindeki herkes chpli mi oluyor. kadıköy belediyesinde olan her şey chpnin zihniyetini mi yansıtmış oluyor ne yıkık tek taraflı bakan bir oçsun. ozaman akpnin kazandığı bir bölgeye bakayım işlenmiş suçlara falan bakayım sonra bu akp zihniyeti ne huur çocuğu böyle erkek çocuk gibilmesi gerektiğini savunuyor diyim.
      ···
    4. 4.
      +2
      Biyerde kötü bi olay olduğu zaman yorum olarak o ilin seçim sonuçlarını yapıştıranlarla karşılaşmadın galiba hiç.
      ···
    5. diğerleri 2
  10. 11.
    0
    cehape zihniyeti nedir
    ne değildir
    ···
  11. 12.
    +3
    Türk olsa nolur AMK huur çocukları hepsi
    ···
  12. 13.
    +2 -2
    muhtemelen arkadas kendi yapamadigii seyi baskalarininda yapmasini istemiyor hasetini boyle vuruyor
    incisozlukte milelt abazaliktan kiriliyor gibis sokus muhabbetleri tavan ama herkes bi anda ahlak bekcisi kesiliyor
    ···
    1. 1.
      +5 -1
      kızını böyle bir halde yakalasan ne düşünürdün amk? hangi kültürde var böyle bir şey.
      ···
      1. 1.
        0
        cevapladığın entryin sahibinin demek istediği şu amk çocuğu. inci sözlükte hatsafada ferre karı kız ifşa paylaşımı var. özel altincisi var. gibişli sokuşlu kuzen komşu hikayeleri var. herkes birbirinin anasına bacısına kayıyor. bu gavat böyle bir ortamın 4. nesillerinden. ayrıca bu gavat muhtemelen kendisi o kızın yanında olsa aynı şeyleri yapacaktı üstüne gelip burada sarhoş kızı nasıl elledim diye başık açıp trende girecekti belki ama kendisi bir kızın yanına yaklaşamayacak kadar yıkık olduğu için burada ahlak bekçiliği yapıp onun üzerinden mantıksız bir şekilde bölgenin partisini eleştiriyor.

        entryde anlattıkları bu ve bence haklı sen nasıl olayı kızını böyle yakalasan ne yaparsına getirdin olayı?
        ···
  13. 14.
    +1
    Türkler bgy dirilişte gördüm
    ···
  14. 15.
    +5 -1
    Kız layik rüyalara dalmış ahahahah
    ···
    1. 1.
      0
      ENTRY NiCK
      ···
    2. 2.
      0
      Ne alaka amk
      ···
  15. 16.
    0
    Haksızsın aynalı
    ···
  16. 17.
    0
    Link ver
    ···
  17. 18.
    +2
    Ulan mallar türkiyede bile değil olay ama link varsa alayım
    ···
  18. 19.
    0
    Bu kız baygın mı ne 😱 allahın belaları ya çocuk dersin şu yaptıklarına bak
    ···
    1. 1.
      0
      Bu kadar aptal olma gibip atarlar kız fahişe rol yapıyor
      ···
  19. 20.
    0
    I don't know what im doing so here take my https://www.instagram.com/arici.helin/
    ···