/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +6
    NE TÜR ORUSPU COCUKLARi VAR AMK YA
    ···
  1. 2.
    0
    gençlik nereye gidiyo amk
    ···
  2. 3.
    0
    Sen istemez miydin
    ···
  3. 4.
    0
    en kötüsü de ne biliyonuzmu, bu aq bebeleri büyüdüklerinde
    "biz enes boturla büyüdük öööö" diyecek.
    ···
  4. 5.
    0
    Et 1 ikiside diyorrr :O
    ···
  5. 6.
    0
    ikiside birbirinden mal
    ···
  6. 7.
    0
    arkadaşlar videoyu izlediyseniz lütfen şurdan abone olmayı aşağıdan da beğenmeyi unutmayın tmm mı anasını avradını gibtimin çocukları
    ···