/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +57 -5
    Tam istediğim havalar bunlar :]
    ···
  1. 2.
    +3
    helal panpa
    ···
  2. 3.
    +3
    ora nere???
    ···
    1. 1.
      +3
      afyonnn
      ···
      1. 1.
        0
        Abim uni okuyor turizm rehberliği
        ···
    2. 2.
      +33 -3
      Afyon diye şehirmi varmış aq ben orayı uzun yolculuklarda durup sucuk yediğimiz mola yeri sanıyordum
      ···
      1. 1.
        +1
        Hahahahahahahahhahahahaha çildirdimmm
        ···
    3. 3.
      +1
      Amk liselisi sen ne bilirsin ulkenin guzel yerlerini huur cocugu
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +2
    Ama hala göbeklisin
    ···
    1. 1.
      0
      haha kilo almaya çalışıyorummmm
      ···
      1. 1.
        +3 -1
        Cardio yaparak mı kilo alacaksın ((:
        ···
  4. 5.
    +19 -1
    gece vakti yollarda biri gibmese bari
    ···
  5. 6.
    +5
    Nere ora panpa

    Ankarada 2 km hızla yürüsen gözlerin yaşarıyor sen bigibletle geziyorsun soğuk değil mi oralar
    ···
    1. 1.
      0
      afyon :] evet çok soğuk
      ···
    2. 2.
      +1
      He aq bugün yüzüm felç oldu
      ···
  6. 7.
    +1
    gece vakti köpeklere dikkat et zanza bigibletine dolanabilirler ^o^
    ···
  7. 8.
    0
    aga prostatit olma dikkat et
    ···
  8. 9.
    +2
    Bostancı -kartal x2 , bigiblet tak gibi olmasa x4 yaparım rahat yakında bigiblet yolu adamgibi bitane alalım
    ···
    1. 1.
      0
      Bostancı semtinin yetiştirği ender yeteneklerden biriyim panpa polis gecesinede çıktım
      ···
  9. 10.
    0
    Olum bu havada benim zütüm donuyo sen bigibletle geziyon deli mi gibdi acep?
    ···
  10. 11.
    +3
    helal olsun. soğuk havada sürmek ayrı bir keyiflidir. (tabi ekipmanların falan olacak, hem korunmak için hem de soğuk yememek için) Sıcakta kan ter içinde kalıyorsun hiç zevk alamıyorsun :(
    ···
    1. 1.
      0
      evveeeeeetttt
      ···
  11. 12.
    -1
    huur çocuğu bigibletimi çalmışsın
    ···
  12. 13.
    0
    Bide yaragama muamele yapsan
    ···
  13. 14.
    0
    Bigibletin markası ne
    ···
  14. 15.
    0
    Helal pnp bigiblete bindiğin gibi banada bin
    ···
  15. 16.
    0
    Yeni yapılan yolu buldun sür tabi alenchek
    ···
  16. 17.
    0
    Brem bende tur yapıyorum bu havalarda çıkabiliyorsan harbi takılalım bi sultanahmet kadıköy
    ···
  17. 18.
    0
    Ktm strada 800 kullaniyorum, haftada 2 kez Uludağ yapiyorum eğer Bursa'ya yolun düşerse beraber tur yapalim isterim.
    ···
  18. 19.
    0
    85 kilometre yaptık pnp
    ···
  19. 20.
    0
    Panpa mtb alcam 27.5 jantlık 1000 liralik önersene
    ···