/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 1.
    +4
    önünden geçiyordum.
    Ben oto tamir işçisiyim beyler. Mavi yakayım anlayacağınız. 3 tane kız vardı. Ayağım tökezledi aralarından birinin tam önüne düştüm.
    Kız da ayaklarıma kapanmana gerek yoktu dedi yanındakilerle kikirdeşerek. kulaklarım kızardı böyle. sanki denizaltındaki basınç odasındayım. utandım baya bir. hiç bir şey demeden uzaklaştım oradan.
    maaşı aldığım zaman karıya gidip kendimi teselli edeceğim beyler. aklıma geldi üzüldüm biraz :/
    ···
  1. 2.
    +1
    Sonuna kadar üzülmüştüm amk puahaha
    ···
  2. 3.
    0
    Dövseydin amk
    ···
  3. 4.
    0
    Baban boşuna mı dedi oku oku diye yannan
    ···
  4. 5.
    0
    Offf kızın önüne düşsem kalkıp giberdim
    ···
  5. 6.
    +1
    Öyle dediği an Boşnak saksosuna alicaktin dıbına kodumun kızını sonra köküne kadar almak zorunda değilsin dicektin
    ···
  6. 7.
    +2
    Ben böyle huurnun önünde diz çökerim deseydin :/
    ···
  7. 8.
    +1
    Bunlar hep hani hikayeni paylaştığın berranın ahı panpa üzmeseydin kızı gelmezdi bunlar başına
    ···
    1. 1.
      0
      haklısın lan. ondan sonra neler yaşadım neler.
      ···
      1. 1.
        0
        Neler oldu ki aga merak ettim bunuda anlat bi ara bak
        ···
      2. 2.
        0
        pm ye bak
        ···