/i/Devlet

  1. 1.
    +79 -1
    Bozdurdum geldi mi ?
    ···
    1. 1.
      -3
      çırpınışlara bak amk :D önce sümkürdüm şimdi de haykırdım.
      ···
      1. 1.
        +3
        Helal et
        Ulan birinizde dolar var mı diye sorun millette paramı var ki dolar olsun.

        Edit: trolmuş amk okumamıştım.
        ···
    2. 2.
      +7 -1
      Okumadan nicki tahmin edenler gelin birlikte kızılay meydanında ermişliğimizi ilan edelim
      ···
    3. 3.
      +4
      Bu namik kadar huur cocugu birini gormedim. Olse mezarina iserim. Arkasindan aglaynlari giberim. 2014te fetoculuk yapmistir elimde ssleri var hatta feto e sovunce guzel bir nick6 birakmis bana * insallah olursun oc.
      ···
    4. 4.
      0
      Bozdurdum düstümü
      ···
    5. diğerleri 2
  2. 2.
    +17
    dolar 4 lira olsa ne yazar. zaten zütüme don alamıyorum gene alamayacam ölmüş eşşek kurttan kormaz.
    ···
  3. 3.
    +17
    olmayan dolarımı bozdurmamı istemeyi kesin artık
    ···
  4. 4.
    +7
    zütün başın ayrı oynamasın Namık
    ···
  5. 5.
    +6
    DOLAR BiZi KANDIRDI...
    ···
  6. 6.
    +6
    dıbına kodugum memleket aç bu gelmiş bozdur diyo. Önce var mı diye sor
    ···
  7. 7.
    +6 -1
    Aynen hakli suku deliyim ben ya
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Dolar mı var huur çocuğu
      ···
  8. 8.
    +3
    lan varya yatırımcılar parayı 3e 4e katladı amk ahh ulan ah para parayı çekiyor
    ···
  9. 9.
    +2
    Yasasin dexer reyiz baskomutan hazrwtleri emrinizdeyim
    ···
  10. 10.
    +5 -4
    dexer e reis diyor çügü
    ···
  11. 11.
    +1
    Kahkaha attım aq Hedef 2023 yaşasın Boristan
    ···
    1. 1.
      -1
      zütüne girsin bor
      ···
    2. 2.
      0
      Beraber sokalim before anan
      ···
  12. 12.
    +1
    Ya amk bi de, fotografina ataturk koymus, amk çomarı
    ···
  13. 13.
    +1

    iLK ÖNCE TAYYIP BÜTÜN PARASINI TL YAPSIN AMK 3 DOLAR PARAMIZ VAR, ONLA VATAN MI KURTARCAZ, FAKiR ANCAK ŞEHiT OLARAK VATAN KURTARIYO, BU SEFER ZENGiN huur ÇOCUKLARININ GÖREVi SIRA ONLARDA AMK. gibiMiN ÇOMARLARI SiZi

    ···
  14. 14.
    +1
    Lan bi gibtirgit dıbını eşeğe gibtirdiğim
    ···
  15. 15.
    +1
    önce dolar alıp sonra bozdursam olur mu
    ···
  16. 16.
    +1
    tl den 1 sıfırı atsak bu kadar şey olmayacak
    ···
  17. 17.
    +1
    Önce rte hesabındaki dolarları bozdursun
    ···
  18. 18.
    0
    Şimdi piyasa da dolar ve tl nin miktarı belli. Herkes dolar alsın, piyasada dolar kalmasın. Dolar yükselsin. En yüksek seviyede iken herkes yine tl yapsın. Bu şekilde yükselen dolar karşılığında piyasadaki değeri düşen tl den daha fazla alıcaz. Böylelikle piyasada tl, dilardan daha az olucak. Beynin yandı dimi?
    ···
  19. 19.
    0
    Senin ben ananı bozdururum huur çocuğu gibtirgit az ötede yaşa bine bak sen ya
    ···
  20. 20.
    0
    Ulan ekonomimizi bozan bu hukumet
    ···