/i/Devlet

  1. 26.
    0
    Bozdurakoy sen ben dolar milyarderi olcam yakında. Seni de görürüm np
    ···
  2. 27.
    0
    Başlıktan senin olduğunu anladım namık
    ···
  3. 28.
    0
    ahahah kap şukunu
    ···
  4. 29.
    +3 -3
    Ne Ülke batması a.q larım, Olan sadece gibtiritaktan bi ülkenin parasının diğer ülkelerin para birimleri karşısında değerinin Yükselmesi, hem ayrıca TL nin bir yer gittiği yok, Hükümet bir iç dış borçlanma dengesini devalüasyon eşelmobil sistemini ayarlamasını yeniden yapması gerek ( örn elma 3.77 TL ise doların bu yükseliş karşısında tekrar değer belirleme politikası ile elmanın fiyatının dolar üzeri alan ülkelere(amariga gibi) 5 TL gibi bir fiyata endekslenmesidir) kısaca, eyyyyyy Dolar! seni de, o Ağa babalarını da giblemiyorum istediğin kadar Yüksel, Burası Türkiye benim dediğim geçer, her ne tak yiyorsan ye gibimde de degil, bendeki elma fiyatı budur, gibim hıyardır yersen, oluyor.
    yannan ABD bunu yaparak boşa kürek sallıyor.Abd sanki bir daha Türkiye ile ticaret yapmayacak mı, yapacak, yapınca gibilme durumuna gelmez mı, gelir, ülkede ne kadar çok dolar olursa yapılacak spekülasyonunda etkisi okadar çok ve etkili oluyor, niye etkilenelim dolar az olsun az etkilenelim (Şu doların yasaklanması lazım bir an önce) çözümleri bol a.q. neye korkuyorsunuz anlamıyorum?
    Çok tırsıyorsan git paranı altına yatir yada yatırma.
    Boş konuşuyorsunuz, TL bir yere gitmiyor gerzekler harbi züğürtsünuz, elin Gavuru'nun parası nın Yükselmesi eskiden çeneye vururdu şimdi parmaklara vuruyor.
    Elin gibiyle neye gerdeğe giriyor alış verış yapıyon olm, kendi paran yokmu?
    Elin Gavuru'nun borçlanması da TL ile olur, en ufak bir spekülasyonda gib3rim senide paranı da deme hakkın doğuyor eğer Türkiye ile ticaret yapmak istiyorsa, mesele bu.
    Lan boşuna okul oluyorsunuz, sizin ekonomiden anlamayan o gibik iktisatçı hocalarınızı gibiyim ki size bi yannan öğretmemiş.
    Tüm derdiniz Erdoğan ha Erdoğan.

    EDIT:Dinleyin cahiller, yanılmıyorsam ya incil yada Tevratta yazan ve tüm dünyayı çepe çevre saran ve dönüp dolaşan kendi kuyruğunu ısıran bir yılan hikayesi var, işte o yılan Dolar oluyor.
    BlackRock adında devasa bir şirket Dünyadaki bütün kapitalist para baronlarını ABD de Nevada da kurduğu çok büyük bir para havuzuna (50-100 trilyon dolarlık havuz Banka) katılmaları için geçen yıl çağrı yaptı, neydi bu çağrı, işte buydu beyninizi gibtiklerim, Dolar dünyadaki tüm ülkelerden o havuza toparlanma sürecine giriyor, anlamadın mı? Eöeöeöee toparlanıyorda ben ne idem dediğini duyar gibiyim, Muazzam Para bir yere olur olmaz anormal şekillerde akıp toplanıyorsa bil ki ABD nın savaş Makinesi için finans sağlanıyor demektir, Ortadoğuyu Biz Türklere birakmamak için buralardaki enerji bölgelerinin kontrolünü ele geçirmeye çalışıyorlar, vaadedilmiş topraklar diyorlar
    3.dunya savaşı kapıda beyler.
    Şimdi o olmayan beynin almadı bunu değil mi, dur sana elin Gavuru ve sürekli dalga geçtiğiniz olmayan beynin izle bunların birbirleriyle ne alakası var dediğiniz illuminati Masonluk Tapınakçılık kafasında olan örneklerden CNN sahibi TED TURNER in lafını sokiyim ki girsin "Dünyanın Nüfusunun 500 milyonun altında tutmak lazım"
    Ne anladın?
    Heeeç

    O zaman gibtirip gidebilirsin, beyninin olmadığını tescilledin. git bir iki ferre izle
    Tümünü Göster
    ···
    1. 1.
      +1 -2
      Senin ben beynini gibeyim amk
      Elin gibiyle neye gerdeğe giriyor alış verış yapıyon olm, kendi paran yokmu?
      Lan yannan kafalı sanki ülkede bişey üretiyoruz da kendi paramıza göre değer biçicez dimi. Senin olmayan aklını gibeyim
      ···
    2. 2.
      +1 -1
      Üretemiyor muyuz? Uyuz.
      Senin o dolara tapan kafanı gibiyim.
      Senin o gavur paradigmanı gibiyim sana bişi olmasın panpa lazımsın.
      Paradigma: Doları da Euroyu da Senin gibileri de giblemiyorum demek, gib kafalı.
      Tarktör üretemiyor muyuz.
      israil ASELSAN dan yüzlerce elektronik ekipman ve frekans atlamalı birsürü askeri telsiz almadı mı?
      Kendi milli siahımız olan Bora üretmedikmi?
      Milli Atak helikopterimiz yok mu?
      Niye bunları yazdım bilesin,ABD Yahudi evanjelist siyonist senin ve gibileri yüzünden ve Liderini sevmeyen muallakler yüzünden savaş sanayisine yönelindi.
      O beğenmediğiniz burun kivirdığınız Necmettin Erbakan Traktör fabrikasını koltuğundan olacağını Sezer sezmez giderayak onay verip açan oydu 80 yıl bu ülkeye bir çivi çakmayan hükümetler geldi geçti hiç biri Erdoğan kadar yararlı olamadı.
      Havelsanın ürettiği dronelar senin ve gibilerinin kafasına bomba sıça.
      Roketsanın ürettiği roketler senin ve gibilerinin zütüne gire.
      Sen hangi mağaradan çıktın cave man.
      Daha sayıp kendine dayattırma.
      Şimdiden sktir git LiSELi...
      ···
      1. 1.
        0
        Sana sadece şunu söylemek istiyorum. Ülkede her hafta bomba patlarken birilerinin tek derdinin başkanlık olması... Gerçek vatan sevgisi bu sanırım yapacak onca iş varken başkanlık konuşmak... Ekonomiye falan girmiyorum sadece beyni olan birisi ekonomimizin iyiye falan gitmediğini anlar hayır dolar yükselince neden zam geliyor herşeye? Biz üretmiyormuyduk hayırdır? Bide çok biliyomussun gibi yazmışsın. O yazdıklarınin ne kadar üretilip ne kadar askere teslim edildiğini de bi araştır istersen.
        Milli uçakları ve gemileri ben hiç kullanılırken göremiyorum nedense. He bu arada milli arabamız vardı markasını hatirlayamadigim logosunu kaldırıp milli denilen hani. Ayrıca üretmekten tek kastın silah ve gemiyse senle tartışmaya gerek yok zaten
        ···
      2. 2.
        0
        --"Ulkede her hafta bombalar patlarken"

        Şu cumle sanki bombaları erdoğan patlatıyor, hayır yani Erdoğan ABD ve ingiliz derin devletinin kurduğu terör örgütünün dediklerini yapsa herşey güllük gülistanlık olacak manası taşıyor.
        Heee anladım, Erdoğanı ABD nin uşağı olsun dediklerini yapsın önüne kemik atılsın sesi çıkmasın diyorsun.
        Yok olmadı arkadaş.

        (Bunun cevabı en aşağıdaki yazıda)
        --"Birilerinin tek derdinin başkanlık olması"
        Şu cümle senin acayip vasat kıt bir bilgi haznene sahip olduğunu ve ayrıca kulaktan duyma kahve agzı ile papağan gibi başkalarından duyup tekrarladığını gösteriyor, yok olamaz bu senin bilgi birikimine dayanarak söylediğini sanmıyorum, ha bak Deniz Baykal ne diyordu, Başkan olma! Olma! Seni başkan yaptirmayacağız diyenlerin amacının aslında koltuk sevdası için yanıp tutuştuklarının en taşşaklı göstergesidir.
        Yetmedi mi? Yetmez.

        --"Başkanlık sistemi konuşmak"
        Dünya üzerinde senin henüz adını duymadığın örgütler var yafrum, bu örgütlerin en iyi tesir ettiği devlet mekanizması çok başlılık tır yavrucum, bu örgütler bir ülkeyi en iyi nasıl giber, tabiiki farklı fikirde olan çok başlılıklı (döner bıçaklı )bürokrasiyi bozguna ve hezeyana gayet iyi sürükler, Elbette Şu anki çok başlı Sistem demokrasi güzel Aynen arkasındayım sizler gibi fakat şu an içinde yaşadığımız sıkıntılı dönemde bu yürümüyor. Erdoğan'ın başkanlık sistemini önermesinin nedeni çok başlılığın hele böyle bu terör bombalama, ekonomik manipülasyon gibi bu sıkıntılı zamanlarında tek başlılık başkanlık ile veya monarşik hiyerarşisi krallık veya padişahlık gibi SüperAdminin Erk denilen yönetim gücünün tek elden yönetilmesi en uygun olan yöntemdir, Atatürk de o dönemde bu şekilde SüperAdmin olmadı mı, bak gör anla işte böyle olursa bir gün bu şekilde bertaraf efileceği tezini ben taaa 15 yıl önce kurgulamıştım, ne ilginçtir ki başımıza da geliyor(yaşça bir büyüğünüzüm) tecrübeliyim.

        --"Milli uçak ve Gemiler"
        dedin ya, şimdi bu milli uçaklar ve gemilere de sıra gelecek , çünkü yıllaaaaaar yılı içimizde yaşayan amerikan yılanı feto yüzünden hem mühendislerimiz öldürüldü, hem de beyin göçleri yaşandı, eh sakın şimdi bana fetoyu Erdoğan getirdi deme, küser giderim anlatmam. Burda biraz haklılık payı veriyorum o kadarda salak kör değilim fakat feto 40 yil önce de vardı Erdoğan zamanındada vardı, Erdoğan yerine başka bir siyasetçi olsa onun zamanındada olacaktı , bu yuzden bu gereksiz.
        --"beyni olan birisi ekonomimizin iyiye falan gitmediğini anlar hayır dolar yükselince neden zam geliyor herşeye?"
        Çok Şükür bir beynim var, hızar gibi bince düşünebiliyorum, 128 çekirdekli muazzam bi işlemcim ve super bir ssd ram var, şimdi Hiç haber dinlemez misin, bas bas bağıran spikerleri, EKONOMiMiZE SALDIRI VAR diyen yazarlar çizerler var, Ha birde bunu körükleyen muallak ittihat ve terakki kırıntılarından bozma ülkede bir Ur haline gelmiş bir ana muhalefet partisi var, zannettiğin kötüye gidiyor dediğin Ekonomiye olanlar sakın bu yukarıda yazanlar yüzünden olmasın.
        Bak kardeşim borsayı hiç takip ediyor musun bilmem , kaç bu aralar 77.120 civarında.24.000 olduğu zamanları ne çabuk unuttuk, Başkana atılan yazarkasayı ne çabuk unuttuk, kumar oynayıp dayak yiyen başbakanı ne çabuk unuttuk, kerhaneler kapatılsında millet bizimi sijksin diyen sülüleri oooff off.
        Arabistan, katar, Lübnan, Hatta salak ibadi ve Esat ın dolaylı olarak paralarının yarısı hangi ülkede biliyor musun?
        Türkiye borsasında, hani o pis araplar dediğiniz adamların paraları, tabi yabancı yatırımcılar da var. Bu araplar giderse borsa 35.000 lere düşer emin ol , borsa olsun ki kasa kazansın ulke kazansın, Bunu niye yaziyorum, 11 eylül 2001 ikizkule saldirisiyla ilgisi var(abd katar bahreyn suudi milyarderlerin paralarına el koyup ambargo koydu bunlar paralarını abd wallstreet bankalarından çekemediler ) yasin el kadı- riza zarraf ilşkisi özet geçiyorum araştırırsanız öğrenirsiniz.
        Erdogan bu milyarderlerin paralarını turkiyeye getirtti öyle veya böyle, sonra ingiltere ve abd birde almanya Erdoğana bu yuzden baskı yapiyorlar, mesele sadece bu değil, çok fazla neden var, araştır.
        En büyük neden , israil, israil siyonizmi şöyle diyor,
        Türkiyenin güneydoğusu yani Türkiye nin 4/1i +
        Suriyenin hepsi+
        Irak'ın hepsi,
        israilin topraklarıdır yani asıl neden budur, israil siyonizminin önündeki en buyuk engel Erdoğandır, israilin ABD nin ingiltere nin ortadoğudaki tüm oyunlarını bozdu, bu yüzden Erdoğanı hedef alıyorlar, gezi-feto-17aralık -15 temmuz vs içeriden dışarıdan saldırıyorlar, Erdoğana suriyeden çık oyunumuzu bozuyorsun deyip, çikmazsan bombalar patlatırım reinaları tararım diyor mesele ingiltere abd almanya israil.
        Mesele Erdoğan'ın gitmesi, sonrası o bölgede istedikleri gibi cirit atıp ileride basımıza fena bela olacak olan Kürdistan kurulması, kendilerinin ise o petrolleri sömürmesidir.
        Suriyeden de çıkılmaz çıkamayız...
        Sonuç, Erdoğan haklı. Sevsende sevmesende.
        Beğenmedigim yönleri var fakat koltuk sevdası ile uzaktan yakından alakası kesinlikle yok, vardır diyenin dış politikadan zerre kadar haberi yok, ya işine gelmiyordur, ya cahildir, yada vatan hainidir bu kadar açık ve net.
        Erdoğan sahip çıkılması gereken bir liderdir, sevsende sevmesende bu adam namusumuzdur.
        Adam öldükten sonra mı değerini bileceğiz.
        Bu iş çok ciddi oldugundan bu kadar uzun yazdım, umarım aklı başında olan birisi bunu okur.
        Tümünü Göster
        ···
      3. 3.
        0
        Kardesim yemin ederim boşuna yazmışsın Ahaha ya bu kadar mal olunur. Ne içiyorsun Allah aşkına bana da söyle
        Şu cumle sanki bombaları erdoğan patlatıyor, hayır yani Erdoğan ABD ve ingiliz derin devletinin kurduğu terör örgütünün dediklerini yapsa herşey güllük gülistanlık olacak manası taşıyor.
        Bu ne olum yazdığımdan bunu nasıl cıkardın amk???
        Gerisini de okumadım
        ···
      4. diğerleri 1
    3. 3.
      +1 -1
      Adamsın panpa! Klavyene sağlık gibip bırakmışsın, itin zütüne sokmuşsun! Varol sen.
      ···
    4. diğerleri 1
  5. 30.
    0
    Çüqüledim girdimi
    ···
  6. 31.
    +1
    Kahkaha attım aq Hedef 2023 yaşasın Boristan
    ···
    1. 1.
      -1
      zütüne girsin bor
      ···
    2. 2.
      0
      Beraber sokalim before anan
      ···
  7. 32.
    0
    15 saniyede birkez cugu verebilirsin
    Hata
    Hata
    Tekrar dene
    ···
  8. 33.
    0
    Aaksnsksmdkdmfk
    ···
  9. 34.
    0
    Öyle bişey yok
    ···
  10. 35.
    +2
    Yasasin dexer reyiz baskomutan hazrwtleri emrinizdeyim
    ···
  11. 36.
    -1
    NAMIK BEY NEDEN BÖYLE ŞEYLER YAPARAK SiLiK ATMAYI SEViYORSUNUZ HANi ORADA KÜFREDiLEN BU FiKRiN TA KENDiSi OLMASINA RAĞMEN iKEN SiZi HiÇ ANLAYAMIYORUM VALLAHi
    ···
  12. 37.
    0
    Okumayin dolar oldum
    ···
  13. 38.
    0
    yannan ister misin
    ···
  14. 39.
    -1
    Ne bozdurcam amk baskan olunca kendi halletsin banane
    ···
  15. 40.
    0
    Kardeşim dolar bozdurmakta bişey elde edemezsin sen bozdurursun zengin alır sonuç yine piyasada dolar yok
    ···
  16. 41.
    0
    Dolar bozdurmakla ne kadar değer kaybedecek zannediyorsun 1.50 falan mı?
    ···
  17. 42.
    0
    dolarımız mı var bozduralım?
    ···
  18. 43.
    0
    rezzzervedd
    ···
  19. 44.
    +1 -1
    şu saatten sonra bozdurmak fayda etmez,rte bir aydır bozdurun diyor katılım fazla olmadı zaten
    ···
    1. 1.
      +1
      Salak mısın ptt 172 milyon dolar ve 20 milyon euro bozdurdu
      ···
    2. 2.
      0
      şuan dolar 3.90 euro 4.10 ne faydası oldu acıklar mısın??
      ···
    3. 3.
      0
      70 milyon dolara cumhurbaskanlik icin ucak aldilar ama andaval herif millet bozdursun ziklerinin keyfine harcama yapsin bunlarda
      ···
    4. diğerleri 1
  20. 45.
    0
    çomoristanlı
    ···