/i/Tespit

  1. 1.
    +25 -9
    CECELiST 😌
    Babasının kızı 👨🏻
    Kün fe yekün ☝
    Kova 🙈
    Sümeyyem herşeyim 🙅
    Snapchat: boncuk_1 👰🏻

    Böyle huurlara ayar oluyorum bre manyaklar genelde isimleri Rabia, Sümeyye, Hatice vs olur uzak durunuz adamı sinir hastası edebilirler.

    Edit: Beyler trende girmişiz şukunuza saglık..
    ···
  1. 2.
    +1
    Yakın duran var mı lan bunlara?
    ···
  2. 3.
    0
    Kün ve yekûn ne
    ···
    1. 1.
      0
      Künefe yekün

      Hakkaten ne demek lan bu shshsjdh
      ···
    2. 2.
      0
      Netten baksana pnp
      ···
    3. 3.
      0
      Panpalarım aslında güzel bir kelime ama lakin ergen kızlar bıltırmıstır aslen "Allah bir şeye ol derse olur" gibi birşey demek
      ···
    4. 4.
      0
      Olm bunu biri nick yapmisti
      ···
    5. diğerleri 2
  3. 4.
    +5 -3
    Chpli çomar detected
    ···
  4. 5.
    0
    kun feyekun ne amk
    ···
  5. 6.
    0
    Aynen amk
    ···
  6. 7.
    +6
    -kaç kardeşin var?
    -82366228
    -anlamadım?
    -cecelistim ben

    ağağğağapapapapapağağağağağğa uzak durun bu aq huurlarından
    ···
  7. 8.
    -2
    Yukardakine eksi vermemek için zor tutdum kendimi!!!
    ···
  8. 9.
    0
    Iclerinde bi verme istedi vardir hetzaman
    ···
  9. 10.
    0
    panpa en sen dedemin annesin adı buydu
    ···
  10. 11.
    0
    Ağır mağara zumki
    ···
  11. 12.
    0
    yeni türedi bunlarda
    ···
  12. 13.
    +1 -1
    Ne alıp veremediğiniz var mk anlamıyorum siz huur çocuğusunuz siz napıyosunuz pp deniz gezmiş rakılı bi sofra her gece içip içip ülkeyi kurtarıyorsunuz. Sizin içip içip sapıtıp ertesi gün yaptığınız cahiliyet kokan siyasetiniz olduğu sürece dolar 4 de olur 5 de.Milletin dini düşüncesine saygı duyma siyasi düşüncesine saygı duyma küfret lakap tak sonra laik iz biz kemalistiz biz diye geçin ulan huur çocuğu git bide o kızın önünde söyle bu yazdıklarını. Yada reelde dexere küfret akpye oy verenlerin yüzüne comar de hadi yiyorsa. Ağzının payını alıp geri dönersin. Gerçi burdaki siyaset yapanların yüzde 90 ı 15 yaşında liseli ama.
    ···
  13. 14.
    +2
    Sümeyye'm 💓
    Havva'm 💓
    Sema'm 💓
    Yarra'm 💓
    ···
    1. 1.
      0
      Rümeysa nerde amk
      ···
  14. 15.
    +2
    Ya Belieberciler ?
    ···
  15. 16.
    0
    Havvam senam yarram
    ···
  16. 17.
    0
    Süreyyam, Havvam,Yarram...
    ···