/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +20 -3
    seneye bugün bu entryi hortlatıcam.

    3. #########################
    bilgisayar muhendisliğini bitirdim
    bir şirketin müdürü veya yönetcilik gibi bişey olmak istiyorum.

    10.10.2018
    4. #########################
    ···
  1. 2.
    +7 -1
    BUNU YAZAN TOSUN
    OKUYANA KOSUN
    ···
  2. 3.
    +7
    Evimin direği
    ···
  3. 4.
    0
    iXdddeeee
    ···
  4. 5.
    +8
    Adam olmak...
    ···
  5. 6.
    +3 -1
    Söylediğim şeylere hep nazar degiyor ben söylemem malmiyim aq
    ···
  6. 7.
    +7
    Kendim.
    ···
    1. 1.
      +3 -1
      Oooo manyak laf manyak laf ooooo şahin ağzımı bozdurma şahin
      ···
  7. 8.
    +5 -1
    iç Mimar ...
    ···
    1. 1.
      0
      iç mimarlar iş mi bulabiliruor aq
      ···
      1. 1.
        0
        ???
        ···
  8. 9.
    +7 -1
    sefalet çekmeyen bir müzisyen.
    ···
  9. 10.
    +1
    Emekli olmak
    ···
  10. 11.
    +3
    Savcı olmak
    ···
    1. 1.
      +2
      Olursan gelme sözlüğe amk
      ···
  11. 12.
    +1 -8
    Futbolcu olmak istiyorum. Aynı Cr7 gibi olmak...
    Edit:Neden bu kadar çügülediniz liseli de değilim amk
    ···
  12. 13.
    0
    Ananın kocası
    ···
  13. 14.
    0
    yannan olucam rez alın bekleyin
    ···
  14. 15.
    -1
    Dul ananın jigolosu önce valideciğini hoplatıcam sonra da bu enryi hortıcam
    ···
  15. 16.
    +1 -2
    iyi bir üniversite kazanmak
    ···
  16. 17.
    +1
    ölmek istiyorum.
    ···
  17. 18.
    -2
    emeklilik yaşının 30 a indirilmesi ve 1 sene sonra emekli olmak
    ···
  18. 19.
    0
    Seneye marmara üniversitesinde görüşmek üzere
    ···
  19. 20.
    0
    Şu an iktisat 4 üm seneye muhtemelen bu entry i editleyemem çünkü büyük ihtimal askerdeyimdir
    ···
    1. 1.
      0
      Meslek olarak.ne yaoacaksin
      ···