/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +7
    Tuvaleti bulmam 1 saat aldı şimdi çimlerde saat 3 teki dersi bekliyom tek başıma bari bir arkadaş edinebilsem amk
    ···
  1. 2.
    -1
    Ananla kahvaltı yaptmxd
    ···
  2. 3.
    0
    gibtir et tuvaleti bulmuşun işte git bi 31 çek kendine gel
    ···
    1. 1.
      0
      Çok yalnızım amk
      ···
    2. 2.
      0
      Hep böyle gitmez merak etme hem yok muydu takılabileceğin birileri
      ···
      1. 1.
        0
        Yok aga ya tanımıyorum kimseyi
        ···
      2. 2.
        +2
        Ya tabi ki tanımayacaksın ben kalktım 600 kilometre uzağa gittim ne ili bilirim ne bir şeyi ama bir haftada onca kişi tanıdım erkek ve kız arkadaşlarım oldu bir sürü çekinme yani çekingenlik yapacak bir şey yok git rastgele konuş muhabbet aç
        ···
  3. 4.
    -1
    Ananı okulda gibtim eehhuhhhee
    ···
    1. 1.
      0
      Gammaz bb
      ···
  4. 5.
    +1
    alışırsın anam
    ···
  5. 6.
    -1
    Benim yanımda anan var iyi ki
    ···
    1. 1.
      -3
      Gammaz bb
      ···
  6. 7.
    +1
    Üzüldüm dıbına koyim
    ···
  7. 8.
    +1
    Çekinme aga git çevredeki gördüğün tek takılan bir kızın yanına git sempatik bir giriş ile sizdemi falanca bölümde okuyorsunuz de evet derse gir muhabbete bende falan hayır derse yine konu aç kaynat amk :D
    ···
    1. 1.
      0
      Ben çekingenim amk
      ···
    2. 2.
      +1
      Konuşarak geçer işte o çekingenlik oturduğun yerden olmaz kanka :D
      ···
  8. 9.
    +2
    Aynı durumdayız bu benin 2. senem tek başıma oturdum dersi bekliyorum amk. Aklın varsa ve 1. sınıfsan git birileriyle tanış.Ben böyle giderse arkadaş edinemeden mezun olcam amk
    ···
    1. 1.
      0
      Baskent teysen gel takilak
      ···
      1. 1.
        +1
        gazideyim qamqi
        ···
  9. 10.
    +2
    Çekingenliğin gözü kör olsun aq
    Benim de hayatımı mahvetti senelerce
    ···
    1. 1.
      +1
      Amina koyim boyle huyun
      ···
    2. 2.
      +1
      Hayatım boyunca rahat relax insanlara özenip durdum
      Sanki hayatı ben yaşamıyormuşum da onları izliyormuşum gibi
      ···
  10. 11.
    0
    Boyle baslarsan 4 sene kabugundan çıkamazsın aq
    ···
  11. 12.
    0
    Ahhaha hangi üni panpa
    ···
    1. 1.
      0
      Baskent uni
      ···