/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır...
  1. 51.
    0
    Saygılar reis (:
    ···
    1. 1.
      0
      Saygılar bizden mösyö
      ···
  2. 52.
    0
    2 trendim var hiç biri gözükmüyor paramı istiyorum
    ···
    1. 1.
      0
      IBAN numaranı vermemişsin kardeşim Namık'a yolla
      ···
      1. 1.
        0
        inan gözüküyor cüzdanıma gelince
        ···
  3. 53.
    0
    gavatmisin
    ···
    1. 1.
      0
      Tırnağın olamam
      ···
  4. 54.
    0
    Saldıray abii değil mi lan o
    ···
    1. 1.
      0
      Canımız, abimiz, yoldaşımız. ilk incici.
      ···
  5. 55.
    +2
    ya dıbınakodumun nesilbilmez akılsız binleri bitanenizde kontrol etmemiş adamı önüncü nesil oç
    ···
    1. 1.
      +1
      Gözü gibmek bakmak bu oluyor işte
      ···
  6. 56.
    0
    Taşşakların kaç kilo
    ···
    1. 1.
      0
      Gel bir tart bakalım
      ···
  7. 57.
    0
    dönücek mi ?
    ···
    1. 1.
      0
      Boşver panpa dönmesin gittiği yerde mutlu olsun. Yenilerde biziim.
      ···
  8. 58.
    -1
    10. Nesilim nesil yükselir mi yoksa hep mi kalır
    ···
    1. 1.
      0
      O nasıl soru lan
      ···
  9. 59.
    0
    1.nesil değil
    ···
    1. 1.
      0
      Ispatla yarraam
      ···
  10. 60.
    0
    dıbına koyim biz ilk geldiğimizde dötüncü diye dalga geçtiniz. sözlüğü o zamanlar adam ettiğimizden heralde.

    şimdi yannanı yemiş vaziyette sözlük. en son 2 yıl önce entry girmişim. bizim için hala huur çocuğusunuz panpa, değerinizi bilin.
    ···
    1. 1.
      0
      Dötüncü nesil geldiğinde ezildi ama asla üçüküncü nesil olamaz bu konuda adamlara hala nesilcilik yapıyoruz el alışkanlığı
      ···
  11. 61.
    0
    Abi kaç namik gelir şimdi
    ···
    1. 1.
      0
      Gelsin severim kerhaneciyi.
      ···
  12. 62.
    0
    gibtir git amk abiniz diyor bir de bende birinci nesildim dikkak çekmek için başlık açma giberim neslini
    ···
    1. 1.
      0
      sert sokan adam
      oybirinci nesil normal
      ···
  13. 63.
    0
    Rezervr
    ···
  14. 64.
    0
    bende birinci nesilim sorabilirsiniz binler
    ···
  15. 65.
    0
    Naber abi ?
    ···
    1. 1.
      0
      Çok Şükür kardeşim seni sormalı?
      ···
  16. 66.
    0
    5. Nesile kadar toplanıp yeni sözlük açmayı düşündünüz mü
    ···
    1. 1.
      +1
      Amaç Ticari olmadığı için hiç bir zaman sanmıyorum. Arada deneyenler oldu ama pek başarılı sonuç elde edilmedi
      ···
  17. 67.
    0
    Abi hayatı nasıl yaşamalıyız?
    ···
    1. 1.
      0
      Free. Rahat vurdumduymaz ve egoist olarak
      ···
  18. 68.
    0
    işten çıkarken adama am günü yağ
    Diye bir başlık var. Hatırlıyor musun, anlatabilir misin?
    ···
    1. 1.
      0
      4. veya 5. entrysi bana aitti.
      ···