/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 51.
    -1
    asrın grubunu yapacam merak etme anası ile birlikte gibecem
    ···
    1. 1.
      0
      Ne diyon mal
      ···
  2. 52.
    0
    Hasgibtir amk ya gene aklıma geldi. Bu gün kız yanıma geliyordu heyecan yaptım fırsatı kaçırdım, aslında beklemiyordum ihtimal de vermemiştim gittim. Kızın üzüldüğünü hissettim lan. Hiçbir kimseye yüz vermiyor, takmıyor, bana geliyordu ve ben tesadüfle karışık aptallık ettim aq ajahajj karşımda benden bir tane daha olsa ağzını yüzünü giberdim, harbi sinirim bozuldu karnım ağrıdı dıbına koyarım ya

    noluyor bu aralarda bana
    ···
    1. 1.
      0
      Güldürdün panpa (:
      ···
  3. 53.
    -1
    kapasiten yetmedimi aq olu
    ···
  4. 54.
    0
    sen tabi hareket yapmayınca kız n'apsın. sen belli etmedikçe anlayamaz. sende mal mal sorular soruyorsun, hep ders sorarsan sıkılır kız. havadan sudan muhabbet mi olur sanki sadece not istemek için yapıyormuşsun gibi. yapmayacan öyle. ben olsam bende engellerdim amk. not soranları engellediğim için yazmıyorlar
    ···
    1. 1.
      0
      Bayan mısın panpa ?
      ···
      1. 1.
        0
        bilemem
        ···
  5. 55.
    0
    hoşlanmadır bu
    ···
    1. 1.
      0
      Değil panpa
      ···
    2. 2.
      0
      Kız nerden ?
      ···
    3. 3.
      0
      Nasıl nereden ?
      ···
      1. 1.
        0
        Okuldan flaan mı , tanışıyor musunuz yani
        ···
      2. 2.
        0
        Evet üniversiteden
        ···
      3. diğerleri 0
    4. diğerleri 1
  6. 56.
    0
    Boşveer salla gitsin
    ···
    1. 1.
      0
      Öyle kolay değil panpa sevince anlarsın.
      ···
    2. 2.
      0
      Bende başlık açtım -98 yedim kıza açılayımmı diye herkes açılma malın teki dedi açıldım reddeddi halbuki ben elimde telefon kızdan haber bekliyordum
      ···
    3. 3.
      0
      Başlığı bkz olarak verir misin panpa ?
      ···
    4. diğerleri 1
  7. 57.
    +1
    Hemen kıza huur demeyin lan huur çocukları. Pampa büyük ihtimalle kızın konuştuğu birisi vardır, muhabbet arasında da senin ara sıra yazdığını söylemiştir ve çocuk da kıskanıp engellemesini söylemiştir. Sağlık olsun pampam başkası çıkar karşına üzme kendini
    ···
    1. 1.
      0
      Kardeşim yok diyorum yok !!! :'(
      ···
  8. 58.
    +1
    Ulan gibik. Kızlar böyle olur zaten. Evet.
    ···
  9. 59.
    0
    Hacım yazdığın bikaç şeyi gördüm de biraz saflık var sanırım.. Olabilir önemli olan hatalardan ders almak bende saflık yaptım çok kez..En melek dediğin bile şeytan çıkabiliyor.. Sadece kızlara değil diğer insanlara karşı da böyle olma arada sırada dediği şeylerden art niyet ara ama aşırı değil..
    ···
    1. 1.
      +1
      Ooo Black label abim başlığıma gelmiş. Eyvallah abi dediklerini aklıma yazdım.
      ···
  10. 60.
    0
    Sıkılmıştır... Aynısını ben yaşadım 1 hafta içinde ayrilcaksin
    ···
    1. 1.
      0
      Sevgili değiliz amk sadece başlığı mı okudun ?
      ···
  11. 61.
    0
    Aramıza hoş geldin kardeşim
    ···
    1. 1.
      0
      Aga bee.
      ···
  12. 62.
    +1
    Gidip açılacak zütün yoksa gelip burda laga luga yapma az erkek ol git açıl

    Ben açılmadım su an kizin sevgilisi var benim gibi olmayin
    ···
    1. 1.
      0
      :'(.
      ···
  13. 63.
    +1
    Panpa emin ol tepkini ölçmek için. Seni test ediyor. Bana da yapmıştı huurun birisi giblemedim bile sonradan itiraf etti zaten pp mi ve durumumu kaldırdım engel attım diye düşün diye
    ···
    1. 1.
      0
      Şuan ne durumdasınız panpa ?
      ···
    2. 2.
      0
      Çıktık baya muazzam bir 1 ay geçirdik milli bile oldum da sonra ayrıldık...
      ···
    3. 3.
      0
      Panpa benim hikayem filmlere bin çeker o derece
      ···
    4. 4.
      0
      Anlatsam sözlük batar mk
      ···
    5. 5.
      0
      Vay amk senin 😂
      ···
    6. diğerleri 3
  14. 64.
    0
    Kanka inan milyarlarca sebebi olabilir
    ···
    1. 1.
      0
      Doğru söylüyorsun kızlar garip varlıklar.
      ···
  15. 65.
    +1
    Üniversiteye geçmişsin ama beynin liseli amk eziği
    ···
    1. 1.
      0
      Sus amk ilkokullusu
      ···
  16. 66.
    0
    @2 sonuna kadar haklı takma kardeşim sen adaylıktan başka bişey yapmadın üzme kendini
    ···
    1. 1.
      +1
      Eyvallah panpam.
      ···
  17. 67.
    -1
    Olum o ne eziklik lan o kizin da amina trampet sokayim
    ···
  18. 68.
    0
    Yani engel değil de mesaj hiç gelmiyorsa rehberden silmiş olabilir ya da herhangi bir durumdan sıkılıp son görülmesini kapatmış olabilir. Eğer sosyal medyayı çok sık kullanmayan biriyse profil fotosunu da öylesine kaldırmış olabilir. Tavsiyem bir an önce hislerini söylemen ya da belli etmen. Ayda bir yazmak çok gec maalesef.
    ···
    1. 1.
      0
      Haklısın amk.
      ···
  19. 69.
    0
    Abisine yakalanmıştır
    ···
    1. 1.
      0
      Abisi yok amk.
      ···
  20. 70.
    0
    Platonik aşkın ıstırabını zikeyim
    ···
    1. 1.
      0
      Bende bende bende
      ···