/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
Bu entry silinmiştir
  1. 1.
    0
    Dostun aq devlete dön
    ···
  2. 2.
    0
    Biz imcici ailesiyiz panpaaa
    ···
  3. 3.
    0
    Ulan içim parçalanıyo

    edit: panpa ben de geçtiğimiz çarşambaya kadar hiçbir kıza açılamamıştım en iyisi buymuş zaten
    çarşamba günü artık yeter dedim açıldım
    açılmaz olaydım şimdi daha da kötü hissediyorum
    ···
    1. 1.
      0
      benim derdim kız falan değil benim derdim kendimim.
      ···
    2. 2.
      0
      Neden sorun yaşıyorsun sen onları çözelim
      ···
  4. 4.
    0
    son sigaramı sana yakayım be
    ···
  5. 5.
    0
    Kardeşim biz ne güne duruyoruz
    ···
  6. 6.
    0
    Kardeşim sigaramı senin için yakıyorum bu akşam sen sağ ol iyi ol diğerlerini günahına takma
    ···