/i/Risk Budur

Risk nedir? Risk budur.
  1. 1.
    +374 -45
    3 e girersem bylock indiricem.

    Edit : Beyler şuan işteyim. Akşam 8 de çıkıyorum.

    Edit2 : Şuan Trendde 4. Sıradayız. Akşam 8-9 gibi bi sıra yükselirsek indiriyorum. Insallah hapse girmeyiz aq

    Önemli Edit : Sadece indirip SS çekip silcem. Telefonumda 1 dakika bile kalmıycak

    Çok önemli edit : Sirkan trend listesinden cikardi cok sagol serkancim indirmeme gerek kalmicak
    ···
  1. 2.
    +108 -1
    pis fedöcü hain
    ···
    1. 1.
      0
      Helal et suraya pusayim gördugum an pompei
      ···
    2. 2.
      0
      silin entarileri beyler hepimizi giberler
      ···
  2. 3.
    +81
    egm.gov.tr
    ···
    1. 1.
      -1
      Salak mısın amk
      ···
      1. 1.
        +3
        Bence sen salaksin amk. trende girmek icin gotunu bile verirsin
        ···
    2. 2.
      +2
      Oha bide trende mi gircem
      ···
    3. 3.
      0
      Sia bunu sevdi
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +23 -6
    Ananı bylockta gibtim
    ···
    1. 1.
      +1
      fetocü bin seni
      ···
  4. 5.
    +1
    Prim koktu
    ···
  5. 6.
    +46
    Şimdi gibtim seni liseli

    @receptayyiperdoğan
    @egm
    @btk
    ···
    1. 1.
      +2
      Kün fe yekün
      ···
    2. 2.
      0
      AUXUSHXWXSJZJAHXHSiZJSJXCND
      ···
  6. 7.
    +1
    ve insanlar koyun sürüsü gibi meydanlarda agagggaga
    ···
  7. 8.
    0
    Bimer.gov
    ···
    1. 1.
      0
      Gammazla
      ···
  8. 9.
    +2
    Dayyip baba gibecek haberi yok
    ···
    1. 1.
      0
      Entry- Nick uyuşmazligi
      ···
  9. 10.
    +1
    Ben bakdım pampa yüklemek kolay değil onu ama inadına uplıyorum gsnsbsnbs
    ···
  10. 11.
    0
    Çıkta bi gotunden kan alalim
    ···
  11. 12.
    +2 -1
    Her indireni almıyorlar amk
    ···
    1. 1.
      +1
      indirir indirmez aliyolar
      ···
    2. 2.
      -1
      gibtirgit indirir indirmez aliyolarmis ne amk aptal erif
      ···
      1. 1.
        0
        Helalalalalal
        ···
    3. 3.
      0
      indir ihbar gelsin telefonda bylock olduğu anda alıyorlar.

      neden alıyorlar çünkü öyle tak diye bulunabilen birşey değil. onu öyle herkes kuramaz.
      ···
    4. diğerleri 1
  12. 13.
    0
    Onu her adam indiremez
    ···
    1. 1.
      0
      https://m.apkpure.com/bylock-secure-chat-talk/net . client.by.lock boslugu sil indir whatsapp , messenger , bip gibi normal bir mesajlaşma uygulaması amk özel bi yazilim felan deil
      ···
  13. 14.
    0
    Hadi bakalım
    ···
  14. 15.
    0
    Bende var denemek için indirmiştiö
    ···
    1. 1.
      0
      Amk fetöcüsü
      ···
    2. 2.
      0
      Amk fetöcüsü
      ···
  15. 16.
    0
    up up up
    ···
  16. 17.
    0
    Up up up up
    ···
  17. 18.
    0
    Hadi bakalım
    ···
  18. 19.
    0
    xd xd xd xd
    ···
  19. 20.
    0
    xdd xdd xdd
    ···