/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +109 -5
    2 kutu kuru sıkı mermim var. Tabancası olan bi panpam yazsın pmden adres vericem takım elbisesini giyip gelsin benim evin önünde dümenden bağıra çağıra uzun rothmans çık lan dışarı baba seni istiyo desin ben de kapıya çıkıp silah çekim sonra birbirimize kuru sıkı mermilerle ateş edelim en son o gelen arkadaş bu burda bitmedi diye bağırsın ve kaçsın mahalleli de ne kadar kirli, karanlık bir hayatım olduğu hakkında konuşsun ve beni mafyalarla çatışan alfa bir birey sansın.
    ···
  1. 2.
    +11
    Bir mermi 2 lira kim vurduya gitme sonra.
    ···
    1. 1.
      0
      Sen olayı yanlış anlamışsın
      ···
  2. 3.
    +15
    Dıyarbakıra gelebilirmisin
    ···
    1. 1.
      +3
      O zaman iş ciddiye biner zumqi molotof kokteyli falan atmamız lazım istanbulda olursa kuru sıkılar yeter
      ···
    2. 2.
      +2
      Keleşsiz gelme knk zütü kollamalıyız
      ···
  3. 4.
    +4 -1
    Giresundaysan gel.
    ···
    1. 1.
      +1
      Vay hemşerim merkezdeysen bi ara yazın gelince sana yazıcam
      ···
  4. 5.
    +36
    ben gelirim kanka... ne diye bağırcam gelince. rotmanhs çık dışarı ananı giberim diye bağırıyım mı
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      huur çocuğu yazmışım oraya çık lan dışarı diye bağıracan anama sövün diye bir şey mi dedim kuru sıkıyı bırakır gerçek mermiyle vururum seni
      ···
    2. 2.
      +1
      pardon kardeşim yanlış anlamışam
      ···
  5. 6.
    +1
    Agir olur hahahahaha
    ···
    1. 1.
      0
      Ağır olmazsa sıkıntı olur len mq
      ···
  6. 7.
    +2
    Hani lan yok mu tabancası olan bi yiğido. Olmadı benim silahla yaparız ben ateş ederim sonra gelecek arkadaş elime tekme atıp silahı düşürür o bana ateş eder sonra ben ona ederim bi şekil yaparız amk takım elbisesi olan gelsin
    ···
  7. 8.
    +1
    Kıçına Glock mermisi yersen görürüm alfalığı

    http://c12.incisozluk.com...11506/1/2900091_o79bb.jpg
    ···
    1. 1.
      +1
      Magnum 9mm giber. Gel kapışalım amk
      ···
    2. 2.
      0
      Olum sen salaksin biri toplu digeri ise acik ara dunyanin en iyi tabancasi efendimiz glock
      ···
  8. 9.
    +19
    5 yıl hayali mafyalık
    6 yıl hayali gizli polislik
    8 yıl profesyonal şizofrenlik yaptım zütü yiyen gelsin kapışalım.
    ···
    1. 1.
      +1
      Hayatımda ilk defa bu kadar benzerime rast geldim
      ···
  9. 10.
    +1
    Dessert var ağzı açık adres ver geliyorum
    ···
    1. 1.
      0
      Gaziosmanpaşa meydana gel bulușalım hemen bu gece çatışalım panpa alfa olmak için sabırsızlanıyorum
      ···
    2. 2.
      0
      Ebenin amı donumuzu çalarlar çingenler orda
      ···
  10. 11.
    +2
    izmit'e gel ekstradan pismaniyede veririm
    ···
    1. 1.
      +1
      Uzak kaçıyo panpa hem benim mahallede olması lazım yoksa havası olmaz amk
      ···
  11. 12.
    0
    Avcı tüfeği var bizde
    Edit: Şimdi buldum evin yanında awp düşmüş o olur mu?
    ···
    1. 1.
      0
      Avcı tüfeğine uymaz bu kurusıkı. Gerçek mermiyle çatışmaya sokmayın beni beyler
      ···
  12. 13.
    +1
    Ergenliğimde fasulye tarlasında sırıklarla çatışıyordum. Evin damında sınaypır olup akşam ezanına kadar dürbünle caddeyi rushluyordum fişek atan hortumumla, 6 patlar oyuncak tabancamla kedilerin arkasından sinsice gidip enselerine patlatıyordum kabzayla, etkisiz hale getirmeye çalışıyordum. Adres ver amk özelden
    ···
  13. 14.
    +1 -1
    Adresi biliyorum. Mahalleli ananın ne kadar kirli bi hayatı olduğunu zaten biliyor ve hakkında konuşuyorlar. Seni de çakışan kadının oğlu olarak biliyorlar. Yarın rothmans koş ananı gibiyorlar diye çağırırlar
    ···
  14. 15.
    0
    Çifte var olur mu ?
    ···
  15. 16.
    0
    silâhı bırakın bıçak bıçağa gelin
    ···
  16. 17.
    0
    Ver adresi pampa
    ···
  17. 18.
    0
    20 yıl hapis yiyince de ne kadar kirli olduğunu anlarlar Xd
    ···
    1. 1.
      0
      Kurusıkıyla çatışmaya giriyoruz ve 20 sene hapis yiyoruz yaş kaç senin 15 falan mı?
      ···
      1. 1.
        0
        Kuru sıkıyla giriyorsunuz da insanlar gerçek mermi ile çatışıyonuz Sancak polise ne dicen amk
        ···
    2. 2.
      0
      Salak herif silah kullanan herkes kuru sıkı merminin kovanıyla gerçek merminin kovanını ayırt edebiliyor. Polis mi ayırt edemiyecek amk
      ···
  18. 19.
    0
    Alfa olmak bunu gerektirir
    ···
  19. 20.
    0
    Dedi uzun amlı vel@
    ···