/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +44 -5
    sesleniyosunuz ben ismiyle
    ···
  1. 2.
    +60
    Şışt karı
    ···
    1. 1.
      +1 -3
      @2 nin annesi
      ···
    2. 2.
      0
      @1 teknoloji cahili huur çocugu bi capsi kırpmayı bilmiyosan ananı gibeyim
      ···
  2. 3.
    +123 -4
    Seslenmiyorum çünkü dün reddetti
    ···
    1. 1.
      +2
      aga bee :(
      ···
    2. 2.
      +2
      Artık bende seslenmiyorum...
      ···
    3. 3.
      +5
      Reddedilmek bir şey değil emin ol ben kadrolu sapigi olmuştum en sonunda engellemişti. Sanki ben tecavüzcü coskundum o müjde ardi yıldızımız bir türlü barışmadı
      ···
    4. 4.
      +1
      Yaktım.
      ···
    5. 5.
      +1
      At gibi giden it gibi döner Pampa üzülme
      ···
    6. 6.
      +1
      Sa nick bırakıyım
      ···
    7. diğerleri 4
  3. 4.
    +29 -3
    Yuruyen am
    ···
  4. 5.
    +6 -3
    Hatun diyorum.
    ···
  5. 6.
    +81 -3
    Aşkitoşkiloşkolobuşkuşum diyorum
    ···
    1. 1.
      0
      Bu ne amk shshqhs
      ···
    2. 2.
      0
      Jskavdusja bu ne aq
      ···
  6. 7.
    +15 -141
    ben aşkım sen anne

    edit: yüklenin çügüye beyler hadi ilk hedef 50

    edit: tebrikler sıradaki hedef 100 saldırın aslanlar

    edit: 100 e ulaştık şimdi hedef 200 hadi bakayım
    ···
    1. 1.
      0
      Tutmaz artik yeter aq
      ···
      1. 1.
        0
        qalpimi qırdın qemqi, seni sevmiştim
        ···
    2. 2.
      +1
      ben boyle gibis gormedim
      ···
      1. 1.
        0
        sevdiginiz kiz size ne

        @8 e bak panpa
        ···
    3. 3.
      0
      Yeter artık
      ···
    4. 4.
      -2
      Al işte 0 ıq lu bir Atatürk'çü
      ···
    5. 5.
      -1
      Aq oğlu o bi kere olur takunu çıkarma
      ···
      1. 1.
        0
        Orosbu çocuğu sana mı soracam ne yazacağımı
        ···
    6. diğerleri 3
  7. 8.
    +1 -2
    orusbum
    ···
  8. 9.
    +2 -6
    Memelerini emdiğim
    ···
    1. 1.
      0
      Nick entry
      ···
    2. 2.
      0
      Anca sapını emersin
      ···
  9. 10.
    +19
    Ismini bilmiyorum
    ···
    1. 1.
      +1
      hiç isim koymaz mı insan sol eline
      ···
  10. 11.
    +9 -21
    Ufaklık diyorum. Benden 5 yaş küçük, o açıdan
    ···
    1. 1.
      0
      Nasıl bir sübyancılık mq
      ···
    2. 2.
      0
      Nasıl bir sübyancılık mq
      ···
    3. 3.
      +1
      Yok lan kız 23 yaşında
      ···
    4. 4.
      +2 -1
      5 yaş büyük diyecekti
      ···
    5. 5.
      0
      Okadar mi küçük amk
      ···
    6. 6.
      0
      Pedofili?
      ···
    7. 7.
      0
      Vay pid0fili vay
      ···
    8. 8.
      0
      Kız 23 yaşında dedi beyler pid0fili değil aq, ama o 23 ise sen 28 yaşında? inanmadım aslında...
      ···
    9. diğerleri 6
  11. 12.
    +33 -1

    ···
    1. 1.
      0
      ...
      ···
    2. 2.
      +1
      en güzel cevap
      ···
  12. 13.
    +1
    Memeli diyorum
    ···
  13. 14.
    +2
    Resimdekinin ismi ne
    ···
    1. 1.
      0
      lindsey massara
      ···
    2. 2.
      0
      Xenia Tchoumitcheva'ya benzettim ben
      ···
    3. 3.
      0
      Xenia tchumi bilmem ne
      ···
    4. diğerleri 1
  14. 15.
    +1
    Bayan reddeden
    ···
  15. 16.
    +2
    Başlık açardım
    ···
    1. 1.
      +1
      Yanlış yer knk
      ···
  16. 17.
    0
    Bu karı kim gençler rica etsem ismini söyler misiniz her gördüğümde tahrik ediyor da bi dur demem lazim bu duruma
    ···
    1. 1.
      0
      bi kere boşalsan kafidir kanka
      ···
    2. 2.
      +1
      lindsey massara
      ···
  17. 18.
    +1
    Kimseyi sevmiyorum
    ···
  18. 19.
    +9
    Uvuvuveontenyenweugwemubwemosas
    ···
    1. 1.
      0
      Demek zenci seviyorsun
      ···
  19. 20.
    0
    4 e geçtim panpişler
    ···