/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +4 -2
    ne kadar kötü veya ne kadar düşüncelerinize ters olursa olsun bu çocuğun ve diğerlerinin tipiyle dalga geçmek dünyanın en mantıksız ve salakça davranışıdır. kendim de çocuğun yaptığını desteklemeyen birisi olarak çocukla martı diye dalga geçmeyi kendime yediremem çünkü bu çocuk Türkiye adına yararlı bir şey yapsa çocuğun tipiyle dalga geçmez aksine onu yüceltirsiniz kimse martı falan da demez.
    Demem o ki bu çocuk ve bunun gibi diğer insanlar tiplerinin böyle olmalarını istemezlerdi bu ve bunun gibileri gördükçe insanların da özgüvenleri düşüyor
    ···
  1. 2.
    -1
    Moruq bi teroristi niye bu kadar korudun anlamiyorum amk
    ···
    1. 1.
      0
      birader sadece bu çocuk değil genel olarak konuştum zaten insanların tipiyle dalga geçmek hoş bir şey değil hele ki işinize gelmediği zaman bunu yapmak kötü bir şey
      ···
  2. 3.
    0
    ya sen burdaki amk evlatlarına ne bakıyosun amk hepsi 16-17 yaşında eli gibinde olan ergenler topluluğu bunlar ırkçılıkta yapar milletin tipiyle dalga geçer bu tipleri gibleme bro bu çocuğa bu kadar yüklenenlerin yarısı bebe yarısı da eğitimi ekgib kişiler.
    ···