/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +1 -3
    Özel muay thaiye 250 tl veriyorum sizce aptallıkmı
    ···
  1. 2.
    0
    Aylık?
    ···
    1. 1.
      0
      Aynen aylık kardeşim
      ···
    2. 2.
      0
      helal et. @1 ben de mmaya o civar veriyorum vücudum toparlandı kas kütlemde arttı hem. Saçma fitness e gidenler 80 verip anca şişiyorlar sen kendini korumayıda öğreniyorsun.
      ···
  2. 3.
    0
    Hayır değil
    ···
    1. 1.
      0
      Bana biraz fazla geliyor ama
      ···
  3. 4.
    +21
    Yok kardeşim sen düpedüz kerizsin
    ···
    1. 1.
      0
      Niye pnp
      ···
  4. 5.
    +6
    aptallık
    ···
    1. 1.
      0
      Oo reyiz
      ···
      1. 1.
        0
        Buyur kaardiş
        ···
    2. 2.
      0
      Niye aptallık pnp
      ···
  5. 6.
    +3
    Evet karşındaki keko sana bıçak çekecek çünkü
    ···
    1. 1.
      0
      Bu dövüşü dalını kekoları dövmek için yapmıyorum amkk ama faydası olur yinede
      ···
  6. 7.
    0
    Birebirse iyi ama 10 kişi topluysa fazla
    ···
    1. 1.
      0
      Birebir tabiki
      ···
      1. 1.
        +2 -1
        Sana yararı varsa güzel hocam devam et arkadaşım birebir taks kursuna 750 tl veriyo ama terminatör oldu lavuk
        ···
  7. 8.
    -1
    Git duvarı yumrukla daha iyi
    ···
    1. 1.
      +1
      Yav salak saçma konuşma
      ···
  8. 9.
    0
    Eğer birebir ise iyi ve hızlı gelişirsin.
    ···
  9. 10.
    0
    2 buçuk senedir muay thai dövüşcusüyüm. Çok veriyorsun panpa. 120 falan max vermen gerekiyor
    ···
  10. 11.
    0
    250 veriyorsun aylik ya peki kac saat ders var
    ···
  11. 12.
    +9 -1
    lisedeyken gittim aylık 80 lira falan yazıyodu . Eldiveni şortu ıvır zıvırı derken 150 yi buldu. Bi de eldiveni çaldırdım. Muaythai hayatım o olaydan sonra bitti. Eldivenimi çalan huur çocuğu bunu okuyosan ananı zütünden gibeyim.
    ···
    1. 1.
      0
      Jahahshshsjnd amk heimdall ı seni
      ···
  12. 13.
    +2
    Muteahhit okudum anani gibim
    ···
  13. 14.
    0
    Lan harbi muteahhite 250 tl vermek diye okudum
    ···
  14. 15.
    0
    Sen harbi çıldırmışsın
    ···
  15. 16.
    0
    insanları o parayla dövmek daha kolay olur.
    ···
  16. 17.
    0
    Ben mma ya 100 lira veriyordum amk oda bünyesinde her tür sanat var
    ···
  17. 18.
    +1
    Lee sin mi olcan aq
    ···
  18. 19.
    0
    Seni gibi kerizler bu ulkeye az gelir. Değerini bilmemiz lazım.
    ···
  19. 20.
    0
    Müteahit okudum aq
    ···