/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +125 -18
    karikatür çalışmam nasıl olmuş ?
    ···
  1. 2.
    +3
    Tekniği geliştirmen lazım güzel güzel
    ···
    1. 1.
      +2
      Sağol dostum bu dijital zaten o yüzden amatör kağıttaki karilatürlerim ve çizimlerim daha profesyonel
      ···
      1. 1.
        0
        Her sey hoş da o yazi sekli nasil bisey aq
        Az özen ver
        ···
      2. 2.
        0
        gibtir eti önce okudum onun sağdaki metinden aşagıda olması gerekmiyor mu?
        ···
      3. 3.
        0
        Evet biraz yanlışlık oldu panpa
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      +1
      Bide parmakla çiziyorum dijital kalem olsa ah kapitalistler ahh...
      ···
  2. 3.
    +24 -1
    Yeni ve daha komik şeyler bulmalısın
    ···
    1. 1.
      +1
      Tmm dostum bunu değerlendiricem
      ···
    2. 2.
      +1 -1
      cehapeliden anca karukaturisit olur zaten :D
      ···
      1. 1.
        0
        Bide bu gerizekalılar gibi yüzeysel her tayyibe laf atanı chpli zanneden adamlar var ulan belki tarafsızım belki paşka parti tutuyorum amcık ağızlı nerden biliyorsun ağzı olan konuşuyor amk o zaman tüm karikatürist camiası komple cehapeli aptal huur çocukları sizi bide küçük düşürdüğünü zannedip gülmezler mi amk ergenleri açın beyninize gülün amın çığlıkları sizi
        ···
      2. 2.
        0
        Herşeyi geçtimde karukaturisit ne Türkçe'yi gibtin huur çocuğu
        ···
    3. 3.
      0
      hahazhzhzha haklı amk
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    0
    Daha alman gereken yol çok ama yılma devam et
    ···
    1. 1.
      0
      Teşekkürler ama bu dijital amatör olması normal kağıttakiler daha iyi kağıt kalem best
      ···
  4. 5.
    +1
    Maşallah hangi program panpa hangi yazılım dili kullanıyorsun
    ···
    1. 1.
      0
      ibis paint x ismi biraz komik pnp mobil için telefon varsa kullan derim güzel program
      ···
      1. 1.
        0
        Hemen almalıyım
        ···
  5. 6.
    +2 -9
    Ula ula ula ula atanın partisi ula ula ula rakı içmek ula ula ula dinsiz bunlar yav ula ula ula camiler mahır yaptılar ula ula ula oyun boyuk yegenim ula ula ula
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      Atatürk kafirdi ula ula başörtülü bacılarımıza saldırdılar ula ula Atatürk el kadar kıza bira içirdi ula ula ula
      ···
    2. 2.
      +2
      Ula ula cehapeee camiğğleri ahığr yabmadımı
      Ula ula cehapeee alimleri asmadı mığ
      Ula ula cehapeee ezanı türkçe ogutmadımı
      Ula ula cehapeee gadınlarımızııığ zornan acmadımı
      ···
  6. 7.
    +2
    En anlamlı karikatür sıralamasından 1 veriyorum erdil yaşaroğlu ya rakip olmaya çalış : ))
    ···
    1. 1.
      0
      Hehehe sağol dostum
      ···
  7. 8.
    +2
    Zuhhahahahhaa efso mk devami gelsin
    ···
    1. 1.
      0
      Gelir pnp nası istersen
      ···
  8. 9.
    0
    Hij komik deil
    ···
    1. 1.
      -1
      Sende hij komik deilsin
      ···
    2. 2.
      0
      Senden daha çokomik olduğum kesin mk
      Yol yapmışmış
      ···
  9. 10.
    +1
    Guzelmiş kap şukunu
    ···
    1. 1.
      0
      Sende kap
      ···
  10. 11.
    0
    Komik değil kanka güldürmedi
    ···
    1. 1.
      0
      Olabilir panpa çok normal ben zaten gülmekten altınıza sıçacaksınız demedim
      ···
  11. 12.
    0
    Yaparsa akparti yapar xd
    ···
    1. 1.
      0
      Ayn pnp
      ···
  12. 13.
    +1 -1
    Ananı gibsem başlığa gelenler daha çok gülerdi
    ···
    1. 1.
      -1
      pauauavazjzhx
      ···
    2. 2.
      0
      O zaman ikinizinde babaannesini gibeyim alagavatlar açın ananızın dıbına gülün
      ···
  13. 14.
    +1
    Komik değil çizim kötü hemde köylü haklı köprüyü o kullanmasada olması güzel her ne kadar dexeri desteklemesemde
    ···
    1. 1.
      -1
      aynen amk salağı işte sanki chp başa gelinc eher şey farklı olacak
      ···
      1. 1.
        0
        dıbına koyduğumun çocuğu her tayyibe gönderme yapan chp'limi oluyor ? Ben niye milletvekili pkkyı destekleyen hdp ile yandaş olup "BARIŞÇI BiR POLiTiKA"izleyeceğiz diyen aponun heykelini dikeceğiz diyen demirtaş adlı huur çocuğuna bile "Sayın" diyecek kadar düşmüş bir adamın partisini destekleyeyim amın evladı.Bas git ananı giberim senin.
        ···
    2. 2.
      0
      Ulan ne gerizekalı herifsin ordaki espriyi anlamayacak kadar sığ kafalı olabileceğini düşünmüyorum gerçekten şimdi anlatıcaktım ama ilk başta anlamadıysan şimdi hiç anlamazsın zahmete gerek yok sürprizi bozmaya gerek yok
      ···
    3. 3.
      0
      lan oruspu çocuğu ne bileyim senin neci olduğunu en büyük olasılık chp gibi geldi aferin lan anlamışsın terörist olduklarını ne güzel şimdi git adam akıllı ülkeni destekle ve sende katma bir değer sağla yapılan hizmetleri aşağılamak yerine
      ···
    4. diğerleri 1
  14. 15.
    0
    Beyendim güzel
    ···
    1. 1.
      0
      Eyvallah dostum güzel düşüncen için
      ···
  15. 16.
    0
    Çizim için bir tane bunlardan edin, çizimini ve kalem hakimiyetini geliştirmek için idealdir. Fiyatı da uygun çok daha ucuzlarını araştırarak bulabilirsin ama başlangıç için bu;

    https://urun.gittigidiyor...dpi-grafik-usb-pen-tablet

    ilerleyen seviyelerde ise bu;
    https://www.hepsiburada.c...2ZAgCYEAQYAyABEgJjSvD_BwE
    ikisini de bizzat kullandım kesinlikle işini görecektir.

    Çalışman hoşuma gitti, eline sağlık. Teknik olarak değerlendiriyorum tabi.
    ···
    1. 1.
      0
      Sağol biraderimde ilk linke birşey olmuş birde bunlar zengin işi bence bir dijital kalem yeter
      ···
    2. 2.
      0
      Aynen ya ilk link ekgib çıkmış. 130 küsür TL lik bir tabletti ilki. On numara da iş görüyor. Ben de iş yerinde kullanıyorum bu ikinci linktekini, tüm Adobe programları ya da diğer çizim programlarıyla kullanabiliyorsun sorunsuz. Sadece kalem fiyatına tablet al işini geliştir.
      ···
  16. 17.
    0
    Nasil yaptin link vs yolla
    ···
    1. 1.
      0
      Panpa sana uygulamanın ismini söyleyeyim ama mobilde çalışıyor haberin ola şimdi isim biraz komik kaçacak ama "ibis Paint X" bro işi kafana koyduysan sana ucuzundan bir dijital kalem al derim veya folyoyla falan kendin yap ben parmakla yapıyorum istersen öylede çizebilirsin alışırsın zamanla ama kalem her türlü daha avantajlı ve işin daha basit olur
      ···
  17. 18.
    0
    Akplinin zütünde donu olmasin
    ···
    1. 1.
      0
      Yok zaten pnp adam milletin donunu geçtim iliğini bile sömürdü
      ···
  18. 19.
    0
    Haahahahaahga
    ···
    1. 1.
      +1
      Seni bir kuple güldürdüysem ne mutlu bana
      ···
  19. 20.
    0
    Arkadaki iyi parti göndermesi çok manidar olmuş
    ···
    1. 1.
      0
      Bir gönderme yaptımda benim mi haberim yok gönderme ne pnp söylesene bi
      ···