/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır...
  1. 1.
    +8 -3
    değerli bi taşa benziyo bu ne
    ···
  1. 2.
    +21 -1
    kehribar falan mi
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      HELAL ET

      TOPUK TASi PANPA

      ···
  2. 3.
    +26
    Banyo kir çıkarma taşı
    ···
    1. 1.
      0
      Elal et trakyalıyım

      Bu anantorium 236 bea cail küpek.
      ···
  3. 4.
    +34 -1
    Köfte sandım

    edit: acıkmışım sanırım
    ···
  4. 5.
    +20
    cia gelmeden sakla onu
    ···
  5. 6.
    +2 -2
    Bazuka mermisi
    ···
  6. 7.
    +13
    gibine sur panpa
    ···
  7. 8.
    +4
    Bence bu serkanyum
    ···
    1. 1.
      +2
      değil kanka olsa bilirdim. mermer gibi... şap falan da olabilir. bilemedim tam anlaşılmıyor.
      ···
      1. 1.
        0
        Ben küçüklüğümden beri görürüm onu. Çakıl taşının içinden çıkar o ama adını bilmiyorum
        ···
    2. 2.
      0
      Sen daha iyi bilirsin panpa bana da şu an şap gibi geldi.
      ···
  8. 9.
    +25 -4
    BOR MU LA O
    ···
    1. 1.
      +1
      2023 e daha var lozan anlaşması var şuan bor çıkartamaz
      ···
  9. 10.
    +1
    Ben de köfte sandım amk
    ···
  10. 11.
    +2
    kükürt dıbına koyduğum öleceksin bırak
    ···
  11. 12.
    +9
    yada bırakma çakmakla yak çıkan dumanı kokla çok sağlıklı
    ···
    1. 1.
      0
      Skkxkskckwmcjjwc
      ···
  12. 13.
    +1
    Ananın dıbına sok
    ···
  13. 14.
    +1
    Bor olabilir mi lan acaba
    ···
    1. 1.
      0
      Bor daha beyaza kaçıyor panpa
      ···
  14. 15.
    +1 -4
    Anancılık yapmıcam anancılık yapmıcam anancılık yapmıcam
    ···
  15. 16.
    +5
    Amünyum gibtrat pnp
    ···
  16. 17.
    +1
    mermeryum panpa ...
    ···
  17. 18.
    +1
    Kuvars kristali knk pek bir şey etmez

    Edit: ne kadar saydam olursa o kadar değerli ve kaliteli olur ama elindeki baya mat bi değeri yok.
    ···
    1. 1.
      0
      Internet explor
      ···
  18. 19.
    0
    Mbor bu miraderim satma sakın hedef 2023
    ···
  19. 20.
    +6
    Çatalhöyükte bulundu lan o, ajda pekkan'ın fosil olmuş amı bu.
    ···
    1. 1.
      0
      Bu iyiydi. Ahahah
      ···
    2. 2.
      0
      Haykırdım
      ···