/i/Başıma Geldi

Hayatta başınıza gelenlerden ibaret değil midir?
  1. 1.
    +5
    Çalıştım 1 hafta ama paramı 80 lira ekgib verdi. O paramı geri vermicek belli. Arkadaş da binin teki sizce böyle bir malla çalışmış olmak benim hatam mı?
    ···
  1. 2.
    0
    Malmısın aq bn olsam gibe gibe alirim hakkini yedirme
    ···
    1. 1.
      0
      Ya ben istemesini bilmiyorum ya hu eleman çok huur çocuğu
      ···
  2. 3.
    +8
    Yok karseşim benim hatam
    ···
  3. 4.
    0
    Başka iş bulamadıysan senin hatan değil
    ···
    1. 1.
      0
      Saol Panpa. Şu an başka iş buldum ama 80 liraya içim yandı o para için günde 12 saat çalıştıydım :(
      ···
    2. 2.
      +1
      Umarım o paranın daha fazlasını az emek harcayarak kazanırsın birader *
      ···
    3. 3.
      0
      Saol reyiz
      ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    0
    Paranın düşmanı mısın amk gibe gibe git al o parayı
    ···
  5. 6.
    +1
    Ben olsam o parayi alirim ondan sonra da ona güzel bi kazik atarak aklını başına getiririm
    ···
  6. 7.
    +2
    Bu sana bir hayat dersidir. Paranı alamazsan bile bir ders aldın. Hayattaki deneyimler paradan daha değerlidir. O hakkını emeğini çalan kişiyle ve onun gibilerle kes muhabbetini. Bu arada hala bir şansın varsa emeğini de bırakma karşısına çık iste hakkını, bunda utanılacak bir şey yok.
    ···
  7. 8.
    0
    Parayı almamayı tercih edersen, o paranın daha fazlası o çocuktan çıkar.
    ···
    1. 1.
      0
      Nasıl Panpa anlamadım
      ···
      1. 1.
        0
        parayı helal etmezsen o para illa çıkar ondan yani
        ···