/i/Başıma Geldi

Hayatta başınıza gelenlerden ibaret değil midir?
  1. 1.
    +8 -8
    ne kadar zor bir şeymiş lan. kilo 83e dayandı artık insan gibi yemeye başlamalıyım dedim ama çok zorlanıyorum 2 saatte karnım acıkıyor
    ···
  1. 2.
    0
    Ulan karnım açtı beeee
    ···
  2. 3.
    +6 -1
    Bende tam tersi yaş 22 boy 178 kilo 55 aq tüğ gibi oldum kilo alamıyom sakın verem olim demeyin tedavisi kolay ama bi eritiyo seni daha o kiloyu geri alamıyosun
    ···
    1. 1.
      0
      boy 176 kilo 83
      30 kilo fark var yarram nasıl kilo almıyorsun lan sen
      ···
    2. 2.
      0
      boy 167 kilo 110
      şükredin binlee
      ···
      1. 1.
        0
        oha dıbınakoyim o kadar da değil.
        ···
    3. 3.
      0
      Senin durum gene iyi benim boy 180 kilo 50 amk sakin kilo vermeyin bidaha alamiyonuz spor yapin kilolarinizi kasa cevirin amerikan film yildizlari hep 120 kilo amk
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    -3
    Boyu -1.80 hahahhahaahaahah
    ···
  4. 5.
    0
    Bizde kilo almaya calısıyox aq
    ···
    1. 1.
      +1
      almayın sakın almayın
      ···
  5. 6.
    +2
    aynen amk boy 1,90 kilo 100 amk 10 kilo vermeye çalışıyorum ama 1 saatte açıkıyorum
    ···
    1. 1.
      0
      bir süre sonra insan göbek yüzünden oturamaz hale geliyor. yatmak istiyorum sürekli aqm
      ···
    2. 2.
      0
      panpa göbek var ama o kadar çok değil ama önüne geçmezsem 120 ye doğru giderim ben :D
      ···
  6. 7.
    0
    Panpa çok yemeye alıştığın için başlarda zorlanirsin ama yavaş yavaş alışırsın az yemeye
    ···
  7. 8.
    0
    Dostum insülin direncini bir araştır
    ···
    1. 1.
      0
      ilk defa duydum nasıl yapıcam onu?
      ···
    2. 2.
      0
      şeker hastasısın işte
      ···
  8. 9.
    0
    Ben hayvan gibi yiyorum 1 paket makarna yerim bi oturuşta ama kilo 60
    ···
    1. 1.
      +1
      ben de oturuşta bir paket makarna yerim sonra 3 kilo birden alırım aqm
      ···
      1. 1.
        0
        Çok hareketsizsin o zaman dicem de ben de ağır asosyalim tüm gün oturuyorum
        Niye almıyorum bilmem
        ···
      2. 2.
        +1
        birader apple'ın istastiklerine göre günde ortalama 6,6km yürüyorum. hareketsiz değilim.
        ···
      3. 3.
        +2
        Demek makarna
        ···
      4. diğerleri 1
  9. 10.
    0
    Boy 1.84 kilo 79

    Liseliyim
    ···
  10. 11.
    0
    ölmedinmi lan sen aq
    ···
    1. 1.
      0
      ölmedim amk
      ···
  11. 12.
    0
    Alfa huur evladı liseliler toplanmaya başlamışlar
    ···