/i/Saçmalamaca

Bu altincide saçmalamak serbest !
  1. 38.
    0
    Sistem oynaniyor mu
    ···
  2. 37.
    0
    Islamdan ateizim handikap 2
    ···
  3. 36.
    0
    ilginç bir istatiksel çalışma olmuş.
    ···
  4. 35.
    0
    Deizim Oranı Artır
    ···
  5. 34.
    0
    bu ne mq xd
    ···
  6. 33.
    0
    Komikmiş lan bu baya xd
    ···
  7. 32.
    0
    Mazı monular mardır malga meçilmez
    ···
  8. 31.
    0
    Ateistim 100 ateslesem güzel para kazanirim kazandığım parayla da huri falan alırım amk
    ···
  9. 30.
    0
    Ya akckanks0
    ···
  10. 29.
    0
    Çok komik amina kodumun çocuğu
    ···
  11. 28.
    0
    çok komiksin annende aynı şakayı yapmıştı sen oldun *
    ···
  12. 27.
    0
    https://www.facebook.com/...1/426333617814017/?type=3

    Kardeşimin çizmiş olduğu resimdir. Çocuk heves etmiş yarışmaya girmiş. Abi abi diye sarıldı paçama bi el atsakta şu resmî çıkarıversek Beğeniyle. Sözlük ailedir unutmayın. \")
    ···
  13. 26.
    0
    allaha rüşvet verdim
    ···
  14. 25.
    0
    Rezervasyon
    ···
  15. 24.
    0
    Ugandalilarin dini KATANDA MUTAMBA niye yok!!!
    Biz boşuna yanan kömürlerin üstünde, çıplak bi şekilde bereket dansı yaptık şimdi!!!

    Ulan kabile şefi amina koycam lan senin!!!
    Zaten tanrı istiyor, karını gibmezsem köyümüze kötü ruhlar saldırır diye karımı gibip duruyodun, yalan sölüyomuş meğer muallak evladı!!!
    ···
  16. 23.
    0
    1,50 oran var uzak durun beyler
    ···
  17. 22.
    0
    ajdkslfksc
    ···
  18. 21.
    0
    Bu ne amk najxsnwsjqnkw1
    ···
  19. 20.
    0
    Allah islah etsin
    ···
  20. 19.
    0
    bu ne huur çocuğu güldüm şuku
    ···