/i/Futbol

it's the futbol that's the futbol
  1. 1.
    +10 -11
    BU SEZON YAPTIĞI ŞiKELERi GÖRMEZDEN GELEMEYiZ

    EN BARiZi VE BARDAĞI TAŞIRAN SON DAMLA DEMBA BA ŞiKESiDiR!

    OYUNA GELME TÜRKiYE

    bEŞiKTAŞ KÜME DÜŞMELiDiR
    ···
  1. 2.
    -1
    2 senedir nasıl şampiyon oldular saniyon
    ···
    1. 1.
      0
      hakem yardımı + şike

      1 oldu 2 oldu artık 3üncüsüne izin vermemeliyiz
      ···
      1. 1.
        +1 -1
        Aslan ayağa kalktı kan kokusunu aldı bi kere sekiztaşa birakmiycaz
        ···
    2. 2.
      0
      gibe gibe oldular
      ···
  2. 3.
    +5
    Hahahahahaha bu zütten doğan ne diyor amk
    ···
    1. 1.
      0
      tinerci, lütfen
      ···
  3. 4.
    +5
    Ülkede adalet olsa fener şu an ptt de sürünüyordu
    ···
    1. 1.
      0
      OYUNA GELME, EN AZINDAN BJK KÜME DÜŞMELiDiR
      ···
  4. 5.
    +1
    Walla yaw nasıl olur da anlamazlar? Bunlar şampiyonalar liginde de şike yapıyordur kesin
    ···
    1. 1.
      0
      Ahahahha evet uefaya para veriyoruz onlarda yok ya 😂😂😂
      ···
  5. 6.
    0
    Mal amk hahahah
    ···
    1. 1.
      0
      sus ulan VATAN haini
      ···
  6. 7.
    +1
    Senin ve senin gibi dusunenlerin sülalelerindeki tüm amlilari gibeyim
    ···
  7. 8.
    +1
    Demva ba bilerek direğe vurdu demi ? Oooo gerizekalı :D
    ···
    1. 1.
      0
      ŞiKEYi ÇOK iYi AYARLAMIŞ.. GÜZEL PARA DA ALMIŞTIR
      ···
    2. 2.
      0
      Uyy niye agliyorsun haa usagum biraz usturuplu salla daa. Bilerek direk len aq şike var len aq
      ···
  8. 9.
    0
    GOMIS LE VOLKAN DEMIRELE DE YAPTIK gibEYI DEMI huur EVLADI ONDAN YENILDINIZ BIZE 3 ER 3 ER gibILDINIZ huur EVLATLARI KADIKOYDE 2 PENALTIYLA YENDINIZ BIZI AMK huur COCUGU
    ···
  9. 10.
    -1
    Adam haklı beyler ligde en çok şereften bahsedip en az şerefi olan takımdır bejeke
    ···