/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +6
    Aslında bekarlık daha iyiydi ama evlenince daha da özgürleştim sanki bilemedim şimdi . Ama bu günki aklım olsa asla bununla evlenmezdim knight onlinede çocuk yapacak neredeyse
    ···
  1. 2.
    0
    Seninle hiç cima eylemiyor mu?
    ···
  2. 3.
    0
    ne olacak yani 5saat pk atıyosa amk amma büyüttün
    ···
    1. 1.
      0
      @1 dikkat et piyasada hala iron sete eskortluk yapan kızlar olabilir
      ···
  3. 4.
    +6
    Ilerde doğacak çocuklarınıza daha iyi çarlar bırakabilmek için uğraşıyor adam
    ···
  4. 5.
    -3
    Karısıyla ilgilenmeyen erkek huur çocuğudur. Üzüldüm adına panpacım. Dertleşmek istersen pm gelebilirsin her zaman.(dul kadınsın şeysi gibi hahahahaah)
    ···
    1. 1.
      0
      Hay allah yoğurt da kalmadı ki :/
      ···
      1. 1.
        0
        Tava yoğurdu kapıp geliyorum hemen sana.
        ···
      2. 2.
        +1
        (bkz: https://goo.gl/images/zlDX8i)
        ···
    2. 2.
      +1
      Hahahahah tam da nasıldı o karikatür diyordum
      ···
    3. 3.
      +1
      Ben de ondan attım zaten
      ···
      1. 1.
        +1
        Ya sen bitanesin. Boşuna demiyorum sen bi yana sözlük komple bi yana diye❤❤
        ···
      2. 2.
        +1
        Ne zaman dedin şimdiki hariç ahsgagsyayga :D
        ···
      3. diğerleri 0
    4. 4.
      0
      Diyordum ya sağda solda. Sana söylemek nasip olmamıştı sadece.
      ···
    5. 5.
      +1
      Hmm okkk
      ···
    6. diğerleri 3
  5. 6.
    0
    Evli olduguma inanamamak yees
    ···
  6. 7.
    0
    Evi kaça aldın semt nere Harun reis.
    ···